×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD-1043i

4 عدد مانیتور: TVD-1043 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
11,870,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

کاربران عزیزی که به دنبال خرید پکیج آیفون تصویری برای خانه‌های چهارطبقه هستند، اما نمی‌دانند که از کدام برند ایرانی خرید انجام دهند، ما به شما پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 را پیشنهاد می‌کنیم. این آیفون تصویری از بهترین تولیدات کشور ایران در برند تابا است که شما می‌توانید با کمترین هزینه از سایت آریا ایمن خریداری کنید.

آشنایی با پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

قطعات موجود در پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 از چهار عدد مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1043 ، پنل درب مدل TVP-1840 تابا ( تعداد این پنل با توجه به تعداد درب‌های منزل شما تعیین می‌شود، برای مثال درصورتی که شما یک درب پارکینگ و یک درب ورودی داشته باشید، دو عدد پنل درب ورودی برای شما ارائه می‌شود.) ، یک عدد قفل زنجیری مدل 545 ، منبع تغذیه ( ترانس ) مدل 8401 تشکیل شده است.

ماینتور پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

مانیتور پک چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 دارای گوشی، بند فلزی گوشی، 2 عدد کانکتور 5 سیم، کانکتور برق، براکت نصب مانیتور روی دیوار، راهنمای نصب، پیچ روپلاک برای نصب براکت، وارنیش به عنوان یک عایق حرارتی محل اتصالات سیم به جای استفاده از چسب برق است. مانیتور آیفون تصویری چهار طبقه تابا مدل 1043 در رنگ مشکی و سفید تولید شده است، دارای بدنه 26 سانتی‌متری و ضخامت 3.5 سانتی متری است. در قسمت راست این بدنه نمایشگر مانیتور آیفون تصویری تابا قراردارد و در قسمت چپ گوشی آیفون به همراه یک انحنا و تورفتگی است که شما می‌توانید گوشی آیفون را روی آن قراردهید. در قسمت بالای این مانیتور یک چراغ ال ای دی قرار دارد که وجود مراجعه کنندگان را به شما نمایش می‌دهد، برای مثال اگر شما در زمانی که خانه نبودید اما مراجعه کننده داشته باشید، این چراغ روشن می‌شود و شما می‌توانید تصویر مراجعه کننده خود را در آیفون از طریق تنظیمات دریافت کنید. در قسمت پایین مانیتور پکیج آیفون تصویری تابا مدل 1043 نیز یک دکمه بسیار کوچک قراردارد که شما می‌توانید از طریق آن به باز کردن درب بپردازید، باقی عملکردها به صورت لمسی در نمایشگر مانیتور انجام خواهد شد.

صفحه نمایش پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043

آیفون تصویری چهار طبقه تابا مدل 1043 دارای صفحه نمایش اف اف تصویری با مدل 1043 از نوع لمسی در 4.3 اینچ است که با رزولوشن 480 ارائه می‌شود. قابل ذکر است که اندازه این نمایشگر از نمایشگرهای دیگر آیفون تصویری بیشتر می‌باشد و شما به راحتی می‌توانید تصویر مراجعه کنندگان خود را مشاهده کنید.

سخن پایانی

در صورتی که مشتاق به خرید پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 هستید، ما به شما خرید پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 از سایت آریا ایمن را پیشنهاد می‌کنیم. سایت آریا ایمن بزرگترین فروشنده آیفون‌های تصویری شرکت تابا با مناسب‌ترین قیمت ممکن در بازار هست. قابل ذکر است که قیمت پیشنهادی سایت آریا ایمن برای فروش پکیج چهار واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1043 ، بسیار مقرون به صرفه است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط