×

پنل آیفون تصویری 4 واحدی ثمین تابا TVD-1820

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 8 واحد
ادامه مطلب
1,750,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری 4 واحدی ثمین تابا TVD-1820

تابا الکترونیک با چندین پیشتازی در زمینه تولید آیفون های صوتی ، تصویری و متعلقات آن همواره توانسته نظر مشتریان در بازار آیفون تصویری را به سوی خود جلب کند . این شرکت معتبر، با ارائه محصولاتی با کیفیت توانسته سهم زیادی از بازار آیفون تصویری را در اختیار بگیرد . تابا با ارائه پنل درب باز کن ثمین توانسته محصولی میان رده و اقتصادی تحویل بازار آیفون تصویری بدهد. پنل درب باز کن ثمین برای آپارتمان هایی با تعداد واحد تا 8 عدد به کار میرود.

ویژگی های پنل ثمین 4 واحدی تابا TVD-1820

پنل ثمین که یکی از محصولات محبوب و پر طرفدار تابا الکترونیک میباشد دارای ویژگی های :

دوربین رنگی CMOS SONY

امکان چرخش دوربین

قابلیت دید در شب

بدنه آلومینیومی

نور پس زمینه صفحه کلید

امکان تنظیم میزان صدا

طراحی ظاهری زیبا

گارانتی 36 ماهه تابا

دوربین رنگی CMOS SONY

شرکت سونی ژاپن که یکی از بزرگ ترین برند های تولید کننده لوازم دیجیتال است یکی از تامین کنندگان قطعات تابا الکترونیک میباشد. کمپانی بزرگ سونی تولید کننده سری دوربین های CMOS میباشد و تابا الکترونیک برای هرچه بالاتر بردن کیفیت محصولات خود از دوربین های این غول صنعتی استفاده میکند. دوربین های سیموس سونی به علت کوچک بودن به طوریکه حدودا 3 سانتی متر در 3 سانتی متر ابعاد دارد، در پنل های درب بازکن تصویری به کار میروند. همچنین این دوربین ها در شب نیز شعاع دید خوبی دارند که همین نکته نیز در آیفون تصویری بسیار مهم میشود. دوربین های سیموس طوری به برد های پنل درب باز کن وصل میشو که برای آنها قابلیت چرخش افقی در حدود 75 درجه و عمودی 16 درجه ای فراهم میباشد. همچنین دوربین به کار رفته در پنل ثمین زاویه دیدی در حدود 46 درجه ایجاد میکند.

جنس بدنه پنل ثمین 4 واحدی

مهم ترین فاکتور موجود در پنل جنس بدنه آن میباشد. جنس بدنه به دلیل حضور در بیرون از فضای ساختمان باید مقاومت بالایی در برابر گرما، سرما، باران و گرد و غبار داشته باشد. همچنین بدنه پنل باید به گونه ای طراحی شده باشد که دچار انقباض و انبساط زیادی نشود تا دچار خستگی غیر همدما، خوردگی و شکست نشود. پنل ثمین چهار واحدی TVD-1820 از بدنه آلیاژی بر پایه آلومینیوم استفاده میکند که سبک میباشد و مقاومت بالایی مقابل انبساط و انقباض دارد. همچنین بدنه پنل ثمین مقاومت بالایی در برابر خوردگی و رطوبت دارد.

گارانتی تابا

شرکت تابا الکترونیک با داشتن نمایندگی در اکثر مرکز استانهای کشور توانسته یک پراکندگی فوق العاده ای در جای دادن نمایندگی های خود داشته باشد. همین نکته باعث میشود که شما بتوانید در سریعترین زمان ممکن به نمایندگی رفته و مشکل وسیله خود را برطرف کنید. همچنین محصولات تابا الکترونیک با گارانتی 36 ماهه عرضه میشوند که نشان از کیفیت بالای این محصولات دارد.

سخن آخر

شرکت تابا الکترونیک در زمینه تولید پنل با تمرکز کردن بر روی ویژگی های خاص ، محصولاتی مشابه به هم عرضه نموده ، ما در این مقاله سعی نمودیم که روشنگری ای در مورد ویژگی های پنل ثمین برای شما مشتریان و خریداران گرامی داشته باشیم. مجموعه اینترنتی آریا ایمن که یکی از معتبر ترین فروشگاه ها، در زمینه فروش لوازم الکتریکی میباشد، سعی بر این داشته که بتواند مجموعه کاملی از محصولات تابا الکترونیک را فراهم بیاورد تا شما مشتریان عزیز بتوانید به راحتی هر چه تمام تر و خیالی آسوده خرید نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
ثمین تابا
تعداد واحد پنل
پنل 4 واحدی عمودی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط