×

پنل آیفون تصویری 10 واحدی الکتروپیک رندا Renda

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
دید در شب: دارد با کیفیت بالا
حداکثر تعداد واحد: تا 10 واحد
ادامه مطلب
3,815,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری 10 واحدی الکتروپیک مدل رندا 

الکتروپیک که سال های زیادی در عرصه تولید نواع آیفون های تصویری فعالیت میکند با چندین سال نیاز سنجی دقیق از مشتریان خود توانسته به محصولاتی با کیفیت و مورد پسند کاربران برسد تا بتواند در بازار آیفون تصویری گوی سبقت را از رقیبان خود برباید. پنل درب باز کن 10 واحدی رندا محصولی میباشد که با تحلیل رقبای خارجی خلاق و نیاز سنجی از مشتریان شرکت الکتروپیک بدست آمده است. این پنل که ظاهری جدید و نوین دارد، توانسته با ارائه قابلیت های جدیدی مانند لمسی بودن صفحه کلید قدمی جدید در بازار آیفون تصویری تولید داخل بردارد. شرکت الکتروپیک با عرضه  پنل درب باز کن رندا توانسته یکی از بهترین پنل های درب باز کن را میان شرکت های ایرانی تولید کند و به نوعی این شرکت ها را مجبور به نو آوری و خلاقیت در زمینه تولید پنل درب باز کن کند.

ویژگی های پنل درب باز کن 10 واحدی رندا

زنگ دم دری ده واحدی رندا که به نوعی یک محصول پیشرو در زمینه تولید پنل آیفون تصویری حساب میشود دارای قابلیت های نوینی میباشد که موارد زیر را شامل میشوند :

دوربین CMOS SONY

امکان دید در شب

قابلیت چرخش دوربین

بدنه آلیاژی بر پایه آلومینیوم

لمسی بودن صفحه زنگ

گارانتی 60 ماهه الکتروپیک

دوربین پنل 10 واحدی رندا الکتروپیک

به نوعی میتوان گفت که 90 درصد پنل های دم دری موجود در بازار ایران چه برند های ایرانی و چه نمونه های خارجی، از دوربین CMOS SONY استفاده می نمایند. این برند مطرح ژاپنی که در عرصه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری جزو غول های این صنعت پر کاربرد محسوب میشود، با تولید دوربین سیموس، سونی یکی از قطعات اصلی کمپانی بزرگی مثل سامسونگ کره در تولید پنل درب باز کن را تامین میکند. پنل رندا الکتروپیک نیز برای هرچه بیشتر کردن کیفیت محصولات خود، از قطعات با کیفیتی مثل این دوربین تولید شرکت سونی بهره میبرد.

زنگ لمسی پنل درب باز کن رندا

پنل رندا از یک صفحه کلید لمسی بهره میبرد. این صفحه زنگ که در سمت راست پنل رندا قرار داده شده است یک صفحه شفاف روی بدنه خود دارد. این صفحه شفاف علاوه بر ایجاد براقیت روی پنل رندا، باعث محافظت از صفحه زنگ لمسی پنل رندا میشود. همچنین میتوان گفت که پنل رندا تنها پنل با دکمه های لمسی در بین پنل های تولید شده برند های ایرانی بازار میباشد.

جنس بدنه

جنس بدنه پنل درب باز کن رندا از جنس آلیاژ بر پایه آلومینیوم میباشد که در برابر اکسید شدن مقاومت میکند. همچنین این قابلیت را برای پنل ایجاد میکند که در برابر حرارت و تابش مستقیم خورشید مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

گارانتی 60 ماهه زنگ دم دری 10 واحدی رندا

تولدی کننده های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ کره بر این باور میباشند که با بالاتر رفتن کیفیت محصول تولیدی توسط آنها ، از بیشتر کردن ضمانت محصول نباید هراسی داشته باشند و به نوعی بر این باور هستند که تا پایان عمر مفید ذکر شده محصول، مسئول وسیله تولید شده توسط خود میباشند. شرکت الکتروپیک هم با نگاهی از گوشه چشم به این سیاست شرقی بر روی این محصول خود گارانتی معتبر 60 ماهه اعمال کرده است تا به نوعی خبر از کیفیت محصول تولیدی خود بدهد.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی نمودیم که برای شما ویژگی ها و امکانات موجود بر روی این محصول را شرح بدهیم به گونه ای که شما بتوانید با اطلاعاتی کامل محصول مورد نظر خود را بخرید. اگر شما نیز سخت پسند میباشید و به دنبال محصولی خلاقانه و پیشرو میباشید پنل رندا محصولی مخصوص شما میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
رندا الکتروپیک
تعداد واحد پنل
پنل 10 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط