×

پنل آیفون تصویری 2 واحدی الکتروپیک رندا Renda

نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
دید در شب: دارد با کیفیت بالا
حداکثر تعداد واحد: تا 10 واحد
ادامه مطلب
2,579,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل 2 واحدی الکتروپیک مدل رندا 

الکتروپیک که سالیان زیادی در عرصه تولید آیفون تصویری فعالیت میکند با سالیان سال نیاز سنجی از مشتریان خود توانسته به محصولاتی با کیفیت و کاربر پسند برسد تا بتواند در بازار آیفون تصویری گوی سبقت را از رقیبان خود برباید. پنل درب باز کن 2 واحدی رندا محصولی است که با تحلیل رقبای خارجی و نیاز سنجی از مشتریان شرکت الکتروپیک بدست آمده است. این پنل که ظاهری جدید و نوین دارد، توانسته با ارائه قابلیت های جدیدی مانند لمسی بودن صفحه کلید قدمی جدید در بازار آیفون تصویری تولید داخل بردارد. شرکت الکتروپیک با ارائه پنل درب باز کن رندا توانسته یکی از بهترین پنل هارا میان شرکت های ایرانی تولید کند و به نوعی این شرکت ها را مجبور به نو آوری در زمینه تولید پنل درب باز کن کند.

ویژگی های پنل درب باز کن 2 واحدی رندا

زنگ دو دری 2 واحدی رندا که به نوعی یک محصول پیشتاز در زمینه پنل آیفون تصویری محسوب میشود دارای ویژگی های نوینی میباشد که موارد زیر را شامل میشوند :

دوربین CMOS SONY

قابلیت دید در شب

قابلیت چرخش دوربین

بدنه آلومینیومی

لمسی بودن صفحه زنگ

گارانتی 60 ماهه الکتروپیک

دوربین پنل 2 واحدی رندا الکتروپیک

به نوعی میتوان گفت که 90 درصد پنل های درب باز کن موجود در بازار ایران چه ایرانی و چه خارجی، از دوربین CMOS SONY استفاده می نمایند. این برند مطرح ژاپنی که در عرصه تولید انواع لوازم صوتی و تصویری جزو غول های این صنعت محسوب میشود، با تولید دوربین سیموس سونی یکی از قطعات اصلی کمپانی بزرگی مثل سامسونگ کره در تولید پنل را تامین میکند. پنل رندا الکتروپیک نیز برای هرچه بالاترین بردن کیفیت محصولات خود، از قطعات با کیفتی مثل این دوربین تولید شرکت سونی بهره میبرد.

زنگ لمسی پنل درب باز کن رندا

پنل رندا از یک صفحه زنگ لمسی بهره میبرد. این صفحه زنگ که در سمت راست پنل رندا قرار داده شده است یک صفحه شفاف روی خود دارد. این صفحه شفاف علاوه بر ایجاد براقیت روی پنل رندا، باعث محافظت از صفحه لمسی پنل رندا میشود. همچنین میتوان گفت که پنل رندا تنها پنل با دکمه های لمسی در بین پنل های تولید شده شرکت های ایرانی میباشد.

جنس بدنه

شرکت الکتروپیک که جزو اولین تولیدکنندگان آیفون صوتی و تصویری در ایران میباشد با داشتن نمایندگی های متعددی در اکثربدنه پنل رندا از جنس آلیاژ بر پایه آلومینیوم میباشد که در برابر اکسید شن مقاومت میکند. همچنین این قابلیت را برای پنل ایجاد میکند که در برابر حرارت و تابش خورشید مقاومت بالایی از خود نشان دهد.

گارانتی 60 ماهه زنگ دم دری 2 واحدی رندا

کمپانی های بزرگی مانند ال جی و سامسونگ کره بر این باور میباشند که هر چه کیفیت محصول تولیدی آنها بالاتر باشد، از بیشتر کردن گارانتی محصول نبایند هراسی داشته باشند و به نوعی بر این باور هستند که تا پایان عمر مفید ذکر شده محصول، مسئول وسیله تولید شده توسط خود میباشند. شرکت الکتروپیک هم با نیم نگاهی به این سیاست شرقی بر روی این محصول خود گارانتی معتبر 60 ماهه اعمال کرده است تا به نوعی خبر از کیفیت محصول خود بدهد.

کلام آخر

ما در این مقاله سعی نمودیم که برای شما ویژگی ها و قابلیت های این محصول را شرح بدهیم به گونه ای که شما بتوانید با اطلاعاتی کامل محصول مورد نظر خود را بخرید. اگر شما نیز سخت پسند میباشید و به دنبال محصولی نوآورانه و پیشتاز میباشید پنل رندا محصولی مخصوص شما میباشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4109

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
رندا الکتروپیک
تعداد واحد پنل
پنل 2 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط