×

پنل آیفون تصویری 16 واحدی الکتروپیک 1086

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
2,652,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری 16 واحدی الکتروپیک 1086

شرکت الکتروپیک یکی از اولین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری و متعلقات آن میباشد. الکتروپیک با تمرکز بر روی تنها یک شاخه یعنی تولید آیفون صوتی و تصویری توانسته همواره بهترین و مدرن ترین محصولات را در بازار ارائه دهد. این شرکت به دلیل قدمت بسیار بالا و سابقه چندین و چند ساله در زمینه تولید انواع آیفون و ارتباط داخلی توانسته گامی بزرگ در تبدیل شدن به یکی از برندهای جهانی تولید آیفون تصویری برداشته است. شرکت الکتروپیک در بازار داخلی نیز، برای رقابت با دیگر شرکت های موجود حرف زیادی برای گفتن دارد. یکی از تولیدات شرکت الکتروپیک پنل درب باز کن 16 واحدی 1086 می‌باشد. این پنل دم دری که طراحی ظاهری بسیار آشنا دارد یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت الکتروپیک میباشد و با یک شکل و چهره خاص و ساده چندین سال میباشد که در حال عرضه است.

ویژگی های پنل 16 واحدی 1086 الکتروپیک

پنل 16 واحدی 1086 الکتروپیک یکی از با کیفیت ترین و پر فروش ترین پنل های دم دری تصویری شرکت الکتروپیک میباشد دارای امکانات :

سنسور دوربین CMOS SONY

امکان دید در شب

امکان چرخیدن دوربین

جنس آلومینیومی بدنه

همراه با سوئیچ ضد سرقت

ضمانت نامه 36 ماهه الکتروپیک

دوربین پنل 16 واحدی آیفون تصویری 1086 الکتروپیک

یکی از قطعاتی که میتوان با قطع به یقین ادعا کرد در تمامی پنل های درب باز کن موجود در بازار به کار رفته است دوربین CMOS شرکت سونی ژاپن میباشد. این شرکت ژاپنی که محدوده فعالیتی از حوزه ساخت کنسول های بازی تا تلوزیون و دوربین دارد با ساخت حسگر دوربینی با کیفیت در ابعاد 1.7 اینچی توانسته به طور کاملی، بازار بزرگی از تولید کنندگان آیفون تصویری را تحت انحصار محصول تولیدی خود در بیاورد. شرکت الکتروپیک نیز برای تمامی پنل های تولیدی خود از جمله پنل 16 واحدی 1086 از این دوربین با کیفیت استفاده نموده است. این دوربین با داشتن قابلیت دید در شب، میتواند در هنگام خاموشی هوا شعاع دید خوبی را برای فرد پشت مانیتور ایجاد نماید. همچنین این دوربین ها به گونه ای طراحی و تولید شده اند که شما میتوانید آنرا تا 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی بچرخانید.

بدنه پنل درب بازکن 16 واحدی 1086 الکتروپیک

همانطور که همه میدانیم پنل آیفون تصویری به دلیل بیرون بودن از نمای ساختمان نیاز به بدنه ای دارد که در برابر تابش مستقیم خورشید و باراش باران مقاوم باشد. همچنین باید به گونه ای باشد که در مواجهه با گرما و سرما دچار انقباض و انبساط زیادی نشود تا دچار شکست بدنه نشود. بدنه پنل شانزده واحدی درب باز کن تصویری 1086 الکتروپیک با استفاده از یک بدنه آلیاژی بر پایه فلز آلومینیوم، توانسته کالایی زیبا  و کارا تولید نماید که شما خریداران عزیز بتوانید از این محصول سالیان زیادی بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید.

گارانتی 36 ماهه الکتروپیک

کمپانی الکتروپیک که از اولین تولیدکنندگان آیفون صوتی و تصویری در ایران میباشد با داشتن چندین و چند نمایندگی در اکثر شهرستان های کشور توانسته گارانتی با کیفیتی را برای محصولات خود ارائه دهد تا بتواند با جذب کردن هر چه بیشتر رضایت مشتریان، سهم خود را در آیفون تصویری بیشتر کند.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با تلاش و کوشش زیادی در راستای قدم برداشتن به سمت هدف خرید هر چه آسانتر و راحت تر برای شما مشتریان گرامی، سعی در ارائه کردن بهترین قیمت ممکنه با ارسال فوری به تمامی نقاط کشور داشته است. شما اکنون میتوانید با یک اطلاعات کامل نسبت به کالای مورد نظر، خرید داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP222

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 40 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
1086 الکتروپیک
تعداد واحد پنل
پنل 16 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط