×

پنل آیفون تصویری 5 واحدی الکتروپیک 1086 عمودی

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40واحد
ادامه مطلب
2,293,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری 5 واحدی عمودی الکتروپیک 1086

شرکت الکتروپیک جزو اولین شرکت های تولید کننده آیفون تصویری و متعلقات آن میباشد. الکتروپیک با تمرکز بر روی تنها یک شاخه یعنی تولید آیفون تصویری توانسته همواره بهترین و مدرن ترین محصولات را در بازار ارائه دهد. این شرکت به دلیل قدمت بسیار بالا و سابقه چندین و چند ساله در زمینه تولید انواع آیفون و ارتباط داخلی توانسته قدمی بزرگ در تبدیل شدن به یکی از برندهای جهانی تولید آیفون تصویری برداشته است. شرکت الکتروپیک در بازار برای رقابت با دیگر برند های موجود حرف زیادی برای گفتن دارد. یکی از محصولات شرکت الکتروپیک پنل درب باز کن 5 واحدی عمودی 1086 می‌باشد. این محصول که ظاهری بسیار آشنا دارد یکی از قدیمی ترین محصولات شرکت الکتروپیک میباشد و با یک ظاهر خاص چندین سال میباشد که در حال عرضه است.

ویژگی های پنل 5 واحدی عمودی 1086 الکتروپیک

پنل عمودی 5 واحدی 1086 الکتروپیک یکی از پر فروش ترین و محبوب ترین پنل های درب باز کن تصویری شرکت الکتروپیک میباشد دارای ویژگی های :

دوربین CMOS SONY

امکان دید در شب

امکان چرخش دوربین

بدنه آلومینیومی

دارای سوئیچ ضد سرقت

گارانتی 36 ماهه الکتروپیک

دوربین پنل 5 واحدی آیفون تصویری 1086 الکتروپیک

یکی از قطعاتی که میتوان به طور قطع ادعا کرد در تمامی پنل های در باز کن موجود در بازار به کار رفته است دوربین CMOS شرکت سونی ژاپن میباشد. این شرکت ژاپنی که محدوده فعالیتی از حوزه ساخت کنسول های گیمینگ تا تلوزیون و دوربین دارد با ساخت دوربینی با کیفیت در ابعاد سه در سه سانتی متری توانسته به طور کاملی، بازار بزرگی از تولید کنندگان آیفون تصویری را تحت انحصار خود در بیاورد. شرکت الکتروپیک نیز برای تمامی پنل های خود از جمله پنل 5 واحدی عمودی 1086 از این دوربین با کیفیت استفاده نموده است. این دوربین با فراهم آوردن قابلیت دید درشب میتواند در هنگام تاریکی هوا شعاع دید خوبی را برای فرد پشت مانیتور ایجاد نماید. همچنین این دوربین ها به گونه ای طراحی شده اند که شما میتوانید آنرا تا 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی بچرخانید.

بدنه پنل درب بازکن 5 واحدی عمودی 1086 الکتروپیک

یکی از مهم ترین فاکتور های موجود در پنل درب باز کن جنس بدنه به کار رفته در آن میباشد. جنس بدنه به دلیل حضور در بیرون از فضای ساختمان باید مقاومت بالاییهممانطور که همه میدانیم پنل آیفون تصویری به دلیل بیرون بودن از نمای ساختماننیاز به بدنه ای دارد که در برابر تابش مستقیم آفتاب و باراش باران مقاوم باشد. همچنین باید به گونه ای باشد که در مواجهه با گرما و سرما دچار انقباض و انبساط زیادی نشود تا دچار شکست بدنه نشود. بدنه پنل پنج واحدی عمودی درب باز کن تصویری 1086 الکتروپیک با استفاده از یک بدنه آلیاژی بر پایه آلومینیوم، توانسته محصولی سبک و کارا تولید نماید که شما خریدارن عزیز بتوانید از این محصول سالیان زیادی بدون هر گونه خرابی استفاده نمایید.

گارانتی 36 ماهه الکتروپیک

شرکت الکتروپیک که جزو اولین تولیدکنندگان آیفون صوتی و تصویری در ایران میباشد با داشتن چندین و چند نمایندگی های در اکثر مرکز استان های کشور توانسته خدمات پس از فروش با کیفیتی را برای محصولات خود ارائه دهد تا بتواند با جذب هر چه بیشتر رضایت مشتریان خود سهم بیشتری از بازار آیفون تصویری بگیرد.

سخن پایانی

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با تلاش و کوشش فراوان در راستای خرید هر چه آسانتر شما مشتریان گرامی سعی در ارائه بهترین قیمت ممکنه با ارسال به تمامی نقاط کشور داشته است. شما اکنون میتوانید با یک اطلاعات کامل نسبت به محصول مورد نظر، خرید داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP206-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 20 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
1086 الکتروپیک
تعداد واحد پنل
پنل 5 واحدی عمودی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط