×

پنل آیفون تصویری 6 واحدی سهند تابا TVD-1860

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
1,850,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل آیفون تصویری سهند 6 واحدی تابا TVD-1860

کمپانی تابا الکترونیک به دلیل فکوس به روی چندین محصول بالقوه همواره توانسته که با کیفیت موثر و گارانتی دار، محصولاتی در خور شان مشتریان با وفای خود تولید کند . این شرکت با ارائه تعداد پنل های محدودی با ویژگی های متفاوت خواسته ها و نیاز های مشتریان خود را به خوبی رفع نموده، همچنین بتواند گوی رقابت را از رقیبان برباید. پنل سهند یکی از همین پنل ها میباشد که توانسته با کیفیت مثال زدنی و ویژگی های منحصر به فرد خود، محصولی پیشرو در بازار رقابتی ایران باشد.

ویژگی های پنل سهند 6 واحدی تابا

پنل درب بازکن TVD-1860 سهند تابا به عنوان یک محصول پیشتاز دارای قابلیت های منحصر به فردی میباشد که شامل :

دوربین cmos sony

دوربین قابل چرخش

دید در شب

بدنه آلومینیومی

نور پس زمینه دکمه

امکان تنظیم میزان صدا

قابلیت ارتقاء تا 40 واحد

این ویژگی ها میشوند .

دوربین CMOS SONY پنل سهند 6 واحدی 1860 تابا

کمپانی سونی که یکی از بزرگترین برند های تولید کننده لوازم صوتی و تصویری در جهان است، که حتما شما نیز از مصرف کنندگان محصولات این شرکت بوده اید. یکی از محصولات عمده این شرکت دوربین هایی در ابعاد مختلف میباشند، تابا الکترونیک برای هرچه بهتر شدن کیفیت محصولات خود، سعی بر این داشته که از با کیفیت ترین قطعه های موجود استفاده کند. دوربین CMOS SONY یکی از با کیفیت ترین قطعات به کار رفته در محصولات تابا میباشد. یکی از قابلیت های موجود بر روی دوربین پنل 6 واحدی سهند قابلیت چرخش آن میباشد، که باعث دادن زاویه دید بهتری میشود.

بدنه پنل سهند 6 واحدی 

بدنه آیفون تصویری به دلیل بیرون بودن از نمای ساختمان، در تمام طول سال باید در مقابل گرما، سرما و باران مقاومت داشته باشد. بدنه پنل 6 واحدی 1860 سهند از جنس آلومینیوم ضد اکسید بوده تا بتواند مقاومت بالایی در برابر خستگی (non iso thermal fatigue) و خوردگی فلز داشته باشد.

نور پس زمینه

پنل 6 واحدی سهند TVD-1860 تابا دارای نور صفحه زمینه کلید میباشد. این خصیصه به شما این ویژگی را ارائه میکند که به راحتی در هنگام شب بتوانید زنگ مورد نظر خود را پیدا کنید.

محصولات مشابه پنل آیفون تصویری 6 واحدی 1860 سهند تابا

تابا الکترونیک در زمینه ساخت پنل درب باز کن تصویری با تمرکز کردن بر روی ویژگی های خاص، محصولاتی شبیه به هم عرضه نموده، به این صورت که پنل های ثمین 1820 تابا و سپهر 1840 تابا فقط از لحاظ ظاهری تفاوت دارند.

محصولات رقیب پنل سهند تابا

برند تابا الکترونیک یکی از پر قدرت ترین ترین شرکت های بازار میباشد، مابقی شرکت ها نیز مانند سیماران و الکتروپیک نیز همسو و مشابه با تابا محصولاتی با قابلیت های یکسان تولید می نمایند. پنل درب باز کن 1086 الکتروپیک و پنل درب باز کن فرداد سیماران محصولات رقیب پنل سهند میباشند.

گارانتی پنل درب باز کن سهند

شرکت تابا الکترونیک دارای یکی از با اعتبار ترین خدمات پس از فروش در بین محصولات ایرانی و خارجی میباشد. این شرکت با ارائه گارانتی 36 ماهه بر روی کالاهای خود، داشتن نمایندگی های مختلف در اکثر شهرها و پاسخگویی مناسب یک گارانتی معتبر به خریداران خود ارائه میدهد. پنل 6 واحدی سهند نیز از این ضمانت و خدمات پس از فروش بهره میبرد.

کلام پایانی

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با داشتن نماد اعتماد الکترونیکی، چندین سال سابقه در فروش محصولات و ارائه متنوع ترین سبد های خرید در تمامی زمینه ها تلاش کرده که اسباب راحتی شما خریداران را به عمل بیاورد. 

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP132

مشخصات کلی محصول

محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 40 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سهند تابا
تعداد واحد پنل
پنل 6 واحدی افقی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط