×

پنل آیفون تصویری 2 واحدی ثمین تابا TVD-1820

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 8 واحد
ادامه مطلب
1,650,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل سهند کارتخوان 2 واحدی TVD-1860CR

تابا الکترونیک با تجربه چندین و چند ساله در زمینه تولید آیفون تصویری توانسته اعتباری جهانی برای خود دست و پا کند. این برند که سالیان سال با ارائه کیفیت بالا، خاطره خوشی برای مصرف کنندگان خود ساخته است، همواره سعی و تلاش میکند که بتواند محصولات بروز خود را با همان کیفیت همیشگی ، تقدیم بازار آیفون تصویری کند. یکی از محصولات تولیدی شرکت تابا الکترونیک پنل کارتخوان سهند 2 واحدی TVD-1860-CR میباشد. این محصول همان پنل سپهر میباشد با این تفاوت که قابلیت کارتخوان به آن اضافه شده است. شما در پنل های کارتخوان این قابلیت را دارا هستید که بتوانید با استفاده از تگ یا کارتی که قبلا در سیستم تعریف شده است درب را باز کنید.

ویژگی های پنل 2 واحدی سهند کارتخوان تابا

در ادامه به شناخت ویژگی های پنل سهند 2 واحدی کارتخوان مدل TVD-1860-CR میپردازیم، که شامل :

دوربین CMOS SONY

بدنه آلومینیونی

قابلیت باز کردن درب با کارت و تگ

غیر قابل نفوذ در برابر باران

قابلیت ذخیره 1000 تگ و کارت

دارای کارت مستر جهت ورود به سیستم

قابلیت دید در شب

قابلیت چرخش دوربین

گارانتی 36 ماهه

دوربین  CMOS SONY

شرکت سونی که جزو غول های تکنولوژی جهان محسوب میشود یکی از تامین کنندگان کالای تابا الکترونیک میباشد. این شرکت قدرتمند در تولید لوازم صوتی و تصویری، دوربینی به ابعاد حدودی سه در سه سانتی متر تولید نموده است. این دوربین کوچک برای محصولاتی مثل پنل آیفون تصویری که نیاز به دوربین های کوچک دارند طراحی شده اند. حدود 90 درصد پنل های موجود در بازار ایران چه برند های ایرانی مانند تابا الکترونیک و الکتروپیک و برند های خارجی مانند کوماکس و سامسونگ از این دوربین بهره میبرند. تابا الکترونیک نیز برای هر چه بالاتر بردن کیفیت محصولات خود در تمامی پنل های خود از جمله سهند دو واحدی کارتخوان از این دوربین استفاده میکند. این دوربین با داشتن قابلیت دید در شب در شب هنگام زاویه دید خوبی را پدید می آورد. همچنین این دوربین قابلیت چرخش 46 درجه ای افقی و 16 درجه عمودی را دارا میباشد و در هر حالتی زاویه دید 75 درجه ای پدید می آورد.

قابلیت باز کردن درب با تگ و کارت

یکی از تکنولوژی های نوینی که در حال گسترش در بقیه صنعت ها میباشد، استفاده از کارت و تگ میباشد. ما در طول روز با استفاده از کارت به سرمایه خود در بانک ها دسترسی داریم و نیازی به نقدینگی نداریم. با استافاده از اعتبار موحود بر روی تگ خود از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده میکنیم. استتفاده از تگ و کارت های اعتباری به دلیل کوچک بودن و استفاده راحت از آنها به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته است. به همین علت شرکت های مختلفی از جمله شرکت های تولید آیفون تصویری رو به تولید پنل های کارتخوان آورده اند تا بتواند جای کلید های همیشه مزاحم را پر کند. پنل کارتخوان سهند تابا یکی از پنل ها میباشد که قابلیت پشتیبانی از کارت و تگ را دارد. این پنل محبوب از 1000 کارت و تگ پشتیبانی میکند.

گارانتی 36 ماهه تابا

شرکت تابا الکترونیک با داشتن نمایندگی های فعال در سرتاسر کشور توانسته در کمترین زمان ممکن برای مشتریان خود بهترین خدمات را فراهم بیاورد. همچنین این شرکت یکی از بهترین خدمات پس از فروش را در میان برند های ایرانی ارائه میدهد.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم الکتریکی در سطح کشور میباشد. این فروشگاه با فراهم آوردن ارسال به سراسر کشور اسباب راحتی شما را فراهم آورده، شما نیز میتوانید با خیال راحت و آسوده از ضمانت کالا کالای مد نظر خود را سفارش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 8 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
ثمین تابا
تعداد واحد پنل
پنل 2 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط