×
دسته بندی: آیفون تصویری

منبع تغذیه سیماران SFF730

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
برق ورودی: 220 ولت - 50هرتز
برق خروجی: 13 ولت
نوع خروجی: AC-DC
توان خروجی: 1/2 آمپر
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مورد استفاده: کشیدن قفل زنجیری و برقی
ادامه مطلب
418,000 تومان
توضیحات

منبع تغذیه سیماران مدل SFF730

شرکت سیماران یکی از برند های پیشرو در تولید لوازم آنتن مرکزی ، دزد گیر اماکن ، درب بازکن های صوتی و تصویری و متعلقات آن ، درب های اتومات ، یو پی اس ، سیستم های اعلام حریق و دوربین مدار بسته می باشد . برند سیماران بیش از 5 دهه است که فعالیت خود را شروع کرده است و با گام های استوار به سمت پیشرفت در مسیر اش می باشد . این شرکت به عنوان اولین تولید کننده این محصولات شناخته شده است . با در اختیار داشتن ماشین آلات و ابزار مدرن و بروز و همچنین مهندسان مجرب و ماهر ، توانسته است در حوزه آیفون های صوتی و تصویری به یکی از پر فروش ترین دربازکن های بازار تبدیل شود . دراین مطلب می خواهیم با منبع تغذیه سیماران مدل SFF730 که یکی از تولیدات این برند می باشد آشنا شویم . این محصول در آیفون های صوتی و تصویری و یا ارتباط داخلی با کیفیت شرکت سیماران به کار می رود . در ادامه با کارایی و مشخصات آن آشنا می شویم .

مشخصات فنی منبع تغذیه سیماران مدل SFF730

منبع تغذیه یا همان ترانس سیماران مدل SFF730 یکی از متعلقات آیفون های صوتی و تصویری سیماران می باشد . در کل به وسایلی مانند قوطی های توکار ، منبع تغذیه ، قفل ، سوئیچر ، تگ کارتی و تگ جاسوئیچی ، ماژول کارتخوان و... متعلقات یا لوازم جانبی آیفون می گویند . این محصولات فقط متناسب با آیفون های سیماران است . ترانس سیماران مدل SFF730 مانند باقی ترانس و منبع تغذیه ها ، برای تامین برق مورد نیاز آیفون صوتی و تصویری مورد استفاده قرار می گیرد . منبع تغذیه سیماران دارای دو خروجی به صورت هم زمان می باشد . خروجی AC و خروجی DC . ورودی این منبع تغذیه ، 220 ولت AC و خروجی آن 17 ولت 2 آمپر AC و 13 ولت 0.05 آمپر DC می باشد .

گارانتی

در خرید هر محصول ، مشتریان محترم به دنبال راهی برای اطمینان از اصالت و سلامت کالای مورد نظر خود می باشند . یکی از راه های جلب این اطمینان ، گارانتی و ضمانت نامه هر محصول است . مشتریان با بدست داشتن کارت گارانتی با خیال آسوده می توانند خرید خود را به سر انجام برسانند . شرکت سیماران که یکی از کمپانی های مشتری محور است ، برای محصولات خود ، گارانتی 30 ماهه قرار داده است .

سخن پایانی

شما می توانید با خرید از فروشگاه آریا ایمن به صورت حضوری و یا از طریق وب سایت ، کالای مورد نظر خود را با اطمینان از اصالت و کیفیت بالا در کنار قیمتی مناسب تهیه کنید . همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر ، با مشاوران سایت ما در تماس باشید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P302

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
ترانس
نوع ولتاژ خروجی
AC و DC
جریان
1.00 آمپر
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/07/13

ترانس قوی ایه، من برای قفل برقی و آیفون های سامسونگ هم از همین استفاده میکنم، خیلی خوبه

محصولات مرتبط