×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-4070

3 عدد مانیتور: TVD-4070 تابا - 7 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
14,120,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل4070:

شرکت تابا از سال 1362 فعالیت خود را آغاز کرده و یکی از شرکت های پیشرو در عرصه الکترونیک بوده که با تولید محصولاتی باکیفیت همچون آیفون تصویری،سیستم های ارتباط داخلی ،درب باز کن های اتوماتیک پارکینگ توانسته همیشه رضایت مشتریانش را جلب کند و با بکارگیری متخصصین هوشمند و ماهر سعی بر افزودن کیفیت داشته و به موجب همین امر بازار های داخلی و خارجی خود را گسترش داده و محصولاتش را به خارج از کشور صادر میکند.

پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا 4070 از جمله آیفون تصویری  تولید شده توسط برند تابا الکترونیک میباشد.شرکت تابا یکی از موفق ترین شرکت های تولیدکننده در زمینه آیفون تصویری است که گارانتی و خدمات پس از فروش معتبری دارد .از جدیدترین محصولات این کمپانی میتوان به مانیتور آیفون تصویری تابا tvd-4070 اشاره کرد.در ادامه به برخی از مشخصات کلی این محصول میپردازیم.

مشخصات کلی آیفون تصویری تابا4070 :

این ایفون تصویری از نوع ال سی دی میباشد و اندازه صفحه نمایش آن ۷اینچ است و حاشیه ای سیاه وقاب پلاستیکی به رنگ خاکستری دارد . و همچنین در این محصول حافظه ای تعریف شده است که تقریبا ۲۰۰عکس در آن ذخیره می شود ضمنا سمت راست این آیفون فضایی برای کارت SD تا ۳۲ گیگ وجود دارد. صفحه ال سی دی این محصول منوی اصلی و پنج گزینه حافظه جهت نگهداری فیلم و عکسها ،دوربین،ارتباط داخلی برای برقراری ارتباط بین واحدها،تنظیمات نور صدا و ...،خروج و به علاوه ساعت و تقویم دارد. برای روشن کردن آیفون تصویری فقط کافیست صفحه مانیتور دربازکن را لمس کنید.مدت زمان روشن بودن مانیتور 2 دقیقه و زمان نمایش نوار ابزار و دکمه ها 10 ثانیه است و برای نمایش ابزار مجدداً صفحه را لمس میکنیم.

مشخصات فنی:

یکی از بهترین مزیت های این محصول وجود منبع تغذیه در قسمت بیرونی آیفون است که موجب می شود اگر مشکلی رخ داد به راحتی بتوانید آن را تعویض کنید. ارتباط داخلی یا اینترکام: قابلیت اینترکام در این مدل آیفون تصویری تابا وجود دارد که امکان برقراری ارتباط بین واحد های یک ساختمان یا نگهبانی را دارد به این صورت که تماس گیرنده کافیست شماره واحد مورد نظر را وارد کند و دکمه زنگ را بزند. درآیفون تصویری 4070 تابا، برخلاف مدل های قبلی تابا امکان دسترسی به زبان فارسی در منوی اصلی وجود دارد.

محتویات پکیج:

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا4070 شامل سه عدد مانیتور ،یک عدد پنل سه واحدی، ترانس 8401 ،قفل و یک قاب باران گیر به عنوان هدیه دارد.

پنل سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل ثمین:

پنل آیفون تصویری تابا مدل ثمین یکی از پرفروشترین پنل های آیفون تصویری موجود در بازار میباشد که در عین سادگی کارایی بالایی دارد و مانند سایر محصولات این شرکت دارای گارانتی سه ساله میباشد.

سخن پایانی:

این پکیج آیفون تصویری علاوه بر ظاهر زیبای آن دارای امکانات کاربردی بسیاری مانند قابلیت باز کردن درب از راه دور ،برقراری ارتباط بین واحدها،داشتن حافظه ظرفیت بالا،اتصال به دو پنل و… است .قیمت آیفون تصویری تابا  در سایت های مختلف، متفاوت است و در فروشگاه آریا ایمن با قیمت مناسبی ارایه می شود. لازم به ذکر است پکیج سه طبقه تابا مدل 4070 گارانتی سه ساله دارد که زمان آن از تاریخ فروش محصول محاسبه میشود. فروشگاه آریاایمن  یکی از توزیع کنندگان برتر آیفون های تصویری شرکت تابا است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH108

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط