×

پنل آیفون تصویری 8 واحدی سپهر تابا TVD-1840

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
2,000,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل سپهر 8 واحدی TVD-1840 تابا

برند تابا الکترونیک سالیان زیادی میباشد که در آسمان صنعت تولید آیفون تصویری ایران میدرخشد. این شرکت توانمند و قدرتمند ایرانی با ارائه کیفیتی بالا و خدمات پس از فروش مثال زدنی توانسته برنده رقابت در بازار پر جوش و خروش آیفون تصویری باشد. شما فرض کنید که یک شرکت محصولاتی تولید میکند که در مرور زمان دچار خرابی و اصطهلاک نمیشود و آن تعدادی که دچار این مشکل میشوند با کمترین قیمت ممکنه و بهترین خدمات پس از فروش تعمیر و به چرخه کاری بر میگردند. این قضیه را میتوان بزرگترین راز موفقیت تابا الکترونیک دانست. پنل سپهر تابا نیز یکی از محصولات پر فروش و محبوب تابا الکترونیک میباشد.

ویژگی های پنل سپهر 8 واحدی TVD-1840

امکانات پنل سپهر 8 واحدی نیز مانند دو پنل ثمین و سهند میباشد. تنها نکته متفاوت در بین سه پنل در شکل و ظاهر، همچنین قابلیت افزایش تعداد واحد میباشد. این ویژگی ها شامل :

دوربین رنگی CMOS SONY

امکان دید در شب

بدنه آلومینیومی

افزایش واحد تا 40 عدد

گارانتی 36 ماهه تابا الکترونیک

دوربین CMOS SONY

کمپانی سونی ژاپن که از کنسول های بازی تا انواع لوازم های صوتی و تصویری را تولید میکند، با تولید کردن دوربین CMOS در ابعاد سه در سه سانتی متری کمک بزرگی به شرکت ها و محصولاتی که نیاز به دوربین های کارا و کوچک دارند کرده است. شرکت تابا الکترونیک نیز برای تمامی پنل های خود از جمله پنل سپهر 8 واحدی تابا مدل TVD-1840 از دوربین سیموس سونی استفاده میکند. این شرکت با استفاده از دوربین و قطعات شرکت های بزرگی مانند سونی تلاش بر این داشته است که بالا ترین کیفیت ممکن را در محصول خود ارائه دهد. این دوربین دارای امکان دید در شب میباشد و توانایی این را دارد که در هنگام تاریکی هوا شعاع دید خوبی برای فرد پشت مانیتور ایجاد کند. مهندسین شرکت تابا الکترونیک به نحوی دوربین را بر روی برد قرار داده اند که قابلیت چرخش 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی را ایجاد میکند.

جنس بدنه پنل هشت واحدی سپهر

جنس بدنه پنل درب باز کن آیفون تصویری باید به گونه ای باشد که در برابر شرایط محیطی متفاوت مانند حرارت، سرما، باران و گرد و غبار مقاومت کند. یعنی جنس بدنه باید طوری باشد که دچار انقباض و انبساط زیادی نشود، همچنین بتواند طوری باشد که در برابر خوردگی ناشی از بخار آب و آب باران مقاومت داشته باشد. بدنه پنل درب باز کن سپهر از آلیاژ بر پایه آلومینیوم درست شده است. این آلیاژ به دلیل وجود آلومینیوم بسیار سبک بوده، همچنین در برابر خوردگی، انقباض و انبساط مقاومت بسیار بالایی دارد.

گارانتی 36 ماهه تابا

هرکسی دارای تعریف خاصی از اینکه یک ضمانت نامه یا گارانتی با اعتبار باید چگونه باشد خواهد داشت، ولی نکته ی حائز اهمیتی که بین تمامی مصرف کنندگان محصولات تابا الکترونیک به شدت بزرگ و بولد میباشد، کیفیت پاسخگویی و معتبر بودن گارانتی محصولات این شرکت میباشد. پنل سپهر نیز از گارانتی معتبر 36 ماهه تابا الکترونیک بهره میبرد. پس شما خریدار عزیز نباید دلنگرانی ای بابت گارانتی محصول خود داشته باشید.

کلام پایانی

اکنون با خواندن این مقاله و قابلیت های ذکر شده در محصول اطلاعات بسیار کاملی در مورد محصول مد نظر خود خواهید و میتوانید به راحتی خرید کنید. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با چندین سال تجربه در بازار لاله زار و محصولات الکتریکی لیست محصول کاملی از محصولات تولیدی تابا برای شما مشتریان گرامی پدید آورده است تا بتوانید با خیال راحت خرید کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP118

مشخصات کلی محصول

محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 40 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سپهر تابا
تعداد واحد پنل
پنل 2 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط