×

سویچر پنل کدینگ تابا

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
برق مصرفی: 12 ولت
تغذیه خروجی: 15 وات
مدت گارانتی: 36 ماهه تابا
مقاومت در برابر نفوذ آب: دارد
تعداد مورد نیاز: هر 4 واحد یک عدد
تقویت تصاویر ارسالی: دارد
مورد استفاده: پنل کدینگ تابا
ادامه مطلب
950,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

سویچر پنل کدینگ تابا

سویچر پنل تابا یا سویچر پنل کدینگ تابا محصول مکمل آیفون تصویری تابا می‌باشد. سویچر پنل کدینگ تابا یک دستگاه اضافی است که برای زنگ خوردن صحیح واحدها استفاده می‌شود. در ساختمان‌هایی که واحدهای زیادی دارند از پنل‌های ورودی کدگذاری استفاده می‌شود؛ زیرا تعداد واحدهای ساختما زیاد است و نمی‌توان از پنل هایی که برای ساختمان هایی تعداد واحد های آنها کم است استفاده کرد. در ادامه به نقد و بررسی ویژگی و مشخصات سویچر پنل تابا می‌پردازیم.

دیکودر پنل کدینگ تابا

نقد و بررسی سویچر پنل کدینگ تابا

وظیفه اصلی سویچر پنل کدینگ تابا افزایش کیفیت تصویر به واحد است. سویچر پنل تابا به ازای هر چهار واحد یک دیکودر و برای هر سه دیکدر یک ترانس نصب می‌شود. در سایر برندها این محصول به روشی مشابه تولید می‌شود و استفاده از سویچر تنها در برند تابا کاربرد ندارد. به طور کلی استفاده از دیکدر در پنل‌های کدینگ الزامی است. برند تابا علاوه بر تولید محصولات متنوع در زمینه های مختلف از جمله آیفون تصویری  و صوتی، جک برقی ، پنل صوتی و تصویری و ... محصولات مکمل نیز تولید می‌کند. سویچر پنل تابا نیز یکی از این زیر شاخه‌های محصولات شرکت تابا است. قابل ذکر است که در سیستم‌های کدگذاری تابا به ازای هر 4 واحد یک سوئیچ کدگذاری تابا و به ازای هر 3 دیکودر تابا یک منبع تغذیه 15 ولت DC (منبع تغذیه TL-735 تابا) وجود دارد.

رقبا دیکودر تابا و سخن پایانی

از رقبا این محصول در بازار میتوان به دیکودر پنل کدینگ سیماران و دیکودر کدینگ آلدو میباشد. البته معنی این جمله این نیست که این محصولات میتوانند جایگزین هم باشند مگر اینکه کلا سیستم تعویض شود.

گارانتی سویچر پنل کدگذاری تابا مانند سایر محصولات تابا در دسته آیفون تصویری 3 سال می‌باشد. در این مدت می‌توانید از خدمات پس از فروش رایگان تابا استفاده کنید. شما هم‌اکنون می‌توانید با مراجعه به وب سایت رسمی آریا ایمن نسبت به خرید سویچر پنل کدینگ تابا اقدام نمایید. البته در نظر داشته باشید که آسیب‌های ناشی از نوسانات برق یا نصب نادرست شامل گارانتی نمی‌شود؛ بنابراین نصب را به افراد واجد شرایط بسپارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TAD101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
دیکودر
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1398/03/29

این سویچرها هم قیمت خیلی مناسبی دارن هم اینکه گارانتی خیلی خوبی دارن البته انقدجنسش خوبه که اصلا به گارانتی نیاز پیدا نمیکنید.

محصولات مرتبط