×

گوشی آیفون صوتی تابا tl-917

وضعیت تولید: توقف تولید
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
تعداد رشته مورد نیاز: 6 سیم
نصب آسان: دارد
جنس بدنه: پلاستیک ضد الکتریسیته
مقاومت در برابر گرد و غبار: دارد
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
توانایی تقویت صدا: دارد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

گوشی آیفون صوتی تابا مدل 917

در ساختمان های مدرن و امروزی آیفونی وجود دارد که کار درب باز کردن را خیلی راحت کرده است. با یک دکمه درب ساختمان باز می شود و اشخاص وارد می شوند. آیفون ها هم به صورت صوتی موجود هستند و هم به صورت تصویری. اغلب افراد به خاطر قیمت آیفون صوتی  ، بیشتر به سمت خرید این گوشی کشیده می شوند. اما آیفون های تصویری مزیت های منحصر به فردی نسبت به آیفون های صوتی دارند. امروزه مدل جدیدی از گوشی های آیفون صوتی تابا در بازار موجود است که قابلیت های خاصی نسبت به سایر آیفون های قبل از خود دارد که در ادامه خواهیم گفت.

آیفون صوتی تابا مدل 917

مشخصات گوشی آیفون صوتی تابا مدل 917

گوشی آیفون صوتی تابا مدل 917 از پلاستیک ضد الکتریسیته ساخته شده است که این کار مانع ورود گرد و غبار می شود. این گوشی دارای مدار الکترونیکی است که برای تقویت صدا مورد استفاده قرار می گیرد. وجود مدار الکترونیکی باعث می شود که صدای مراجعه کننده به صورت واضح و رسا پخش شود. این مدل گوشی آیفون دارای کلید سه حالته می باشد که مختص کنترل صدای زنگ است.

خرید آنلاین آیفون صوتی تابا

گوشی آیفون صوتی تابا یکی از گوشی های مدرن در صنعت تولید گوشی می باشد که از امتیازات منحصر به فردی نسبت به سایر گوشی ها برخوردار است. در صورت خرید این محصول می توانید به منوی سایت آریا ایمن مراجعه نموده و پس از مشاهده مشخصات آن، اقدام به خرید آنلاین گوشی صوتی تابا کنید. اگر سوالی در مورد این محصول ذهن شما را مشغول کرده است می توانید از طریق راه های ارتباطی درج شده با ما در ارتباط باشید تا پاسخ سوالات خود را بیابید.

کلام آخر

با توجه به ارائه مطالب در مورد گوشی آیفون صوتی تابا مدل 917، در صورت تمایل به خرید این محصول، می توانید از همین جا اقدام به خرید اینترنتی نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
V6104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
گوشی آیفون صوتی
محل قرارگیری
روکار
پرسش و پاسخ (0)