×
دسته بندی: آیفون تصویری

مانیتور آیفون تصویری سیماران HS-46TK سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی: 30 ماهه سیماران
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
2,490,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری سیماران مدل HS-46TK

آیفون تصویری سیماران مدل HS-46TK یکی از محصولات جدید این شرکت است . این کمپانی یکی از شرکت های پیشگام در تولید آیفون تصویری است که از مواد اولیه با کیفیت در بدنه و قطعات داخلی محصولات خود استفاده میکند . این شرکت طی چند دهه اخیر خود را به مشتریان ثابت نموده و خریداران محصولات این برند از کیفیت و طراحی ظاهری و فنی آن راضی هستند . در ادامه میخواهیم شما را با مشخصات ظاهری و فنی مانیتور این دربازکن تصویری بیشتر آشنا کنیم .

مشخصات ظاهری دربازکن تصویری سیماران مدل HS-46TK

آیفون سیماران ، ظاهری شبیه به یک مستطیل عمودی دارد و کنار آن گوشی ای کشیده قرار گرفته است . بین بدنه مانیتور و گوشی آن تو رفتگی وجود دارد . نوع طراحی اینچنینی باعث سهولت و سرعت در برداشتن گوشی شده است . این آیفون تصویری در دو رنگ سفید و مشکی به بازار ارائه شده است . در قسمت بالای مانیتور ، صفحه نمایش آن قرار گرفته است . نمایشگر این آیفون 4/3 اینچ است که از ابعاد متوسطی برخوردار می باشد . زیر نمایشگر مانیتور ، نام شرکت جهت تایید اصالت کالا نوشته شده است . و در پایینی ترین قسمت مانیتور ، کلید های لمسی ( تاچ ) برای انجام کارهای معینی تعبیه شده است . کارایی هر کدام از این دکمه های لمسی توسط طرحی که روی هر دکمه به کار رفته مشخص است . دکمه ها به ترتیب جهت : روشن شدن هم زمان نمایشگر مانیتور و دوربین پنل به منظور دیدن بیرون ، عکس برداری توسط دوربین پنل ، ارتباط داخلی بین واحد ها ، باز کردن درب دوم ( درب پارکینگ ) ، قفل کردن دکمه ها می باشد .

مشخصات فنی دربازکن تصویری سیماران مدل HS-46TK

در ادامه با توضیحاتی کوتاه شما را برای خرید آیفون تصویری سیماران مصر تر میکنیم . آیفون سیماران ضمن داشتن ویژگی های کار آمد ، از قیمت مناسبی نیز برخوردار است . همان طور که در توضیحات کارایی دکمه ها گفتیم ، این آیفون قابلیت اتصال به درب پارکینگ را دارد و این امکان را برای شما فراهم میکند تا به راحتی از خانه خود بتوانید درب پارکینگ را مانند درب نفر رو باز کنید . خصوصیت جذاب دیگر دربازکن سیماران ، توانایی اتصال به دوربین است یعنی می توان از نمایشگر مانیتور آیفون ، تصاویر زنده دوربین را مشاهده کرد . همچنین می توانیم از ویژگی های دیگر این محصول به قابلیت تنظیم ملودی زنگ آیفون از بین 13 آهنگ ، قابلیت اتصال 3 مانیتور بصورت موازی ، قابـلیت تشــخیص حرکت درب ورودی دوم ، پشتیبانی از منوی فارسی و انگلیسی، اتصال به دو پنل ( مناسب خانه های دارای دو در ) و پشتیبانی از ارتباط داخلی اشاره کنیم . برقراری ارتباط داخلی یعنی ، تماس با بقیه واحد ها یا نگهبانی از طریق آیفون . این ویژگی به ساختمان های اداری و یا هر ساختمانی که رفت و آمد زیادی دارد کمک میکند تا آمد و شد را کاهش دهد .

پکیج های آیفون تصویری سیماران مدل HS-46TK

شما میتوانید قیمت آیفون تصویری سیماران با خرید پکیج های ما برای خود و ساختمان تان به صرفه تر کنید . چگونه ؟ ما پکیج هایی در قالب تعداد واحد های متفاوت قرار داده ایم که شامل : مانیتور سیماران مدل سیماران مدل HS-46TK +قفل + ترانس + یک عدد قاب باران گیر ، هدیه فروشگاه به خریداران عزیز می باشد .

گارانتی

دربازکن سیماران شامل 30 ماه گارانتی و ضمانت پس از فروش می باشد و شما میتوانید در صورت بروز مشکل ، با به دست داشتن کارت گارانتی قرار گرفته شده در محصول ، از گارانتی آن استفاده کنید .

سخن پایانی

فروشگاه آریا ایمن با فروش آنلاین و حضوری تمام تلاش خود را جهت ارائه محصول خوب به مشتری می کند . شما میتوانید برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاوران ما در ارتباط باشید . همچنین بعد از خریداری محصولات از فروشگاه آریا ایمن ، متخصصان ما برای نصب به محل می آیند .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM306

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.8
1400/08/11

این محصول سیماران خیلی شیک و با کیفیته برای خریدش شک نکنید