×

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
تشخیص هویت: اثر انگشت-رمز-کارت
ضد خش و تقلب: سنسور نوری دارد
تعداد تردد: 100000 تردد
ظرفیت اثر انگشت: 3000 اثر انگشت
زمان تشخیص اثر انگشت: کمتر از 1 ثانیه
پیام صوتی: دارد-پذیرش و عدم پذیرش
تخلیه اطلاعات تردد: دارد- از طریق USB و شبکه
سایز صفحه نمایش: 3 اینچ
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID، ابزاری مدرن است که به‌منظور ثبت اطلاعات تردد تمامی پرسنل یک اداره و سازمان، مورد استفاده قرار می‌گیرد. ساختار این دستگاه، به‌گونه‌ای طراحی شده است که کارمندان می‌توانند زمان دقیق ورود و خروج خود را به اداره، به‌صورت اثر انگشتی، وارد کردن رمز عبور و کارت بدون ایجاد تماس به ثبت برسانند. در ادامه همراه ما باشید تا اطلاعات کامل‌تری از مشخصات این دستگاه در اختیار شما قرار دهیم.

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260ID اثر انگشتی و کارتی

معرفی دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

دستگاه کنترل تردد KTA-260 ID، محصول کشور چین است و در ابعاد 45*135*184میلی‌متری ساخته شده است که وزنی در حدود 680 گرم دارد. صفحه‌نمایش این دستگاه، 2.8 اینچ است که اطلاعات را به‌صورت رنگی و با وضوح 100 dpiنشان می‌دهد.کارت‌هایی که برای تشخیص هویت در این دستگاه استفاده می‌شود از نوع MF است و دستگاه با ظرفیت 100000 تردد، شناسایی را انجام می‌دهد. فناوری ساخت دستگاه کنترل تردد، به‌گونه‌ای است که در کمتر از یک ثانیه قادر است شناسایی 80000 رکورد و 3000 اثر انگشت را، انجام دهد.

مشخصات فنی دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID

برنامه‌ریزی دستگاه حضور و غیاب اثر انگشتی KTA-260 ID، به دو روش نرم‌افزار و دستگاه و با پشتیبانی زبان فارسی، انجام می‌شود. با استفاده از این دستگاه می‌توان برای هر نفر 10 اثر انگشت، تعریف کرد که با سنسور نوری که در آن تعبیه شده است تشخیص اثر انگشت پرسنل، انجام می‌شود. ساختار دستگاه حضور و غیاب کارتیKTA-260 ID، به نحوی طراحی شده است که امکان متصل شدن آن به پورت USB و TCP/IP شبکه، فراهم شده است؛ همچنین می‌توان تمامی اطلاعات آن را از طریق فلش به بیرون از دستگاه، منتقل کرد.

سخن پایانی

دستگاه حضور و غیاب کارابان مدل KTA-260 ID، محصولی است که به‌منظور ثبت حجم بالایی از تردد، در هر اداره، سازمان یا شرکتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این محصول، در کیفیت بالایی تولید می‌شود و قابلیت آن را دارد که به شکل اثر انگشت، وارد کردن رمز عبور و کارت شناسایی فرد را انجام دهد. جهت کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید به سایت آریا ایمن، مراجعه نمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y2103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
کارابان
محصول کشور
چین

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
اثر انگشتی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

4.2
1399/11/12

این دستگاه رو ما چند سال هست که داریم استفاده میکنیم، و تعداد کارمند هامون هم 20 نفر هستش تا به حال بدون هیچ مشکلی کار کرده و هیچ ایرادی نداشته.