×
برند:

جک بتا فاب Beta Fab 400 (با برد Rock)

حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 350 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3 متر
مدت گارانتی: 12 ماهه بتا
سویئچ لیمیت: ندارد
جریان مصرفی: 1.8 آمپر
توان مصرفی: 250 وات
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
7,832,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ بتا فاب ۴۰۰ با برد راک

شرکت بتا فاب به منظور تولید جک پارکینگ از سال ۱۳۸۰ شروع به فعالیت در زمینه‌های مختلف کرد و در طی چهار سال توانست به موفقیت های چشمگیری دست یابد و پیشرفت‌های بسیاری در زمینه بردهای الکترونیکی داشته است. یکی از محصولاتی که به منظور فراهم کردن آسایش و رفاه افراد به بازار عرضه کرده است،  جک پارکینگ بتا فاب ۴۰۰ با برد راک است که امروزه به منظور تردد راحت‌تر افراد به مکان‌های مختلف از جمله منازل و مجتمع‌های مسکونی، پارکینگ‌های عمومی و اختصاصی و غیره قابل نصب و اجرا است. به منظور کسب اطلاعات بیشتر درباره جک پارکینگ بتا با آریا ایمن همراه باشید.

جک بتا مدل فاب 400

بررسی ظاهری جک پارکینگی بتا فاب ۴۰۰ با برد راک

این جک‌ها از لحاظ ظاهری و حتی کارکرد، شبیه بسیاری از محصولات شرکت‌های خارجی از جمله شرکت ایتالیایی کالیپسو است. این بازوها دارای شفت‌هایی در اندازه‌های ۴۰ سانتی‌متر هستند. این‌ها برای تمامی درب‌ها، چه آن‌هایی که به سمت داخل باز می‌شوند و چه آن‌هایی که به سمت خارج باز می‌شوند قابل استفاده هستند؛ همچنین این جک پارکینگ دارای صدای بسیار کم هنگام باز و بسته شدن و نیز قابلیت خلاص کن سوئیچی است که مانع از خلاص شدن و باز شدن در به راحتی خواهد شد.

اقلام همراه جک برقی پارکینگ بتا فاب ۴۰۰

در پک کامل این محصول کارت گارانتی، یک عدد دفترچه راهنما به منظور استفاده و راه‌اندازی صحیح آن، یراق آلات، یک عدد چراغ چشمک زن، مدار کنترل هوشمند Rock بتا و یک جفت چشمی تعبیه شده در آن، دو عدد بازو با داشتن شفت 40 سانتیمتر و در آخر دو عدد ریموت دارای فرکانس 433 است.

بررسی فنی جک اتومات پارکینگی بتا فاب ۴۰۰ با برد راک

از جمله ویژگی‌های فنی جک پارکینگ بتا فاب 400 با برد راک می‌توان به داشتن دو بازو که دارای توانی به اندازه ۲۵۰ وات، میزان درجه حفاظتیIP44 اشاره داشت. این محصول در مقابل خاک، آب، باد و طوفان مقاوم است. این محصول درب پارکینگ را به اندازه ۱۱۰ درجه باز می‌کند. شرکت بتا برای این مدل از جک‌های خود، مدار کنترل انحصاری ویژه را به کار برده است. این مدار دارای ۲۲۰ ولت بوده که به منظور کارکرد بهتر جک پارکینگ برنامه‌ریزی شده است. در این محصول یک صفحه LCD به جای صفحه سون سگمنت تعبیه کرده‌اند.

رقبای جک پارکینگ بتا فاب ۴۰۰

اگر شما تمایل به خرید اینترنتی جک پارکینگی بتا را دارید، می توانید از طریق سایت آریا ایمن اقدامات لازم را انجام دهید.این شرکت با عرضه این محصول به بازار باعث رقابت زیاد و حذف بسیاری از محصولات شرکت‌های متعدد از جمله خود جک بتا 400 شده است؛ همچنین به دلیل داشتن خدمات بسیار خوب در کنار مناسب بودن قیمت، جک پارکینگ بتا فاب ۴۰۰ با برد راک بازار را به دست خود گرفته است. اگر شما تمایل به خرید جک دیگری دارید می توانید قیمت جک سیماران 4S را نیز در همین سایت مشاهده کنید.

سخن پایانی

اگر شما تمایل به خرید اینترنتی جک پارکینگی بتا را دارید، می توانید از فروشگاه آریا ایمن  اقدامات لازم را انجام دهید.این بار توجه به تمام مزیت‌های ذکر شده برای این مدل جک از جمله بازوهای قدرتمند آن که توان تحمل وزنی حدود ۳۵۰ کیلوگرم را دارد. داشتن قابلیت اتصال آن با قفل برقی و خروجی مجزا برای آن و اتصالش به سایر تجهیزات و داشتن دو روش برنامه‌دهی به آن یعنی حالت اتوماتیک و دستی جزو یکی از کاربردی‌ترین و پرمخاطب‌ترین جک‌های موجود در بازار است، که مشابه خارجی آن جک وی تو  کالیپسو calipso 400 می باشد . به منظور سفارش و اطلاع از مزایای خرید جک پارکینگ بتا فاب 400 با برد راک یا دسترسی به اطلاعات بیشتر در این زمینه با سایت آریا ایمن در تماس باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J10114

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

توان مصرفی
250 وات
محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
350 کیلو
تشخیص مانع
درجه حفاظتی
IP44
زاویه چرخش
110درجه
جریان مصرفی(آمپر)
1.8A
دمای کاری(سانتی گراد)
20- الی 50+ درجه سانتی گراد

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)