×

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 2206

تشخیص هویت: کارت-اثر انگشت-رمز
سخنگو: دارد
زبان دستگاه: انگلیسی و فارسی
تقویم دستگاه: میلادی
تعداد تردد: 160000 تردد
ظرفیت کارت: 3000 کارت
ابعاد دستگاه: 200*84*31میلیمتر
فاصله کارتخوان: حداکثر 3 سانت
سنسور ضد سرقت: دارد- پوش باتن
سایز صفحه نمایش: 2/4 اینچ
ادامه مطلب
6,952,000 تومان
توضیحات

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۶

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۶ از محصولات شرکت بتا است. با توجه به گسترش شهر نشینی و وسعت یافتن دامنه مراکز و سازمان‌های پرتردد نیاز به دستگاهی که حضور و عدم حضور افراد و اطلاعات را ثبت کند بیشتر احساس می‌شود. از جمله مراکزی که دستگاه‌های حضور و غیاب در آن‌ها به کار می‌رود می‌توان به انواع شرکت‌ها، ادارات، باشگاه‌های ورزشی، مکان‌های امنیتی و... اشاره کرد.

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 206 با قابلیت اثر انگشت و کارت

قابلیت دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۶

شرکت بتا دستگاه حضور و غیاب مدل ۲۲۰۶ را به روش‌های شناسایی مانند اثر انگشت، کارت و رمز عبور مجهز کرده است. به طور مثال دستگاه حضور و غیاب انگشتی، حضور فرد را از طریق مطابقت اثر انگشت وارد شده با اطلاعات از پیش داده شده به ثبت می‌رساند. از دیگر امکانات ویژه این دستگاه می‌توان به حافظه داخلی بالای آن اشاره کرد. این ویژگی امکان استفاده از این مدل دستگاه در مراکز پر تردد را ایجاد می‌کند. این محصول تنظیمات بسیار ساده‌ای دارد و زبان آن انگلیسی است. همچنین وجود ویگند شرایط لازم برای متصل کردن دستگاه به آنتن دوربرد یا کارتخوان را فراهم می‌کند.

ادارات مختلف می‌توانند از دستگاه حضور و غیاب بتا برای ثبت دقیق اطلاعاتی مانند اضافه کار، کسر کار، غیبت و... مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار سایر امکانات نرم‌افزار حضور و غیاب فارسی زبانی نیز ارائه می‌گردد. از دیگر ویژگی‌های مثبت این محصول می‌توان به امکان انتقال اطلاعات آن اشاره کرد. برای این دستگاه پورت LAN در نظر گرفته شده است که به وسیله آن امکان اتصال به کامپیوتر، فلش مموری و انتقال اطلاعات به دستگاه‌های مختلف ایجاد می‌گردد. قابلیت سخنگوی صوتی نیز از امکاناتی است که مراحل مختلف ثبت را برای کاربر اعلام می‌کند.

سخن پایانی

دستگاه‌های حضور غیاب با توجه به امکاناتی و سهولتی که در امر ثبت اطلاعات ایجاد می‌کنند از تجهیزات لازم در هر اداره‌ای به حساب می‌آید. شرکت بتا از معتبرترین تولیدکنندگان انواع دستگاه‌های کنترل حضور و غیاب و دستگاه کنترل تردد و... است. چنانچه قصد خرید این دستگاه را دارید می‌توانید با مراجعه به سایت آریا ایمن و کسب اطلاعات راجع به سایر محصولات مشابه، خرید خود را انجام دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y1102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
چین

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
اثر انگشتی
پرسش و پاسخ (0)