×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل پارسه بژ

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ

کلید و پریز جزو وسایل الکتریکی هستند که جهت کنترل کردن و قطع و وصل کردن جریان برق مورد استفاده قرار می‌گیرد. امروزه بازار‌ داخلی این محصول بسیار فعال و در پی بر طرف کردن نیاز مصرف‌کننده محصولات خود را با کیفیت بالا در بازار عرضه می‌کنند اگر شما هم جزء آن دسته از افرادی هستید که طرفدار کلید و پریز جدید و شیک هستید میتوانید از وبسیات آریا ایمن محصول مورد نظر خود را به راحتی بیابید. در ادامه به معرفی کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ می‌پردازیم.

کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ

مشخصات کلید و پریز آسیا پارسه بژ

شرکت  آسیا الکتریک ساخت ایران و محصول کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ است. این محصول دارای بدنه محکم از جنس پلاستیک فشرده می‌باشد. کلید و پریز پارسه بژ از دو بخش مکانیزم درونی و قاب تشکیل شده است و در رنگ‌های مختلف تولید و در بازار عرضه موجود می‌باشد. این کلید و پریز بسیار مدرن طراحی شده و بر خلاف مدل‌های قبل به پیچ و مهره نیازی نخواهد داشت. بنابراین به راحتی در مکان‌های مختلف قابل نصب است.

ویژگی های کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ

کلید و پریز آسیا پارسه بژ از طراحی و کیفیت بی‌نظیری برخوردار است. پلاستیک فشرده که در ساخت آن استفاده شده بسیار مرغوب و دارای طول عمر زیادی می‌باشد. این محصول به دلیل تنوع بالا برای اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد. کلید و پریز آسیا بژ به گونه‌ای طراحی شده‌ است که به راحتی و بدون استفاده از پیچ قابل نصب روی دیوار می‌باشد. تنوع در رنگ و مدل این محصول از دیگر مزیت‌های آن است که قابل استفاده برای هر نظر و سلیقه‌ای خواهد بود.

انواع کلید و پریز

کلید و پریزها وسیله کنترل یا تغییر جریان برق به دلیل نوع و کاربردشان دارای تنوع بالایی هستند که به چند نمونه از آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

• کلید تک پل: این کلید تنها قادر به کنترل یک مصرف‌کننده از یک نقطه است.

• کلید دو پل: این نوع کلید قدرت قطع و وصل کردن دو مصرف کننده از یک نقطه را دارد.

• کلید تبدیل: در واقع این کلید می‌تواند در دو نقطه یک مصرف‌کننده را کنترل کند.

• کلید صلیبی: این نوع کلید نیز قابلیت کنترل یک گروه مصرف‌کننده در چند نقطه را دارد.

• پریز: این وسیله نیز برای متصل کردن سیم‌ها در سیم‌کشی ثابت مانند دو شاخه برقی مورد استفاده قرار می‌گیرد.پریز‌ها شامل تک فاز و سه فاز می‌باشند‌.

قیمت محصول

همانطور که می‌دانید با توجه به عوامل و فاکتور‌هایی که بر قیمت کلید و پریز موثر است نمی‌توان به طور دقیق هزینه این محصول را بیان کرد. بنابراین قیمت کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ بر اساس نوع و مدل و جنس آن متفاوت خواهد بود.

برای خرید مطمئن همچنین اطلاع از قیمت و خرید کلید و پریز آسیا مدل پارسه بژ می‌توانید به فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به نشانی www.ariaimen.com مراجعه کنید، سپس محصول مورد نظر خود را سفارش دهید تا در سریع‌ترین زمان ممکن برای شما ارسال شود.

سخن پایانی

امروزه تجهیزات الکتریکی کاربرد فراوانی دارند یکی از این تجهیزات کلید و پریز است که در مکان‌های مختلف بسیار کاربرد دارند. در این مطلب کلید و پریز آسیا در مدل پارسه بژ را معرفی کردیم. از توجه و همراهی شما تا پایان سپاس‌گزاریم.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K105-4

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
پارسه آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

مناسب محیط های اداری