×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید از جمله محصولات پرفروش در بازار ایران است که فروشگاه آریا ایمن نیز این محصول را به طور اینترنتی در اختیار مشتریان خود قرار داده است. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید دارای ویژگی های منحصر به فرد است که در متن زیر به آنها اشاره خواهد شد.

شاید به نظر شما انتخاب کلید و پریز کار بسیار سختی نباشد ولی به یاد داشته باشید که انتخاب صحیح و مناسب کلید و پریز می تواند تاثیر بسزایی در شیک به نظر رسیدن دکوراسیون منزل و یا محل کار شما داشته باشد. از جمله کلید پریز های با کیفیت که با هر دکوراسیونی متناسب و هماهنگ می شود،کلید و پریز آسیا می باشد. بدون تردید هر شخصی با هر سلیقه ای می تواند این مدل را برای ساختمان خود تهیه کند. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید از جمله محصولات پرفروش و پرطرفدار این برند است که این مدل را نیز مانند سایر محصولات برند آسیا الکتریک می توان به راحتی با المان های گوناگون منزل هماهنگ کرد. کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید علاوه بر داشتن ظاهری شیک و زیبا دارای کیفیت بسیار بالایی نیز است. این کلید و پریز ایرانی دارای ظاهری لوکس و ساده است. شرکت آسیا الکتریک این محصول خود را با دوام و ماندگاری بسیار بالا تولید و به عرضه رسانده است. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن این محصول را به مشتریان خود با قیمتی مناسب ارائه می دهد. اگر شما نیز قصد خرید کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید را دارید، می توانید به این فروشگاه معتبر مراجعه کنید.

کلید و پریز آسیا مدل استار

ویژگی های کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید دارای قاب و رویه مربعی شکل است که ظاهری بسیار ساده دارد. مدل استار سفید برند آسیا الکتریک طبق استاندارد های بین المللی توسط این کمپانی تولید و به عرضه رسیده است. در تولید و ساخت این مدل از مرغوب ترین و با کیفیت ترین مواد اولیه مورد استفاده قرار گرفته است. از این رو استحکام این مدل کلید و پریز مثال زدنی است. این مدل مقاومت بسیار بالایی در برابر اشتغال، گرما، رطوبت، خش و تغییر رنگ دارد. بهتر است اطلاع داشته باشید که قیمت کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید نسبت به کیفیت آن بسیار مناسب و به صرفه است. همچنین نصب این مدل توکار بوده و به راحتی می توان آن را نصب کرد.

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار

نحوه خرید و قیمت کلید و پریز مدل استار سفید

خرید آنلاین کلید و پریز آسیا الکتریک بسیار کار ساده ای است و وقت زیادی را از شما نمی گیرد. برای خرید کلید و پریز آسیا الکتریک مدل استار سفید کافی است به سایت فروشگاه آریا ایمن مراجعه و محصول مدنظر خود را انتخاب کنید. با کلیک بر روی عبارت افزودن به سبد اقدامات لازم را انجام دهید. پس از پرداخت هزینه محصول سفارش شما ثبت و در کمترین زمان در اختیار شما قرار داده می شود. بهتر است اطلاع داشته باشید که قیمت کلید و پریز بستگی به مدل، برند و سایر مشخصات دارد. ولی به طور کلی فروشگاه اینترنتی آریا ایمن محصولات خود را با قیمتی مناسب و به صرفه ارائه می دهد.

اگر بخواهیم نمونه‌ای را در برندهای دیگر مشابه این مدل به شما معرفی کنیم که از لحاظ شباهتی بسیار نزدیک به این مدل ویرا است کلید و پریز دلند مدل رایان سفید می‌باشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
استار آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

برای طراحی های به روز و جدید بسیبار عایه