×

کلید و پریز آسیا الکتریک مدل الماس لوکس مشکی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: پلاستیک فشرده
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1

ادامه مطلب
ناموجود
نوع کلید و پریز
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

مدل الماس دارای مکانیزم و قابی با رنگ بندی مشکی می‌باشد که رنگی ساده و محبوب برای مشتریان است. در واقع این مدل کلید و پریز آسیا مدل الماس به دلیل رنگ زیبایی که در آن بکار رفته است باعث شده با هر محیط و دکوراسیون ست و محیط را لاکچری و شیک نماید. این محصول را میتوانید در انواع پریز برق ، کلید و تک پل، کلید دو پل و غیره خریداری کنید این مدل دارای کیفیتی عالی است؛ در واقع باید بگوییم که این مدل مورد نظر و انتخاب بسیاری از مشتریان برای تجهیز ساختمان قرار گرفته است. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی دعوت می‌کنیم با ما همراه باشید.

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس از سری محصولات جدید کلید پریز آسیا است که با فنآوری‌های پیشرفته توانسته محصولی با کیفیت و لاکچری را تولید نماید. از این طریق به خوبی توانسته است نظر مصرف کنندگان بسیاری را به خود جلب کند. مدل الماس لوکس مشکی دارای سادگی و لطافت در فرم و عملکرد، طراحی برجسته و منحصر به فرد می‌باشد و انتخاب مناسبی برای شما است. یکی از مواردی که اهمیت ویژه ای در دکوراسیون منزل دارد، رنگ های کلید و پریز است. با انتخاب صحیح طرح کلید و پریز الماس مشکی متوجه می شوید که منزلتان چقدر دوست داشتنی و رویایی می شود.

ویژگی فیزیکی و فنی کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی

کلید پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی، دارای شکل مربعی و ساده می‌باشد. این مربع به دو قسمت حاشیه و قسمت درونی تقسیم خواهد شد. بخش حاشیه که دور تا دور مربع بسیار کوچک داخلی را گرفته است ، دارای طرحی برجسته و شیک است. رنگ‌های بسیار شیک برای این طرح در نظر گرفته شده که هماهنگی خوبی با گونه‌های رنگ بندی دکوراسیون دارد. طراحی برجسته و منحصر به فرد کلید و پریز آسیا مدل الماس لوکس مشکی آن را از سایر کلید و پریزها جدا نموده است. مدل الماس ‌ را می توانید متناسب با انواع رنگ دکور و دیوار و اکثر المان‌ها انتخاب کنید. نصب این کلید و پریز ساده صورت می‌پذیرد و مکانیزم جداگانه‌ای دارد و عرضه آنها به‌ صورت قاب و دکمه جدا انجام خواهد شد.

سخن پایانی

اگر قصد دارید برای دکوراسیون مورد نظرتان یک کلید و پریز طرح مشکیرا انتخاب نمایید پس بهتراست از طرح الماس لوکس مشکی آسیا استفاده کنید. فروشگاه‌ها و وب سایت‌های مختلفی در زمینه عرضه کلید و پریز ویرا مشغول به فعالیت هستند. اما باید یک مجموعه معتبر را انتخاب کنید که بتوانید به راحتی به آن اطمینان کنید. وب سایت آریا ایمن یکی از محبوب ترین و معتبرترین مجموعه های فعال در این زمینه است. شما می توانید با مراجعه به آن و دریافت مشاوره های لازم از کارشناسان از قیمت کلید و پریز آسیا مطلع شوید و این محصولات را با قیمتی مقرون به صرفه تهیه و در منازل یا مجتمع‌های خود مورد استفاده قرار دهید و از زیبایی و لاکچری بودن آنها بی‌بهره نمانید. در این مجموعه تمامی محصولات و کلید و پریزهای ویرا با قیمتی مقرون به صرفه ارائه می‌شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
P15106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
آسیا الکتریک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
الماس آسیا الکتریک
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1401/03/10

ترکیب تمام طرح ها مدرن و کلاسیک و مناسب تمام سلیقه ها