×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-1070PRO

بدنه سفید یا مشکی (بستگی به موجودی)

3 عدد مانیتور: TVD-1070 تابا - 7 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
13,670,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070

یکی از بهترین محصولات تولیدی شرکت تابا ، پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 است. این محصول دارای مانیتور 7 اینچی می‌باشد که رزلویشن بسیار بالایی دارد و برای ساخت مانیتور آن از طراحی سال 2022 استفاده شده است. شما می‌توانید پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 را از سایت آریا ایمن با مناسب‌ترین‌ قیمت ممکن خریداری کنید.

آشنایی با در باز کن تصویری تابا مدل 1070

از بهترین مزیت‌های آیفون تصویری لمسی ، اتصال این آیفون به دوربین مداربسته و کنترل کامل دوربین مداربسته توسط دوربین است. ‌‌شما می‌توانید پک آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 را برای افزایش امنیت خانه خود به دو عدد دوربین‌های مداربسته در اطراف خانه متصل کنید. قابل ذکر است که دوربین‌های مداربسته روی مانیتور پکیج آیفون تصویری تابا مدل 1070 هر سه واحد تصویر خود را نمایش می‌دهند و شما می‌توانید از طریق دکمه‌های لمسی آیفون به کنترل انها، چرخش دوربین‌ها بپردازید. همچنین در صورتی که نیاز به تنظیم دوربین‌های مداربسته داشته باشید، می‌توانید از مانیتور آیفون تصویری لمسی برای تنظیم آنها استفاده کنید. همچنین شما می‌توانید از پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 برای ارتباط به پنل‌های خروجی و همچنین ارتباط به درون واحدهای دیگر نیز استفاده کنید. در صورتی که شما پک آیفون سه واحدی تابا مدل 1070 را برای محیط کار خود خریداری کرده‌اید می‌توانید از آن برای ارتباط سریع با دفاتر واحدهای مختلف استفاده کنید.

مشخصات قابل تغییر پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 دارای تنظیمات تعیین شده توسط صاحب خانه می‌باشد، یعنی شما می‌توانید به راحتی با استفاده از مانیتور یا اتصال گوشی همراه به آیفون تصویری سه واحدی تابا صدای زنگ، میزان تصویر، چگونگی نمایش تصویر، مقدار حافظه تعیین شده، امکان ارتباط با دوربین‌های مداربسته، چرخش دوربین‌های متصل شده به پنل، رزلویشن تصویر، تنظیمات صفحه نمایش، ملودی اعلان دهنده و... را تنظیم کنید. همچنین پکیج آیفون تابا مدل 1070 دارای یک تقویم شمسی و میلادی است که شما می‌توانید با استفاده از تنظیمات پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 تاریخ دقیق آنها را مشخص کنید. تاریخ مشخص شده در تصویرها و ویدیوهای برداشته شده از آیفون ذخیره می‌شوند.

خرید آیفون تصویری لمسی

به صورت کلی به دلیل نوسان‌های مکرر بازار نمی‌توانید قیمت آیفون تصویری لمسی را به صورت ثابت تعیین کنیم؛ اما سایت آریا ایمن قیمت آیفون تصویری لمسی بسیار مطلوب تعیین کرده است. شما برای تهیه پک سه طبقه آیفون تصویری تابا مدل 1070 می‌توانید از تخفیف‌های ویژه سایت آریا ایمن استفاده کنید.

سخن پایانی

در صورتی که با توجه به اطلاعات ذکر شده قصد خرید پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 را دارید، می‌توانید از سایت آریا ایمن بهره ببرید، قابل ذکر است که سایت آریا ایمن بزرگ‌ترین فروشنده پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1070 همراه با گارانتی 36 ماهه، ضمانت کالا، تست محصول تا یک هفته، ارسال سریع محصول در یک روزکاری، مشاوره قبل از خرید توسط مشاورهای رایگان سایت و... در کشور ایران است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH104

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط