×

پکیج آیفون تصویری 3 واحدی الکتروپیک 592NEW سفید

3 عدد مانیتور: 592New الکتروپیک - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
11,480,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج سه واحدی آیفون الکتروپیک مدل NEW592

ساختمان‌هایی که به صورت یک واحدی و یک طبقه ساخته می شوند، نیاز به آیفون‌های تک واحدی دارند، اما آن ساختمان‌هایی که دارای واحدهای بیشتری هستند، باید از آیفون‌هایی استفاده کنند که به چندین واحد متصل می‌شوند. آیفون تصویری جای آیفون‌های صوتی را گرفته‌اند. یکی از تولیدات شرکت الکتروپیک، پکیج سه طبقه آیفون تصویری الکتروپیک مدل NEW592 است. در ادامه به شرح اطلاعاتی در رابطه با این مدل آیفون خواهیم پرداخت.

ویژگی‌ها و مشخصات آیفون الکتروپیک مدل NEW592

این مدل آیفون یکی از بهترین تولیدات شرکت الکتروپیک به شمار می‌رود که بازار فروش خوبی پیدا کرده است. تا به حال افرادی که این آیفون را خریداری کرده‌اند، رضایت کاملی را پس از خرید داشته‌اند؛ به همین دلیل است که ما به شما پیشنهاد می‌کنیم این آیفون را برای ساختمان سه واحدی خود انتخاب کنید. یکی از ویژگی‌های مهمی که این آیفون دارد نمایش تاریخ میلادی و شمسی روی دربازکن است. صفحه کلید به صورت لمسی عمل می‌کند و شما می‌توانید با سرعت بالا درب منزل خود را بازکنید. این آیفون می‌تواند صدا و تصویر و ویدئوهای مختلف را تا ۱۶ گیگ در حافظه خود ذخیره‌سازی کند. این نوع آیفون‌ها امنیت بالایی برای ساختمان به وجود می‌آورند و با داشتن دوربینی که در زوایا مختلف تنظیم می‌شود و می‌تواند بسیار مفید باشد. پنلی که در خارج از ساختمان نصب می‌شود، کیفیت بسیار بالایی دارد و در برابر عوامل جوی رطوبت و دما مقاومت خوبی از خود نشان می‌دهد. پک سه واحدی دربازکن تصویری الکتروپیک مدل ۵۹۲ جدید در بازار به فراوانی وجود دارد و خرید آن کار بسیار آسانی است. شما می‌توانید با پرداخت هزینه مناسب با توجه به کیفیت بالایی که این آیفون دارد، آن را در هر زمان خریداری کنید.

خرید این آیفون به چه صورتی امکان ‌پذیر است؟

خرید این مدل آیفون شرکت الکتروپیک به صورت غیر‌حضوری و حضوری امکان‌پذیر است. امروزه به دلیل مشغله‌های بسیار زیادی که برای مشتریان وجود دارد، بسیاری از افراد خرید آنلاین را ترجیح می‌دهند. خرید آنلاین در وقت و هزینه شما صرفه جویی می‌کند و دیگر نیازی ندارید که به مراکز خرید حضوری مراجعه کنید. شما می‌توانید با انتخاب یک سایت معتبر و مناسب، خرید خود را به صورت غیر حضوری انجام دهید. پس از اینکه شما سفارش خود را ثبت و وجه مورد نظر را برای کالا مورد نظر پرداخت کردید، می‌توانید سفارشتان را در محل مورد نظر خود تحویل بگیرید

سخن پایانی

این مدل آیفونی که معرفی شد، یکی از انتخاب‌های کاملا مناسبی است که می‌تواند رضایت شما را به همراه داشته باشد. شما می‌توانید شرکت آریا ایمن را برای خرید این نوع آیفون انتخاب کنید. از طریق وب سایت آریا ایمن به راحتی و در زمان کوتاهی می‌توانید آیفون مورد نظر خود را تهیه کنید. این آیفون به مدت ۳۶ ماه گارانتی دارد و پس از نصب آیفون در محل می‌توانید تا مدت مشخصی از ضمانت و گارانتی این محصول استفاده کنید. نصب این آیفون‌ها باید توسط نمایندگی صورت بگیرد تا ضمانت کالا مشمول شما شود. برای اطلاعات بیشتر با شماره‌های ذکر شده تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتر توسط همکاران ما در اختیار شما قرار گیرند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH201

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط