×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 2 واحدی سیماران HS-43TKM

2 عدد مانیتور: 43M سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 2 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
7,961,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج دو واحدی آیفون تصویری سیماران مدل TK43-M100 :

شرکت  سیماران از سال 1350 فعالیت خود را به صورت جدی آغاز کرده است و توانسته محصول های زیادی همانند  آیفون سیمارانTK43-M100  که یکی از پرطرفدار ترین آیفون های تصویری سیماران در بازار می باشد ، تولید کند که این محصول از کیفیت بالا برخوردار است و با توجه به اینکه امکانات بالایی دارد، قیمت آیفون تصویری سیماران بسیار مناسب بوده و جزو مرغوب ترین محصولات این شرکت می باشد.

مشخصات ظاهری :

گوشی این محصول در سمت چپ آیفون تصویری که پایین تر از مانیتور می باشد ، قرار گرفته است . اندازه صفحه نمایش 3/4 اینچ می باشد . رنگ این محصول سفید بوده و یک کادر مشکی اطراف صفحه نمایش را در برگرفته است که در صورت خاموش بودن، این صفحه در اندازه 7 اینچ به چشم می آید . مانیتور این محصول تمام لمسی که دارای 5 دکمه لمسی می باشد که در ادامه به کاربرد دکمه های آیفون تصویری سیماران می پردازیم:

1- جهت نمایش تصویر .

2- جهت گرفتن عکس.

3- جهت تنظیمات صدا ، نور و همچنین جهت استفاده از ارتباط داخلی.

4- جهت باز کردن درب پارکینگ .

5- جهت باز کردن درب اصلی .

مشخصات فنی محصول :

این محصول قابلیت ذخیره 200 عکس را در خود دارد. صفحه نمایش این محصول تصاویر و رنگ هارا به صورت واضح نمایش می دهد ، زیرا شرکت آیفون تصویری سیماران از فناوری TFT در این محصول استفاده کرده است . آیفون تصویری Tk43-M100 دارای دو ورودی است که این امکان باعث می شود آیفون تصویری را بدون نیاز به سوئیچر به پنل متصل کرد و همچنین می توان از ورودی دوم برای وصل کردن دوربین مداربسته استفاده کرد . این محصول دارای 16 ملودی برای انتخاب زنگ است که شما می توانید زنگ آیفون تصویری را تغییر دهید ، همچنین این محصول قابلیت باز کردن درب نفر بر و قابلیت اتصال به جک پارکینگ را دارد . در این آیفون تصویری شما می توانید با دیگر واحد های داخل ساختمان با استفاده از این محصول ارتباط بر قرار کنید ، که این کارایی باعث می شود در وقت خود صرفه جویی کنید. این محصول می تواند با شناسایی صدای مراجعه کننده ویدئوی 15 ثانیه ای در خود ذخیره کند.

محتویات داخل پکیج 2 واحدی TK43-M100:

این پکیج شامل آیفون تصویری TK43-M100 ، پنل آیفون تصویری سیماران مدل فرداد، قفل زنجیری سیماران مدل 715 و ترانس سیماران مدلSFF709/5 می باشد.

پنل فرداد:

پنل فرداد محصول جدید شرکت سیماران است که با تغییرات جزئی باعث زیبا و خاص شدن ظاهر آن شده است. جنس بدنه این محصول از آلومینیوم یکپارچه آبکاری شده است که در برابر رطوبت و باران مقاوم است. این پنل قابلیت ثبت عکس با کیفیت و رزولوشن بالا دارد زیرا دوربین این محصول از نسل جدید دوربین های 1/3 مگاپیکسل CMOS می باشد .و همچنین به دلیل داشتن LED OVAL در بالای دوربین ما می‌توانیم در شب تصاویر بهتری داشته باشیم. شما می‌توانید با استفاده از پتانسیومترهای موجود در برد صدای میکروفون و بلند گو را تنظیم کنید. یک نکته قابل توجه این است که سیستم نصب این محصول به صورت ۴ رشته سیم با قطبیت مثبت و منفی می باشد

گارانتی:

شرکت آیفون تصویری سیماران برای محصولات آیفون تصویری خود ۳۰ ماه گارانتی در نظر گرفته است ولی موارد زیر شامل این گارانتی نمی شود:

1_نوسانات برق

2_عیوب ناشی از سقوط

3_حمل و نقل

 4_گرد و غبار و صاعقه

سخن پایانی:

بیشتر آیفون های تصویری شرکت سیماران دارای حافظه و ارتباط داخلی بین واحد ها و نگهبانی دارند و محصولات این شرکت به دلیل داشتن کیفیت بالا درصد خرابی آنها بسیار پایین است . شما می توانید برای خرید آیفون تصویری سیماران مدل TK43-M100 به فروشگاه آریا ایمن مراجعه کنید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGT304

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 2 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط