×

پنل آیفون تصویری 1 واحدی سهند تابا TVD-1860

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 40 واحد
ادامه مطلب
1,600,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل سهند 1860

اگر قصد خرید آیفون تصویری را دارید حتما این سوال برای شما پیش آمده است که پنل آیفون تصویری چیست؟ در واقع باید گفت که بین پنل آیفون تصویری نصب شده در خارج از ساختمان و مانیتوری که در خانه نصب است ارتباط مستقیمی وجود دارد. پنل آیفون تصویری تابا، دستگاهی است که تصویر و صدای شخصی که در درب ورودی ساختمان است را به مانیتور تصویری ارسال می‌کند. پنل آیفون، برای اینکه کار تصویربرداری را انجام دهد مجهز به لنز می‌باشد. امروزه انواع پنل توسط برندهای مختلفی عرضه می‌شوند که ما در ادامه مقاله قصد داریم به معرفی پنل سهند مدل 1860 بپردازیم.

پنل سهند تابا مدل 1860

پنل سهند مدل 1860

پنل سهند تابا مدل 1860، ساخت کشور ایران است و در بازار بسیار شناخته شده است و از فروش بسیار بالایی برخوردار می‌باشد. آیفون تصویری سهند، به ‌صورت ساده طراحی شده است و کارآیی بالایی دارد. طراحی پنل آیفون تصویری تابا به‌ گونه‌ای است که قطعات آن از بالا تا پایین پنل، پشت سرهم قرار گرفته‌اند. در بالاترین قسمت پنل، چراغ‌هایی قرار دارد تا در شب دید کافی برای تصویربرداری را داشته باشد. بعد از چراغ‌ها، برد، میکروفون و بلندگو قرار دارد. دوربین آن در وسط پنل قرار دارد و شاسی‌های زنگ نیز در پایین پنل تعبیه شده است.

مشخصات پنل آیفون تصویری تابا مدل 1860

دوربین بکار رفته در پنل، از کیفیت 1.3 اینچی سونی سوپر HAD برخوردار است که می‌تواند تصویربرداری را به‌ صورت رنگی یا سیاه ‌و سفید انجام دهد. پنل سهند، این امکان را دارد که تصویر 900 خط تلویزیونی را جداسازی کند. جنس بدنه پنل از آلومینیوم و سرب خشک ساخته شده است و در برابر گرما و سرما مقاوم است و آب و باران به داخل آن نفوذ نمی‌کند. در شب نور ملایمی از خود منتشر می‌کند تا امکان خواندن اسامی واحدها وجود داشته باشد. حداقل روشنایی پنل، 5/0 لوکس است. مجهز به سیستم رنگ و تصویر پال 625 خط است. خروجی تصویر آن ‌یک ولت پیک تو پیک است. نسبت سیگنال به نویز بهتر از 52 دی بی است. زاویه دید دوربین بکار رفته در پنل 75 درجه است و دوربین پنل را می‌توان به نحوی تنظیم کرد که در جهت افقی 46 درجه و در جهت عمودی پنل 16 درجه، حرکت کند. برای جلوگیری از سرقت پنل، سیستم هشداردهنده در آن تعبیه شده است. زمانی که دکمه‌های پنل توسط مراجعه‌کننده فشار داده می‌شود صدای زنگ آن به ‌طور همزمان از دم درب و داخل ساختمان شنیده می‌شود. پنل آیفون تصویری سهند مدل 1860، با قیمت‌های مختلفی به بازار عرضه می‌شود.

گارانتی پنل آیفون تصویری تابا مدل سهند 1860

پنل سهند مدل1860 که از خانواده آیفون تصویری تابا هست، دارای 3 سال گارانتی و خدمات پس از فروش می‌باشد. این گارانتی، روی فاکتور محصول درج می‌شود تا در زمان لازم که آیفون دچار مشکل شد بتوان از خدمات پس از فروش آن استفاده کرد.

محصولات رقیب پنل سهند تابا و سخن پایانی

از محصولات مشابه و رقیب این پنل میتوان به پنل 1086 الکتروپیک و همچنین پنل فرداد سیماران اشاره نمود که به لحاظ کیفیت هر سه مدل این پنلها دارای کیفیت قابل توجهی هستند . از مزایای استفاده از پنل سهند می‌توان به داشتن امنیت بیشتر و صرفه‌جویی در وقت افراد اشاره کرد. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن ، که نمایندگی معتبر فروش آیفون تصویری در لاله‌زار را بر عهده دارد، این امکان را برای مشتریان فراهم کرده است تا بتوانند به‌ صورت حضوری و اینترنتی آیفون تصویری مورد نظر خود را خریداری کنند. از جمله محصولات این فروشگاه می‌توان به پنل آیفون تصویری تابا مدل سهند 1860 اشاره کرد که شرکت سازنده آن از تیمی بسیار قدرتمند و حرفه‌ای برای ارائه خدمات به مشتریان تشکیل شده است.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP127

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 24 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سهند تابا
تعداد واحد پنل
پنل 1 واحدی
پرسش و پاسخ (5)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 5 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/20

تفاوت پنل های سهند و ثمین و سپهر در چیست ؟
برای مصرف در مطب کدوم بهتره؟

پاسخ از آریا ایمن : سلام و وقت بخیر تفاوتشون فقط توی ظاهرشون هست
5.0
1399/11/08

میخواستم این رو تهیه کنم فقط اینکه این پنل زاویه دیدش چقدره و اینکه امکان چرخش دوربین داره؟

5.0
1398/06/01

با سلام و خسته نباشد ما الان دوسال که این پنل را خریداری کردیم جنس صفحه خیلی خوب و عالی داره اصلا رنگش تغییر نکرده و ما از خریدمون رضایت کامل داریم .

5.0
1398/03/18

قابلیت دید در شبش حرف نداره با کمترین نور بهترین تصویر رو داره اهالی ساختمون خیلی راضی هستیم ممنون از پیشنهاد اقای سالاری.

5.0
1397/11/06

این پنل تفاوتش نسبت به سهند و سپهر فقط اینه که این پنل جنس بدنش پلاستیکیه و اونا فلزین

محصولات مرتبط