×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی الکتروپیک 1294 سفید

1 عدد مانیتور: 1294 الکتروپیک - 7 اینچی
پنل: 1 واحدی 1086
ترانس (منبع تغذیه): 386 الکتروپیک
قفل زنجیری: 671 الکتروپیک
مدت ضمانت: 36 ماهه پیک
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
6,380,000 تومان
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

شرکت الکتروپیک انواع آیفون های تصویری را با کیفیت بالا در بازار به فروش می‌رساند. این آیفون‌ها یکی از تجهیزات لازم و واجب برای ساختمان‌ها هستند که باید توسط نمایندگی نصب شوند تا بتوانید از گارانتی آنها استفاده کنید. البته این آیفون‌های تصویری به راحتی دچار مشکل نمی‌شوند و ممکن است هیچگاه از گارانتی آنها استفاده نکنید، اما برای اطمینان بیشتر بهتر است نصب آنها توسط تکنسین‌های شرکت انجام شود.

مشخصات فنی آیفون ۱۲۹۴

الکتروپیک با بهترین قطعات و کیفیت در حال تولید این آیفون است و این مدل یکی از بهترین مدل‌های ساخته شده توسط این شرکت به شمار می‌رود. از مشخصات فنی این آیفون می‌توان به صفحه ال‌سی‌دی آن اشاره کرد که در سایز بزرگ و هفت اینچی تولید می‌شود. صفحه این آیفون تصویری کیفیت رنگی و تصویری بسیار بالایی برخوردار است. این آیفون در شب تصاویر را با وضوح بالایی نمایش می‌دهد و تولیدکننده آن یک شرکت ایرانی است. این آیفون با کالاهای مشابه خود در رتبه‌بندی بهتری قرار دارد. آیفون ۱۲۹۴ قابلیت ضبط تصاویر را دارد و گارانتی آن ۳۶ ماهه است. اتصال آن به دو پنل و دوربین امکان‌پذیر می‌باشد و کیفیت صدا خوبی دارد. شرکت الکتروپیک انواع آیفون را با قیمت مناسبی در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد و سعی میکند این کالا را با کمترین افزایش قیمت در بازار امروزی تولید کند. دوربین‌های این نوع آیفون‌ دارای لنزهای باکیفیتی هستند که به راحتی دچار ایراد نمی‌شوند و تصاویر را به صورت واضح نمایش می‌دهند. این لنزها در کارخانه کاملا مورد بررسی قرار می‌گیرند تا هیچ ایرادی نداشته باشند، سپس روی پنل نصب می‌شوند؛ زیرا پنل خارج از ساختمان نصب می‌شود و باید تولید آن با قطعات با کیفیت صورت بگیرد؛ همچنین محافظی که روی لنز قرار دارد باید جنس بسیار خوبی داشته باشد تا از آن محافظت کند. لنز دوربین‌های آیفون مدل ۱۲۹۴ با قابلیت وضوح تصاویر در نور کم و زیاد می‌تواند شما را از فردی که جلوی درب منزلتان است با خبر سازد.

خرید پکیج یک واحدی الکتروپیک مدل ۱۲۹۴

این پکیج توسط شرکت‌ و سایت‌های زیادی به فروش می‌رسد و ممکن است تغییراتی در قیمت فروش توسط این شرکت‌ها به وجود آید. قیمت پک کامل یک واحدی الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ باتوجه به شرایطی که در تولید آیفون‌ها و کیفیت آنها به وجود آمده است، قیمت متوسطی دارد و با توجه به کارایی این آیفون، شما می‌توانید یک آیفون با کیفیت را با قیمتی مناسب خریداری کنید. اگر به شرکت فروشنده توجه داشته باشید، می‌‌توانید شرکت معتبری را انتخاب کنید که خدمات‌رسانی خوبی را ارائه دهند و علاوه بر آن هزینه اضافی برای خرید از شما دریافت نکنند. آیفون تصویری الکتروپیک مدل ۱۲۹۴ به صورت آنلاین قابل خریداری است. شما با خرید غیرحضوری می‌توانید وقت خود را برای رفتن به مراکز خرید حضوری هدر ندهید. همچنین در صورتی که تعداد واسطه‌ها کمتر باشند، شما می‌توانید خرید مقرون به صرفه‌تری را انجام دهید. این نوع پکیج‌ در بازار طرفداران بسیار زیادی دارد و مورد استقبال بسیاری از افراد نیز واقع شده است. گرچه الکتروپیک هر نوع آیفون را با مدلی خاص تولید می‌کند، اما این مدل جزو مدل‌های پرفروش اعلام شده است. آیفون ۱۲۹۴ به دلیل بزرگ بودن صفحه نمایش، مورد توجه افراد زیادی قرار دارد؛ همچنین وجود زیبایی در طراحی این آیفون باعث شده است که افراد با سلیقه‌های مختلف به این مدل نیز جذب شوند. پکیج یک واحدی آیفون تصویری الکتروپتیک مدل ۱۲۹۴ می‌تواند بهترین انتخاب برای آیفون منزل باشد؛ بدین صورت پس از خرید نیز رضایت کافی داشته باشید. امروزه به دلیل هزینه‌های بسیار بالا بهتر است که با شناخت کافی یک کالا را خریداری کنید تا از کیفیت آن بهره‌مند شوید. شرکت الکتروپیک با تولیدات خوبی که دارد چندین سال است که با دقت و کیفیت بسیار بالایی تولیدات خود را به بازار عرضه می‌کند.

سخن پایانی

شرکت آریا ایمن بهترین امکانات را برای شما مشتریان عزیز فراهم کرده است تا بتوانید این مدل از آیفون را به ساده‌ترین شکل ممکن از طریق سایت خریداری کنید. این آیفون‌ها با حداقل واسطه و قیمت مناسب در اختیار شما قرار می‌گیرند. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره‌های شرکت تماس بگیرید تا همکاران ما اطلاعات لازم در زمینه فروش و دیگر خدمات شرکت را در اختیار شما قرار دهند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO212

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط