×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1043i

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
2,400,000 تومان
2,360,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد.
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i

شرکت تابا الکترونیک و اغلب کمپانی های تولید آیفون های صوتی و تصویری در طراحی ظاهری محصولات خود از استاندارد و ارگونومی خاصی بهره می برند،  شرکت تابا الکترونیک علاوه بر زیبایی، کیفیت بالا و قیمت مناسب محصولاتش، طراحی خاص و انعطاف پذیری را در تولید محصولاتش پیاده سازی کرده است آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i هم از این قاعده مستثنی نیست. شرکت تابا سبک و طراحی خاص خود را دارد و از نظر ظاهری همیشه از رقبای خود متمایز بوده است، و به دلیل تنوع بسیار بالای آیفون تصویری تابا از نظر ابعاد محصول مطمئناً می توانید مانیتور مورد نظر خود را بین تولیدات این شرکت پیدا کنید.

در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i می پردازیم.

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i دارای ظاهری کاملا منحصر به فرد و زیبا است. طراحی این محصول از نظر قابلیت هایی که در اختیار ما می گذارد در حد متوسط می باشد و فقط در رنگ سفید به بازار عرضه می گردد. ارتفاع بدنه این آیفون تصویری 15 سانتی متر و عرض آن 26 سانتی متر می‌باشد و بدنه ای با ضخامت 3.5 سانتی متری دارد که نسبتا آیفون عریضی محسوب می شود و دارای 670 گرم وزن خالص می باشد. گوشی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i در سمت چپ دستگاه قرار گرفته است که ارتفاع بیشتری به نسبت مانیتور دارد و از آن بیرون زده تا برداشتن گوشی به آسانی انجام پذیرد. هندست این دربازکن تصویری با استفاده از یک خار ساده به صورت مکانیکی در محل خود ثابت میشود.

آیفون تصویری تابا 1043

در سمت راست آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i مانیتور لمسی با صفحه 4.3 اینچی قرار گرفته، در بالا و در کناره سمت راست این مانیتور یک چراق کوچک LED جهت وضعیت خاموش و یا روشن بودن دستگاه قرار گرفته است. در زیر این مانیتور نام برند پ TABA به همراه مدل این دستگاه نوشته شده است، در گوشه سمت راست این مانیتور یک تک دکمه وجود دارد که برای باز کردن درب ورودی مورد استفاده قرار می گیرد. در کناره سمت راست این مانیتور شیاری برای ورود حافظه خارجی که به صورت کارت میکرو SD می باشد به چشم میخورد و در کناره سمت چپ هم کلیدی جهت خاموش و روشن کردن مانیتور تعبیه شده است.

مشخصات فنی TVD-1043i

بخش مهم و قابل توجه در هنگام خرید آیفون تصویری تابا خصوصیات فنی آن می باشد که علاوه بر زیبایی آن قبل از خرید حتما باید مورد بررسی قرار بگیرد، توجه داشته باشید که تنها داشتن تمامی قابلیت ها در یک آیفون تصویری مهم نیست بلکه داشتن قابلیت هایی که با نیاز شما هماهنگ باشد مهم و قابل توجه است. در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i می پردازیم :

قیمت 1043 تابا

صفحه نمایش TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی می باشد. این LCD از نوع TFT می باشد، صفحه نمایش آن تمام لمسی بوده و کلیه تنظیمات این آیفون تصویری از طریق همین صفحه نمایش لمسی انجام می شود. قاب مشکی رنگی که در اطراف این مانیتور قرار گرفته است علاوه بر زیبایی باعث بزرگتر دیده شدن صفحه نمایش این مانیتور می شود.

مانیتور آیفون تصویری تابا 1043

ابعاد این مانیتور 4.3 اینچی برای تماشای تصاویر بیرون از منزل و یا دیدن عکس های ذخیره شده در حافظه بسیار خوب به نظر می رسد.

رابط کاربری و کلید ها TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i فقط دارای یک دکمه غیر لمسی می باشد که برای باز نمودن درب ورودی استفاده می شود. با روشن کردن این مانیتور زمان، تاریخ و منوی تنظیمات قابل رویت می باشد. از طریق منوی تنظیمات این محصول می توان به دکمه های لمسی برای دیدن تصویر دم درب، دیدن و تنظیمات مربوط به حافظه، تنظیمات مربوط به روشنایی، کنتراست و رنگ و تاریخ و در نهایت خاموش کردن مانیتور دسترسی داشت.

آیفون تابا TVD-1043i

یکی از ویژگی هایی که باعث منحصر به فرد شدن آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i می شود قابلیت زوم تصویر می باشد که در حالت زنده می توان هر نقطه از تصویر را که میخواهید تا 4 برابر زوم کنید .

حافظه آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i دارای حافظه داخلی برای ذخیره 200 عکس به صورت پیش فرض می باشد که می توان با اضافه کردن کارت حافظه برای گرفتن عکس های بیشتر ویا ذخیره فیلم این حجم را ارتقاء داد. قابلیت ضبط فیلم درتولیدات قبلی این مدل نبوده ولی شرکت تابا الکترونیک در ابتدای سال 1395 با به روز رسانی این قابلیت را به این مدل اضافه کرده است، حالا با خیال راحت از منزل خارج شوید چون وقتی به منزل برگردید فیلم ها و تصاویر اشخاصی که در نبود شما آمده اند را ببینید.

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i همانند اکثر محصولات شرکت تابا قابلیت پشتیبانی از 2 مانیتور را دارد، نکته ی خوب و قابل توجه در این مدل این است که بدون نیاز به هیچ سوئیچری و یا قطعه اضافی می توان بین 2 پنل و یا یک پنل و یک دوربین مداربسته دیده می شود. البته لازم به ذکر است که قابلیت ذخیره فیلم برای دوربین مداربسته ای که به این مانیتور متصل وجود ندارد و تنها میشود از تصاویر زنده عکس برداری کرد.

قابلیت خوب و مورد استفاده دیگری که در آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i وجود دارد ارتباط داخلی و یا ارتباط بین واحد ها می باشد. در اکثر ادارات و ساختمان های پرجمعیت مسکونی و اداری و شرکت ها و کارخانه ها به لحاظ نیاز به ارتباط گفتاری، برای راحتی و سهولت کار از ارتباط داخلی برای گفتگو بین اتاق ها واحد ها و بخش های مختلف استفاده می شود.

مانیتور آیفون 1043 تابا

ارتباط داخلی به صورت ارتباط نگهبان با کلیه بخش ها ( یک مرکز به کلیه واحد ها ) و یا اینکه ارتباط داخلی واحد ها با هم باشد. امروزه آیفون تصویری فقط یک وسیله برای دیدن و باز کردن درب نمی باشد، بلکه می تواند بیشتر نیاز های یک مجتمع، ساختمان مسکونی و اداری را بر طرف کند، در آیفون های تصویری مجهز به ارتباط داخلی، با هزینه پایین می توان یک تلفن تصویری ارتباط داخلی داشت.

به این ترتیب که شخص می تواند از داخل واحد خود به وسیله آیفون تصویری شماره واحد مورد نظر خود را بگیرد و با لمس کلید ارتباط داخلی به قسمت مورد نظر وصل شود و بصورت کاملا خصوصی گفتگو کند. لازم به ذکر است که در نصب این سیستم به سیم کشی مجزا نیازی نیست و همان سیم کشی آیفون تصویری این سیستم را راه اندازی می کند. زمانی که با مشتری صحبت می شود، اکثر مشتری ها با سیستم اینترکام داخلی آشنا نیستند کمک گرفتن از کارشناسان و مشاوران در خرید آیفون تصویری می تواند در انتخاب شما بسیار موثر باشد و شرکت آریا ایمن آماده ارائه خدمات نصب و راه اندازی به کلیه شرکت ها و ساختمان ها می باشد.

جمع بندی و گارانتی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i با صفحه نمایش 4.3 اینچی تمام لمسی و همچنین با قابلیت هایی نظیر حافظه داخلی 200 عکس، ارتباط داخلی بین واحد ها و همچنین قابلیت اتصال به 2 پنل و یا دوربین مداربسته یک مانیتور ایده آل می باشد. میتوان آن را به عنوان یک گزینه خوب و قابل قبول انتخاب کرد. با توجه به قیمت های در باز کن تابا که به نسبت اغلب برند ها مقرون به صرفه است، برند های دیگر قابلیت رقابت با این برند را از دست می دهند.

ضمانت آیفون تصویری 1043 تابا

این مانیتور در بین مانیتورهایی با صفحه 4 تا 4.3 اینچ یکی از بهترین گزینه ها می باشد، اما عدم پشتیبانی از منو فارسی برای تنظیمات می تواند یک نکته ی منفی باشد که این مورد در آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i برطرف شده است. شرکت تابا تمامی محصولات آیفون تصویری خود را سه سال گارانتی کرده که این مدت خود به تنهایی گویای کیفیت بالای تمامی این محصولات است. زمان گارانتی محصولات این شرکت از تاریخ فروش آن محاسبه می شود. در هنگام خرید این محصولات به کارت گارانتی هولوگرام دار که پشت جعبه ی محصول قرار دارد دقت داشته باشید. بهتر است نصب این محصولات را به افراد متخصص واگذار کنید و برای نصب آن از کابل 0.06 فویل دار استفاده کنید.

آیفون تصویری تابا TVD-1043i و رقبا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i ساخت شرکت تابا الکترونیک با صفحه نمایش 4.3 اینچی تمام لمسی و همچنین حافظه ضبط تصاویر یکی از آیفون تصویری هایی است که مورد پسنده همه مشتریان آیفون تصویری می باشد و از قیمت خوبی برخوردار است. آیفون تصویری های دیگری که این ویژگی ها را دارند با کمی اختلاف قیمت بالاتری به نسبت این مانیتور عبارتند از آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK-M100  که این مدل هم محصول کشور ایران می باشد، تنها تفاوتی که با مدل آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i دارد امکان برقراری ارتباط با واحد نگهبانی است.

همچنین میتوان این محصول را با آیفون تصویری تک نما مدل VDP-D43M مقایسه کرد که تفاوت این دو محصول با هم در وجود دکمه های لمسی و نداشتن صفحه لمسی است، البته این مساله را هم باید در نظر داشت که آیفون تصویری تک نما مدل VDP-D43M به نسبت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i قیمت بالاتری دارد.

مدل دیگری که با آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i قابل قیاس است از خانواده سوزوکی می باشد، آیفون تصویری سوزوکی مدل SZ-413M محصول کشور چین بوده که البته قابلیت اتصال به دوربین مداربسته را ندارد و قیمت پایین تری به نسبت مانیتور تابا دارد.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (11)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 11 نظر

پرسیدن سوال

4.2
1401/04/02
خریدار

واقعا یک دستگاه کامله و در این رنج قیمتی رقیب نداره ظاهرش هم از نظر ما خوبه چون سلیقه ایه . ال ای دی آبی رنگ بالاش هم در صورتیکه تصویر دیده نشده داشته باشید چشمک می زنه در غیر اینصورت ثابت روشنه.منوی صفحه اش که تاریخ شمسی و ساعت دیجیتال با فونت بزرگ داره قشنگ و کاربردیه.خلاصه من بعد از یک ماه تحقسق این دستگاه را خریدم و کاملا راضی هستم و توصیه می کنم.

5.0
1400/09/06

من میخواستم این مدل رو از سایتتون خریداری کنم فقط میخواستم بدونم که باهاش RAM هم میدید چون توی مشخصات این مدل آیفون تصویری تابا نوشتید که قابلیت افزایش حافظه رو داره
توی دی جی کالا سوال پرسیدم کسی جواب نداد . لطفا اگه میشه جواب من رو بدید .

4.2
1400/08/18

این مدل رو برادرم برای خونمون خرید قابلیت هاش خوبه نسبت به قیمتش ولی ظاهر خیلی مسخره ای داره اصلا از ظاهرش خوشم نیومد

پاسخ از آریا ایمن : واقعا یک دستگاه کامله و در این رنج قیمتی رقیب نداره ظاهرش هم از نظر ما خوبه چون سلیقه ایه . ال ای دی آبی رنگ بالاش هم در صورتیکه تصویر دیده نشده داشته باشید چشمک می زنه در غیر اینصورت ثابت روشنه.منوی صفحه اش که تاریخ شمسی و ساعت دیجیتال با فونت بزرگ داره قشنگ و کاربردیه.خلاصه من بعد از یک ماه تحقسق این دستگاه را خریدم و کاملا راضی هستم و توصیه می کنم.
5.0
1400/04/20

این مانیتور تابا43-5 قابلیت ضبط تصویر و کم و زیاد کردن میزان صدا و ارتباط با نگهبان و ارتباط با واحدهای دیگر هم دارد و دارای 36 ماه گارنتی هستش من این مانیتور خریدم و راضی هستم

5.0
1399/12/13

کلا محصولات تابا نمونه هستن

محصولات مرتبط