×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-1040M

3 عدد مانیتور: TVD-1040 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,170,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M

آیا با شرکت تابا الکترونیک تولیدکننده آیفون‌های تصویری در کشور ایران آشنایی دارید؟ این شرکت معتبرترین و بزرگترین تولیدکننده آیفون تصویری در کشور ایران با قیمت پایین و کیفیت بالا است. از بهترین محصولات مناسب با خانه‌های سه طبقه در این شرکت می‌توانیم به پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M اشاره داشته باشیم.

آشنایی با پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M یک پک کامل تشکیل شده از پنل درب مدل سهند 1860 ، 3 مانیتور تصویری TVD1040 ، یک عدد قفل زنجیری TL545 ، یک عدد منبع تغذیه 8401 است. در این پک هر مانیتور به صورت موازی در یک واحد جداگانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. قفل زنجیری برای بازکردن و بستن درب روی یک درب دوعددی نصب خواهد شد و از منبع تغذیه برای تبدیل برق شهری 220 ولت به برق مورد نیاز پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا با میزان 12 ولت استفاده می‌شود.

صفحه نمایش مانیتور پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M

صفحه نمایش این مانیتور با انداره 3.5 اینچ در سه مانیتور برای سه واحد به صورت موازی طراحی شده است، همچنین سیستم مانیتورها سیستم پال است و توانایی اتصال به دو پنل جداگانه برای جلوی درب را دارد. برای مثال اگر شما یک آیفون برای درب پارکینگ و یک آیفون برای درب ورودی نصب کرده‌اید، می‌توانید از یک مانیتور برای کنترل هر دو استفاده کنید.

حافظه پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M

پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M برخلاف مانیتورهای دیگر که حافظه داخلی ندارند امکان توانایی ذخیره تصویر تا 200 عدد و ذخیره ودیو تا 100 عدد را دارد؛ اما اگر حافظه آن برای شما کافی نیست و نیاز به مقدار حافظه بیشتری دارید، می‌توانید از حافظه جانبی اضافه به عنوان یک کارت برای آن استفاده کنید. با توجه به کارتی که شما برای حافظه پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M استفاده می‌کنید امکان افزایش میزان حافظه داخلی تا 1000 تصویر و 256 ویدیو وجود خواهد داشت. دقت داشته باشید که این میزان تنها برای هر مانیتور است.

لنز پکیج کامل 3 طبقه تابا مدل 1040

دربازکن تصویری تابا مدل 1040 برای ایجاد امنیت کامل در منزل شما از یک لنز دوربین 1.3 اینچ سونی رنگی استفاده می‌کند که توانایی چرخش 46 درجه به سمت افقی و 16 درجه به سمت عمودی دارد. این چرخش باعث می‌شود که شما نسبت به تمامی محیط‌های اطراف خانه خود تسلط داشته باشید و از طریق مانیتور بتوانید لنز دوربین را حرکت دهید.

سخن پایانی

در صورتی که قصد خرید پکیج آیفون تصویری سه واحدی تابا مدل 1040M را دارید، می‌توانید از سایت آریا ایمن بهره ببرید. سایت آریا ایمن از فروشنده‌های آنلاین و معتبر بزرگ محصولات کمپانی تابا در کشور ایران است که این محصولات را به قیمت تولیدی در بازار به صورت آنلاین به فروش می‌رساند. قابل ذکر است که سایت آریا ایمن برای فروش محصولات خود از گارانتی 36 ماهه و ضمانت محصول نیز برخوردار است. برای خرید شما می‌توانید قیمت آیفون تصویری حافظه دار را از سایت آریا ایمن به صورت مستقیم دریافت کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH102

مشخصات کلی محصول

محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط