×

پنل آیفون تصویری کدینگ کارتی تابا TVP-1800

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
نوع دوربین: Cmos سونی رنگی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 200 واحد
ادامه مطلب
2,450,000 تومان
توضیحات

پنل کدینگ کارتی تابا کدل TVP-1800

شرکت تابا الکترونیک که جزو قدیمی ترین شرکت های ایرانی تولید کننده انواع آیفون میباشد امروزه نیز یکی از بزرگترین و با کیفیت ترین برند های موجود در بازار میباشد. تابا با استفاده از فاکتور کیفیت در کنار قیمت پایین توانسته سهم بزرگی از بازار را در دست خود نگه دارد به طوری که بیش از 50 درصد از مصرف کنندگان آیفون تصویری از این محصول استفاده میکنند. یکی از پنل های این شرکت پنل کدینگ کارتی تابا مدل TVP-1800 میباشد. در گذشته و قبل از آمدن پنل های کدینگ، در مجتمع های تجاری از چندین پنل دکمه ای در کنار یکدیکر استفاده میشد. این امر باعث میشد که اگر شخص تازه ای میخواست زنگی را انتخاب کند، دچار گیجی شدیدی شود. با آمدن پنل های کدینگ و ارائه دادن یک کد به واحد مجتمع تجاری دیگر از این سردرگمی و گیجی اجتناب میشود.

ویژگی های پنل کدینگ کارتی تابا

بارز ترین ویژگی پنل کدینگ کارتی تابا، کدینگ بودن آن میباشد ولی این پنل ویژگی های دیگری را دارا میباشد شامل :

دوربین CMOS SONY

قابلیت دید در شب

امکان چرخش دوربین

صفحه کلید لمسی

نور پس زمینه کلید

باز کردن درب با کارت یا تگ

امکان تنظیم میزان حجم صدا

تماس مستقیم با نگهبانی

امکان تعریف 200 واحد

گارانتی 36 ماهه تابا الکترونیک

دوربین پنل دم دری کدینگ کارتی تابا

پنل کدینگ کارتی تابا به عنوان یکی از بهترین پنل های کدینگ موجود در بازار میباشد. این پنل از دوربین سیموس شرکت سونی بهره میبرد. این دوربین که به عنوان یکی از کوچکترین سنسور دوربین های جهان محسوب میشود. این دوربین در روشنایی 0.005 لوکس نیز میتواند قابلیت دید داشته باشد. این سنسور دوربین قابلیت چرخش 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی را دارا میباشد و زاویه دیدی 75 درجه ای پدید می آورد.

کدینگ و کارتی بودن پنل درب باز کن TVP-1800

با بیشتر شدن مجتمع های ساختمانی، مجتمع های مسکونی ای که تا چند صد واحد را در بر میگیرند، پنل های دکمه ای کم کم به سمت منسوخ شدن رفته و پنل های کدینگ جایگزین این محصولات شده اند. همچنین با پیشرفت استفاده از کارت ها و تگ ها، پنل ها به سمت کارتخوان شدن پیشرفته اند. پنل کدینگ کارتخوان تابا این قابلیت را برای شما به ارمغان میاورد تا شما بتوانید با حمل کردن یک تگ یا کارت ساده با تنها، زدن یک تگ و کارت بتوایند درب را باز کنید. همچنین بر روی این پنل تنها با زدن یک دکمه میتوانید با نگهبانی ارتباط برقرار کنید. همچنین شما میتوانید در این پنل تا 200 واحد مسکونی تعریف کنید.

گارانتی 36 ماهه تابا

تابا الکترونیک با سالیان سال فعالیت در حوزه تولید آیفون تصویری، توانسته تعداد نمایندگی های زیادی در اکثر شهرستان های کشور داشته باشد. همچنین این محصولات با گارانتی 36 ماهه در بازار عرضه میشوند که باعث میشود تا شما بتوانید در طول سه سال در شهر های نزدیک خود یا مرکز استانها از خدمات پس از فروش تابا الکترونیک بهره ببرید.

سخن آخر

اگر شما نیز در مجتمعی مسکونی زندگی میکنید که بیش از چند صد واحد دارد بهترین انتخاب برای ساختمان شما پنل کدینگ کارتی تابا میباشد. ما در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن بهترین کالاهای الکتریکی لاله زار تهران را پدید آورده ایم تا شما بتوانید به بهترین محصولات از هر جای کشور دسترسی داشته باشید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E2116

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
کدینگ کارتی
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
پرسش و پاسخ (6)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 6 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/12/03

کیفیت و کاراییش عالیه فقط ای کاش قابلیت بازکردن درب به صورت اثر انگشت هم داشت

5.0
1399/11/13

من چند هفته پیش یه ایفون شبیه این رو از بازار خریدم قیمتش بالا تر از این سایت شما بود یه سری زدم به سایت شما دیدم قیمتاش خیلی مناسب تر بود

5.0
1399/10/27

چند وقت پیش یه دونه ازش خریدم برای مشتری نصب کردم، نقره ای بود، خیلی از مشکیش قشنگ تره

5.0
1398/06/05

یکی از ویژگی های خوبش اینه که لازم نیست وقتتو تلف کنی وکلید رو در بیاری فقط با اشاره یه کارت میتونی در ساختمون رو باز کنی و این یعنی به روز بودن متشکرم.

5.0
1398/04/19

سلام اینکه یه آیفون تا این حد تصویرش عالیه حیلی خوبه ما تو شب کوچه مون نورش میشه گفت خیلی کمه ولی خب این آیفون خداییش دید در شبش حرف نداره من شخصا راضی هستم ممنونم.

محصولات مرتبط