×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1070i

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچی لمسی
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i

شرکت تابا الکترونیک از جمله تولید کنندگان ایرانی در زمینه آیفون تصویری می باشد که با تولیدات منحصر به فرد خود توانسته نظر بسیاری از مشتریان را به محصولاتش جلب کند، آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i یک نمونه بارز از این ادعاست که توانسته از فروش بالایی در میان مدل های مختلف آیفون تصویری تابا برخوردار باشد. در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i می پردازیم.

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 7 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 3 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری آیفون تصویری تابا مدل 1070

آیفون تصویری تابا مدل 1070 یک آیفون تصویری ایرانی به تمام معنا که دارای ظاهری کاملا خاص و منحصر به فرد می باشد، استفاده از لبه های منحنی در این محصول باعث هر چه زیبا تر شدن آن شده است. این محصول دارای صفحه نمایش رنگی 7 اینچی و تمام لمسی می باشد که از کیفیت بالایی برخوردار است و در دو رنگ سفید و نقره ای تولید می شود و از این جهت انتخاب را برای مشکل پسندان راحت کرده است.

آیفون تصویری تابا 1070i

آیفون تصویری تابا مدل 1070 با عرض 28 سانتی متر، طول 16.5 سانتی متر و عمق 7 سانتی متری خود جزو مانیتور های بزرگ محسوب میشود، وزن آن هم 800 گرم می باشد. این مدل از لحاظ ظاهری کاملا شبیه به آیفون تصویری تابا مدل TVD-1892 می باشد و به منظور جایگزین شدن با مدل 1892 تولید و عرضه شده است. در سمت چپ این محصول هندست و یا گوشی قرار گرفته است در کناره آن قسمتی برای بلندگو هم در نظر گرفته شده است که استفاده از طرح های منحنی در این قسمت هم کاملا قابل مشاهده می باشد، در لبه سمت چپ این محصول کلیدی برای روشن و خاموش کردن دستگاه قرار دارد که از طریق آن میتوان برق دستگاه را قطع و وصل کرد. یکی از قابلیت های آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i قابلیت بی صدا کردن صدای زنگ و یا ملودی دستگاه می باشد که می تواند برای زمان هایی که قصد ندارید صدای زنگ آیفون تصویری مربوطه در فضای خانه پخش شود می توانید آن را در حالت بی صدا قرار دهید. در لبه سمت راست این دستگاه یک شیار تعبیه شده که برای نصب کارت SD به جهت ذخیره تصاویر و ویدئو ها می باشد از آنجا که قابلیت ذخیره تصاویر امروزه مشتریان زیادی پیدا کرده است می تواند یک امتیاز برای این مدل از محصولات آیفون تصویری تابا باشد .

مانیتور آیفون تصویری تابا 1070

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i بدون شک یکی از زیباترین محصولات شرکت تابا می باشد که در ساخت آن از بهترین متریال روز استفاده شده است و این خود به تنهایی میتواند یک دلیل منطقی برای انتخاب این محصول از بین صدها محصول مشابه در بازار باشد.

مشخصات فنی ایفون تابا 1070

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i نمونه ی بارز یک مانیتور محبوب و پرفروش است که توجه بیشتر خریداران در باز کن تصویری را به خود جلب میکند اگر به دنبال یک محصول کامل میگردید این مانیتور میتواند یک گزینه خوب برای شما باشد.

ویژگی آیفون 1070 تابا

به طور خلاصه قابلیت هایی که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i را به دیگران برتری می دهد، داشتن صفحه نمایش 7 اینچ رنگی، داشتن حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر، پشتیبانی از حافظه خارجی، برخورداری از رابط کاربری آسان، دارا بودن قابلیت اینترکام و همچنین برخورداری از سیستم ارتباط موازی با دیگر مانیتور های داخل یک واحد می باشند. میتوان گفت آیفون تصویری تابا مدل 1070 یک مانیتور با کیفیت و با کارایی بالا است که از نظر ظاهری هم هیچ کم و کاستی ندارد.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i می پردازیم :

صفحه نمایش تابا 1070

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i دارای صفحه نمایش 7 اینچی می باشد. در LCD این مانیتور از سیستم TFT استفاده شده که این قابلیت باعث بالاتر رفتن وضوح تصویر در این محصول میشود. صفحه نمایش تمام لمسی و عریض این مانیتور بر زیبایی این محصول افزوده، برای ایجاد تغییرات در منو تنظیمات این مانیتور از طریق همین صفحه نمایش تمام لمسی باید اقدام کرد. نکته جالب و قابل توجه این محصول این است که، اگر دست شما خیس و مرطوب باشد به راحتی می توانید از صفحه این مانیتور استفاده کنید و نیاز به خشک کردن دست نیست.

یکی از ویژگی های دیگری که این محصول دارد قابلیت بزرگنمایی تصویر تا 4 برابر می باشد. وضوح تصویر در این مدل 800*480 پیکسل می باشد که جزو مانیتورهای با کیفیت به شمار می رود.

رابط کاربری و کلید ها آیفون تابا 1070

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i دارای صفحه نمایش تمام لمسی می باشد و هیچ کلیدی ندارد از این رو برای دسترسی به منو تنظیمات، دوربین مداربسته، حافظه دستگاه و ... کافی ست که تنها صفحه نمایش را لمس کنید. برای استفاده از این صفحه نمایش کافی است گوشی را برداشته و صفحه نمایش را لمس کنید و پس از آن به راحتی می توانید به تمامی تنظیمات این مانیتور دسترسی داشته باشید.

آیفون تصویری تابا 1070 حافظه دار

حافظه در باز کن تابا tvd-1070i

در باز کن تابا tvd-1070i دارای حافظه داخلی می باشد که می تواند تا 200 عکس را در خود ذخیره کند تا در صورت نیاز به راحتی بتوانید به آنها دسترسی داشته باشید. همچنین میتوانید برای بیشتر کردن این حجم از یک کارت حافظه 8 گیگابایتی هم استفاده کنید که در این صورت قابلیت ذخیره سازی 1024عکس و 256 ویدئوی 15 ثانیه ای را در اختیار شما عزیزان قرار میدهد.

تمامی تصاویری که در این صفحه نمایش ذخیره میشوند به راحتی از طریق همین مانیتور و یا با استفاده از کامپیوتر قابل مشاهده می باشد. در هنگام ذخیره ویدئو به وسیله ی این مانیتور شما میتوانید صدای ذخیره شده را هم بشنوید. امروزه حافظه دار بودن مانیتور ها بسیار نکته ی مهم و قابل توجه ای می باشد.

قابلیت ارتباط داخلی مانیتور 1070 تابا

مانیتور 1070 تابا دارای قابلیت اینترکام و یا ارتباط بین واحدها و نگهبانی می باشد. این قابلیت بسیار کارآمد می باشد از این قابلیت برای برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها و نگهبانی استفاده می شود. از دیگر قابلیت های این مانیتور می توان به پشتیبانی از دو پنل هم اشاره کرد که قابلیتی بسیار حیاتی می باشد، یعنی شما می توانید به وسیله این آیفون تصویری به هر کدام از پنل ها متصل شوید و درب را به روی افراد باز کنید. و اگر هم در ساختمان شما از دوربین مدار بسته استفاده می شود میتوانید با این مانیتور به یک دوربین مداربسته وصل شوید و دیگر نیازی به داشتن صفحه نمایش اضافه برای گرفتن خروجی نیست.

نکته قابل توجه دیگری که در مورد مانیتنور 1070 تابا باید متذکر شد این است که برای وصل شدن به دو پنل و یا دوربین به هیچ سوئیچر و یا قطعه ی دیگری نیاز ندارید زیرا در این محصول سیستم سوئیچر داخلی تعبیه شده که به راحتی میتواند بین پنل ها و یا دوربین ها جابه جا شوید. آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i یک محصول کامل از هرجهت می باشد که به راحتی می تواند نیاز های شما را پاسخ گو باشد.

جمع بندی و گارانتی مانیتور تابا 1070

مانیتور تابا 1070 یکی از بهترین مانیتورهای موجود در بازار می باشد که هم از نظر امکانات و هم از نظر زیبایی و کیفیت میتواند جزو بهترین گزینه های شما باشد. شرکت تابا الکترونیک این محصول را جهت رفاه حال مشتریان عزیز، با قیمت مناسب به بازار عرضه کرده است.

ضمانت آیفون تابا 1070

این محصول دارای صفحه نمایش ال سی دی 7 اینچی تمام لمسی با کیفیت و وضوح بالا می باشد، همچنین دارا بودن قابلیت هایی مانند حافظه داخلی و پشتیبانی از کارت حافظه، قابلیت بزرگنمایی تصویر تا 4 برابر، قابلیت پشتیبانی از 2 پنل و یا دوربین مداربسته و... به خودی خود باعث می شوند که این محصول مورد توجه همه قرار گیرد.

شرکت تابا تمامی محصولات خود را سه سال گارانتی کرده که این مدت خود به تنهایی گویای کیفیت بالای تمامی این محصولات است. زمان گارانتی محصولات این شرکت از تاریخ فروش آن محاسبه می شود. در هنگام خرید این محصولات به کارت گارانتی هولوگرام دار که پشت جعبه ی محصول قرار دارد دقت داشته باشید. بهتر است نصب این محصولات را به افراد متخصص واگذار کنید و برای نصب آن از کابل 0.06 فویل دار استفاده کنید.

آیفون تصویری تابا TVD-1070i و رقبا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i با صفحه نمایش 7 اینچی تمام لمسی ساخت شرکت تابا الکترونیک به علت دارا بودن امکانات فراوانی که دارد جزو بهترین و نسبتا گرانترین مانیتورهای بازار محسوب می شود. در این میان شرکت هایی مانند الکتروپیک، تک نما، سیماران و سوزوکی برای رقابت با این محصول همیشه آماده هستند.  آیفون تصویری سیماران HS-72TK-M100 یکی از محصولات شرکت سیماران می باشد که کاملا قابل رقابت و مقایسه با این محصول میباشد با این تفاوت که مانیتور سیماران کمی ارزانتر از قیمت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i است. از دیگر محصولات شرکت سیماران میتوان به مانیتور آیفون تصویری سیماران مدل HS-73TK-M200 اشاره کرد این محصول هم از نظر قیمتی از این مدل آیفون تصویری تابا گرانتر می باشد.

محصول دیگری که با آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i قابل مقایسه و هم رده می باشد ساخت شرکت الکتروپیک است. آیفون تصویری الکتروپیک 1294 همان ویژگی های آیفون تصویری تابا را دارد ولی با قیمتی پایین تر از بقیه محصولات، که این میتواند یک نکته ی مثبت باشد.

رقیب خارجی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1070i ساخت کشور چین و شرکت سوزوکی می باشد. آیفون تصویری سوزوکی SZ-726 که صفحه نمایش تمام لمسی ندارد ولی دارای قابلیت های یکسانی هستند. شرکت تک نما نیز با مانیتور آیفون تصویری تکنما مدل VDP-D70M با قیمتی پایین تر از این محصول ولی بدون داشتن ارتباط داخلی و تنها داشتن دکمه های لمسی در بازار رقابت قابل دسترس می باشد.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1070 با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
-

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (16)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 16 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/04/15

من این مدل رو به عنوان کادو برای مادرم گرفتم آیفون قبلیشون صوتی بود. خیلی کیفیت خوبی داره . صفحه بزرگی داره محوطه بیرون رو خیلی خوب نشون میده راضیم از خریدم

5.0
1399/12/03

این مدل رو برادرم بهم پیشنهاد کرد خیلی وقته از این مدل استفاده میکنن. منم 3 ماهی هست این رو خریدم راضیم ازش

4.0
1399/11/18

این مدل قابلیت اتصال به دوربین آی پی رو هم داره چون تو توضیحاتش نوشتید به دوربین مدار بسته هم وصل میشه؟

5.0
1399/10/11

وقتتون بخیر ما این مدل رو میخواهیم برای 35 واحد استفاده کنیم. آیا همه واحد ها میتوانند با هم و با نگهبانی ارتباط برقرار کنند؟

5.0
1399/10/11

این مدل قابلیت استفاده روی میز رو داره که با استفاده از پایه مخصوص میتوانید را روی میز قرار بدین، ما برای میز منشی استفاده کردیم خیلی خوب شده.

محصولات مرتبط