×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD-3070

4 عدد مانیتور: TVD-3070 تابا - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
26,470,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070

یکی از بهترین تولیدات کمپانی تابا، پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 است. البته این آیفون تصویری  نیز سابقه بسیار درخشانی در بین محصولات تولیدی شرکت تابا دارد و برای ایجاد امنیت و حفاظت منزل شما به همراه عملکرد بازکردن درب منزل می‌تواند به دوربین مداربسته نیز متصل شود. در این مطلب آریا ایمن سعی دارد تا شما را با یکی از محصولات با کیفیت تابا آشنا کند.

آشنایی با پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 دارای یک آیفون تصویری تابا، پنل تصویری ثمین، قاب باران گیر رایگان، قفل دربازکن برقی مناسب برای آیفون تصویری ۴ طبقه تابا، ترانس 8401 تابا است. در واقع با توجه به محصولات موجود در آیفون تصویری تابا مدل 3070 می‌توان گفت این پکیج از کامل‌ترین نمونه‌های تولیدی هست که همراه با وضوح رنگی بالا، جنس بدنه عالی، اسپیکر بسیار قدرتمند، صدای پخش ملودی و حافظه داخلی ارائه شده است.

مشخصات پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070

1 ــ مانیتور و صفحه نمایش :

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 دارای چهار مانیتوراست که شما از آن برای مشاهده مراجعه کنندگان، تنظیم صدای ملودی، تعیین ملودی، عکس‌برداری ، فیلم برداری و... استفاده کنید. این مانیتور دارای حافظه داخلی نمی‌باشد اما امکان استفاده از حافظه خارجی را دارد و از حافظه 8 گیگابایت تا 128 گیگابایت را پشتیبانی می‌کند. در صورت استفاده از امکان عکس‌برداری و فیلم‌برداری پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 می‌توانید حافظه این دستگاه را حتی تا 1500 عکس و 250 ویدیو افزایش دهید. برای مثال شما می‌توانید پک آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 را تنظیم کنید تا از مراجعه‌کننده‌های منزل زمانی که حضور ندارید ویدیو یا تصویر دریافت کند و آنها را در حافظه داخلی مانیتور ذخیره کند، سپس در زمان ورود به خانه متوجه حضور مراجعه‌کنندگان خواهید شد.

2 ــ نشان دهنده تاریخ شمسی و میلادی در مانیتور :

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 تاریخ مشخصی را در بالای مانیتور نمایش می‌دهد که شما می‌توانید آن را به تاریخ شمسی یا تاریخ میلادی تنظیم کنید. تاریخ پک آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 نمایش‌دهنده تاریخ حضور مراجعه‌کنندگان است و فیلم‌ها یا عکس‌های دریافت شده بر اساس این تاریخ تنظیم خواهند شد. برای مثال عکس‌های دریافتی تاریخ تیرماه در ابتدا وعکس‌های دریافتی شهریور ماه در آخر محل ذخیره خواهند بود. حتی درصورتی که یک سال از بازدید تصاویر شما زمان گذشته باشد، تاریخ ذخیره عکس‌ها بر اساس سال تعیین خواهد شد.

3 ــ صدای پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070

میزان صدای ملودی پخش شده نیز قابل تنظیم است، برای مثال درصورتی که علاقه دارید به محض اتصال زنگ صدای آن را بشنوید، می‌توانید صدای آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 را بسیار زیاد کنید تا در خانه پخش شود. در قسمت چپ آیفون چهار واحدی تابا مدل 3070 یک دکمه برای قطع صدا وجود دارد، در صورتی که شما می‌خواهید استراحت کنید، می‌توانید با استفاده از این دکمه پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 3070 را روی سایلنت قراردهید تا کسی در زمان استراحت مزاحم اوقات شما نباشد.

سخن پایانی

برای خرید آیفون تصویری لمسی از سایت آریا ایمن شما باید نام این سایت را در یکی از جستجوگرهای معتبر مانند گوگل، گوگل کروم و... سرچ کنید، سپس می‌توانید نام محصول دلخواه خود از شرکت تابا را سرچ کرده تا این محصول همراه با قیمت آیفون تصویری لمسی و مشخصات فنی نمایش داده شود، درصورت علاقه به خرید می‌توانید ان را به سبد خرید خود اضافه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF107

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط