×
دسته بندی: آیفون تصویری

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی سیماران HS-43TKM

3 عدد مانیتور: 43M سیماران - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی فرداد
ترانس (منبع تغذیه): SFF709/5 سیماران
قفل زنجیری: 715 سیماران
مدت ضمانت: 30 ماهه سیماران
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
11,344,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری سه واحدی سیماران مدل HS-43TKM100

دربازکن تصویری مدل 43TKM100 جزو محصولات پرفروش شرکت سیماران می باشد. از محصولات این شرکت می توان به آیفون های تصویری، درب باز کن های صوتی، سیستم های اعلام حریق، دوربین مداربسته، دزدگیر اماکن و ... اشاره کرد. حدود نیم قرن است که شرکت سیماران فعالیتش را در جهت افزایش و تکمیل تولیدات خود و همچنین ارتقای کیفیت آنها آغاز کرده است و در این راستا موفق به اخذ چندین نمایندگی آیفون تصویری و دیگر محصولات انحصاری خود شده است. در ادامه فروشگاه آریا ایمن به معرفی پکیج سه واحدی سیماران مدل Hs43tkm100 پرداخته است.

محتوای پکیج سه واحدی درب باز کن سیماران مدل Hs-43tk

این پک سه واحدی سیماران شامل نمایشگر 4.3 اینچی رنگی، پنل فرداد دربازکن تصویری سیماران منبع تغذیه سیماران و یک قاب باران گیر فلزی که به عنوان هدیه ای از طرف سایت آریا ایمن به شما مشتریان عزیز داده می شود. همچنین درون این پکیج سه واحدی ایفون تصویری گارانتی و دفترچه راهنما جهت نصب درب باز کن وجود دارد.

مشخصات ظاهری مانیتور سیماران مدل Hs43tk

آیفون تصویری سیماران مدل HS-43TK-M100 دارای ظاهری بسیار شیک و زیباست. دور تا دور صفحه نمایش این آیفون را فریم مشکی رنگی احاطه کرده است که همین طراحی، نمای لوکسی را برای منزل شما فراهم می کند. اندازه صفحه نمایش آیفون تصویری 4.3 اینچ می باشد. این صفحه نمایش با استفاده از تکنولوژی LCD ساخته شده و به همین دلیل نمایشگر آیفن تصویری سیماران مدل hs43 از کیفیت و رزولوشن بالایی برخوردار است. همچنین کنتراست نور تصاویر در این مانیتور تصویری بسیار بالا می باشد و کاربران تصاویر را با وضوح رنگی عالی دریافت می کنند. صفحه کلید لمسی (Touch) این ایفن تصویری در قسمت پایینی مانیتور درج شده است.

مشخصات فنی مانیتور سیماران مدل Hs43tk

جنس بدنه مانیتور تصویری از پلاستیک سخت می باشد و همین امر باعث افزایش مقاومت و استحکام این مانتیور شده است. از قابلیت های این دربازکن تصویری سیماران مدل Hs43tk-M100 می توان به امکان برقراری ارتباط داخلی، اتصال به دو پنل آیفون تصویری، تشــخیص حرکت درب ورودی دوم، باز کردن درب پارکینگ از داخل واحد و ... اشاره کرد. همچنین این آیفون تصویری دارای حافظه داخلی جهت ذخیره تصاویر و ویدیو ها است. با استفاده از منو OSD می توان به تنظیمات مربوط به رنگ و نور تصاویر و همچنین صدای ملودی زنگ دسترسی پیدا کرد. آیفون تصویری مدل HS43tk-m100 سیماران دارای 16 ملودی صدای زنگ می باشد که شما عزیزان می توانید باب سلیقه خود یکی از این ملودی ها را انتخاب و تنظیم کنید.

ارتباط داخلی

از امکانات کاربردی این مانیتور تصویری می توان به امکان برقراری ارتباط داخلی بین واحد ها و نگهبانی ساختمان اشاره کرد. با نصب این ایفون تصویری در منزل خود، امکان برقراری ارتباط بین واحد ها را نیز فراهم کنید. با خرید آیفون تصویری سیماران مدل Hs-43tkm100، شما می توانید در هر زمانی با واحد های دیگر ساختمان خود ارتباط برقرار کنید. همچنین کمپانی سیماران به منظور افزایش امنیت مشتریان خود، امکان ایجاد ارتباط با نگهبانی ساختمان را نیز برقرار کرده است.

رابط کاربری و حافظه داخلی

دربازکن تصویری سیماران مدل HS-43TKm100 قابلیت ثبت و ضبط تصاویر و ویدیوها را نیز دارد. این بدین معناست که درون این درب باز کن حافظه ای به منظور ذخیره سازی مستندات وجود دارد و می تواند حداکثر 200 تصویر را در خود ذخیره کند. همچنین شما می توانید تمامی تصاویر را به یک حافظه خارجی از جمله SD card انتقال دهید. این آیفون تصویری دارای دو ورودی می باشد. با وجود این دربازکن در منزل می توان دو درب را مدیریت کرد. شما با خرید یک آیفون تصویری می توانید روی هر دو در منزل خود نظارت کنید و در غیر این صورت می توانید ورودی دوم را به دوربین مداربسته و یا جک پارکینگ خود متصل کنید. پنل دربازکن تصویری سیماران فرداد مدل VFBC پنل دربازکن تصویری سیماران فرداد دارای 30 ماه گارانتی می باشد. از ویژگی های این پنل می توان به قابلیت دید در شب با حداقل روشنایی، امکان تنظیم زاویه دید دوربین در 4 جهت، دارای فوتوسل جهت روشن شدن چراغ LED در شب اشاره کرد. جنس صفحه این پنل از آلومینیوم و پلاستیک می باشد. منبع تغذیه سیماران مدل SFF709/5 منبع تغذیه سیماران که آن را با نام ترانس نیز می شناسید از جنس پلاستیک ضد الکتریسیته می باشد و از اجزای اصلی این پکیج به شمار می رود. این ترانس، ولتاژ مورد نیاز پنل را تامین و به آن انتقال می دهد.

گارانتی

برند سیماران به منظور جلب اطمینان مشتریان، تمامی محصولات شرکت خود را تا 30 ماه ضمانت کرده است تا شما مشتریان ارجمند با خیالی آسوده از محصولات داخلی و بروز سیماران خریداری کنید. خدمات پس از فروش شرکت سیماران تا دو سال و نیم شامل حال شما عزیزان می شود.

سخن پایانی

با توجه به امکانات و کیفیت بالای این مدل از محصولات سیماران، قیمت آیفون تصویری بسیار مناسب می باشد. در صورت نیاز به مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت آیفون تصویری، خرید دربازکن تصویری، خرید اینترنتی و ... می توانید با کارشناسان فروش آریا ایمن تماس حاصل فرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH304

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط