×
برند:

جک پارکینگ یکتا مدل 600F

نوع و مدل جک: بازویی،YEKTA 600F
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 450 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 4 متر
مدت گارانتی: 36 ماهه
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
تماس بگیرید
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

جک پارکینگ یکتا مدل 600

جک پارکینگ یکتا مدل 600 از جمله جک‌های بادوام و باکیفیتی است که در بازار وجود دارد.جک پارکینگ یکتا تولید ارزشمندملی است و قطعات آن از بهترین متریال های موجود تولید و به بازار عرضه رسیده است. این مدل جک یکتا دارای دو سری متفاوت L و F است که در ادامه توضیح کوتاهی پیرامون تفاوت آنها داده شده است. اگر قصد خرید این محصول را دارید و مشتاق این هستید که با مدل 600 جک پارکینگ یکتا بیشتر آشنا شوید، پس تا انتهای این نوشتار با ما همراه باشید‌.

بررسی ظاهری جک برقی پارکینگ یکتا 

شیوه عملکردی جک پارکینگ یکتا مدل 600 یکنواخت، منظم و نرم و بی‌صدا است و این مسئله یک مزیت مهم برای خرید این محصول به حساب می‌آید. این مدل جک توسط یکی از معتبرترین برندهای ایرانی یعنی برند یکتا با استفاده از بروزترین فناوری دنیا ساخته شده است.

جک پارکینگی یکتا مدل 600

محل قرارگیری موتور جک پارکینگی یکتا مدل 600 به سمت بالا بوده و دارای سوییچ خلاص‌کن نیز است. مدل 600 جک پارکینگ یکتا دارای دو سری L و F بوده که تفاوت این سری ها در محل قرارگیری موتور و تفاوت استفاده از آلن و سوییچ است.

ملزومات جک پارکینگی یکتا مدل 600F

با خرید جک پارکینگ یکتا مدل 600 شما اقلامی را نیز در کنار این محصول خواهید دید. از اقلام همراه جک پارکینگ یکتا مدل 600 می‌توان به دو عدد ریموت، برد یا مدار کنترل، یک جفت چشمی، دو عدد بازو و متعلقات آن، یک عدد چراغ چشمک‌زن یا فلاشر و دفترچه راهنمای نصب و کارت ضمانت‌نامه اشاره کرد.

● برد یا مدارکنترل

● ریموت ( دو عدد )

● چراغ چشمک زن(فلاشر)( یک عدد )

● چشمی ( یک جفت )

● بازوها و متعلقات آن(دوعدد)

● دفترچه راهنمای نصب و کارت ضمانت نامه

بررسی فنی جک برقی یکتا مدل 600F

جک پارکینگ یکتا مدل 600 مناسب برای درب‌های بازویی با حداکثر وزن 450کیلوگرم و عرض 4 متر برای هر لنگه مورد استفاده قرار می‌گیرد. این مدل جک درب پارکینگی دارای استاندارد حفاظتی IP44 بوده و این امر به منزله مقاومت بالای محصول در برابر نفوذ آب و گردوغبار است. علاوه بر این، مدل 600 جک پارکینگ یکتا از استحکام و کیفیت خوبی برخوردار است و در محیط‌های روباز با شرایط دمایی 20- تا 70+ درجه سانتی‌گراد نیز می‌توان از آن استفاده کرد.

جنس بازوهای جک مدل 600 یکتا از جنس استیل آبکاری شده است و از مقاومت بالایی در برابر رطوبت برخوردار است. از جمله مزایایی که این محصول دارد، می¬توان به تنظیم به صورت اتومات و نیمه اتومات، امکان بستن درب در زمان معین، دارای تنظیم سرعت زیاد و کم و... اشاره کرد. پس با این تفاسیر این مدل جک درب پارکینگی یکی از بهترین گزینه¬های موجود در بازار برای استفاده است. رقبا اگر قصد اظهار نظر پیرامون تفاوت و برتری جک پارکینگ یکتا مدل 600 با مدل‌های مشابه آن در بازار را داشته باشیم، می‌توانیم به جرات بگوییم که قیمت و کیفیت این جک دلیل محبوبیت آن است. قیمت جک پارکینگ یکتا مدل 600 به دلیل مزیت‌هایی همچون کیفیت ساخت بالا، حرکت منظم و یکنواخت و... به صرفه و منصفانه است. گارانتی این محصول 36 ماهه و خدمات پس از فروش آن نیز 10 ساله است که این مسئله نشان‌دهنده کیفیت بالا و برتری این محصول نسبت به رقبا است.

خلاصه ایی از قابلیت های  جک پارکینگی یکتا مدل 600F

● گارانتی 36 ماهه

● حرکت بی صدا و منظم

● امنیت بالا

● تحمل وزن تا 900 کیلو

● قابل استفاده برای درب هایی با عرض حداکثر  4 متر

● امکان بستن درب در زمان معین

● تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● امکان تنظیم هر جک بصورت جداگانه 

● امکان تنظیم یک لنگه از درب جهت ورود موتور و افراد

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

رقبا جک پارکینگ برقی یکتا مدل 600F

اگر بخواهیم درباره تفاوت جک پارکینگ یکتا مدل 600 با مدل‌های مشابه آن در بازار سخن بگوییم می‌توانیم به قیمت و کیفیت این جک اشاره کنیم. قیمت جک پارکینگ یکتا مدل 600 در مقایسه با جک های مشابه در بازار مانند جک 6s سیماران  یا جک v2 600  مقرون به صرفه و اقتصادی است. این جک دارای گارانتی 36 ماهه بوده و خدمات پس از فروش 10 ساله دارد که این مسئله نشان می‌دهد کیفیت و برتری این محصول نسبت به جک‌های رقیب بیشتر است. این مدل جک استقامت و استحکام بیشتر و قدرت بالایی هم نسبت به موارد مشابه دارد.

سخن پایانی

برای انتخاب جک پارکینگی باید به پارامترهای متعددی از جمله قیمت مناسب، کیفیت بالا، داشتن گارانتی و ارائه خدمات پس از فروش و... توجه کنید. شرکت یکتا جک پارکینگی یکتا مدل 600 را با کیفیت ایده آل تولید و به بازار عرضه می‌کند و تمام پارامترهای ذکر شده را دارد. جک مدل 600 یکتا در این شرکت با استفاده از متریال بسیار مرغوب و فناوریهای روز دنیا تولید و سپس به بازار عرضه می‌شود. این جک توسط سایتهای مختلفی نیز به فروش میرسد که یکی از آن‌ها سایت آریا ایمن است. اگر قصد خرید جک پارکینگ یکتا مدل 600 باکیفیت و مطمئن را دارید، پس بهتر است آن را از سایت آریا ایمن خریداری کنید. سایت آریا ایمن سری‌های F و L جک پارکینگی یکتا مدل 600 را به صورت اینترنتی و با ارائه خدمات پس از فروش و گارانتی شرکت به فروش می‌رساند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J25102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
یکتا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
3 سال

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
4 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
درجه حفاظتی
IP44
دمای کاری(سانتی گراد)
20- الی 70+ درجه سانتی گراد

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)