×

جک پارکینگی فراز سیماران 6S

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
حداکثر تحمل وزن هرلنگه: 320 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه: 3 متر
مدت گارانتی: 24 ماهه سیماران
ولتاژ مورد نیاز: 230Vac~50Hz
جریان مصرفی: 1.2 آمپر
قدرت موتور: 320 وات
سرعت اولیه و ثانویه: دارد
بازشدن تک لنگه: دارد (ورود موتور و افراد)
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
10,800,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگی فراز سیماران مدل 6S

با توجه به قدمت و سابقه شرکت سیماران و محصولات خاص و با کیفیت این شرکت مشتریان، در تمام کشور نسبت به خرید محصولات مختلف آن اعتماد می کنند، در زمان نیاز به هر کدام از جک ها ابتدا به سایت های مربوط به سیماران مراجعه و به کنکاش و جستجوی محصولات پرداخته می شود. مزیت های رقابتی زیادی این کمپانی، نسبت به رقبای خود در صنعت دارد که همان مزیت ها باعث سرازیر شدن مشتریان به سمت خرید جک پارکینگی سیماران می گردد.در ذیل به برخی از ویژگی های این محصول می پردازیم.

حداکثر تحمل وزن درب تا 200 کیلوگرم برای هر لنگه درب

توان موتور 280 وات

طول بازو 2متر و 50 سانتیمتر

زاویه دید تا 110 درجه

هنگام حرکت بدون صدا

امنیت بالا

بسته شدن سریع درب

تنظیم باز شدن یک لنگه از درب جهت ورود افراد یا موتور

تنظیم تایم بسته شدن درب بصورت اتوماتیک

خدمات پس از فروش (10 ساله)

گارانتی 2 ساله سیماران

سیماران 6S

وسایل همراه جک پارکینگی فراز سیماران مدل 6S :

بردکنترل Q70-2A به همراه ترانس 21V ( یک عدد )

چراغ سر درب (فلاشر) 24V سیماران مدل نورا ( یک عدد )

تکیه گاه های بازوها و متعلقات آن

سوئیچ خلاص کن کلیدی ( دو عدد )

خازن AC 8uF ( دو عدد )

ضمانت نامه و کاتالوگ راهنمای نصب و استفاده

جک فراز سیماران مدل 6s

جک فراز سیماران مدل 6 s محصولی داخلی و با فناوری های پیشرفته در کشور ایران تولید می شود. متخصصان و محققان این شرکت اقدام به بررسی بر روی مدل های قبلی نموده و با خلق یک محصول جدید با ویژگی های خاص آن را مدل 6s نامیده اند این نوع جک مانند دیگر انواع جک ها دارای حرکت متوالی و در عین حال، هنگام حرکت صداهای ناهنجاری از این جک شنیده نمی شود.

جک فراز سیماران بلافاصله بعد از یک عبور و در یک چشم به هم زدن بسته می شود این محصول سرعت بالایی در باز و بسته شدن دارد در زمانی که نیاز است درب ها با عرض بیشتر از دو متر طراحی شوند می توان از این محصول استفاده نمود؛ زیرا این نوع جک تحمل دویست کیلوگرم وزن برای هر لنگه را داشته و می توان آن را به یک سیستم کنترل متصل کرد.

با توجه به این که موتور یکی از اجزای اساسی در جک ها است کارشناسان خبره شرکت سیماران سعی کرده اند با به کارگیری اصول خاص و دقت بالا موتورها را بسیار پیشرفته طراحی کنند آن ها بر روی قدرت موتورها بسیار کار کرده اند تا موتور مورد نظر دویست و هشتاد وات قدرت داشته باشد.

مورد با اهمیت دیگر در تولید این محصول زاویه چرخش است. زاویه چرخش به طور پیش فرض برای بسیاری از جک ها نود درجه تعبیه قرار گرفته است اما در این محصول با توسعه زاویه چرخش و رساندن آن به صد و ده درجه امکان عبور و مرور وسایل نقلیه بزرگ نیز راحت تر شده است.

زمانی که زاویه چرخش زیاد باشد اتومبیل های بزرگ تر نیز قادر به رفت وآمد از درب ها هستند همچنین در مواقعی که درون ماشین های باری نیاز به وجود بار و انتقال آن به درون ساختمان است، وقتی زاویه چرخش زیاد باشد درب ها بیشتر باز شده و مشکلی برای گذشتن از درب وجود نخواهد داشت.

یکی از دغدغه های بزرگ مشتریان هنگام خرید یک محصول اطمینان از گارانتی و ضمانت آن است. شرکت سیماران بر اساس سیاست های خود گارانتی رو یک سال در نظر نگرفته بلکه محصولات خود را به صورت بیست و چهار ماه ضمانت می کند.

گارانتی طولانی به مشتری اعتماد را جهت خرید می دهد که اگر محصول در زمان ارسال دچار نقص یا خرابی باشد و یا این که بعد از مدتی یک قطعه ای از محصول آسیب دیده دیگر نگران هزینه های تعمیر نباشد بلکه گارانتی شرکت مورد نظر تمام نیازهای تعمیر را به صورت رایگان در تاریخ مشخص شده برطرف نماید به همین دلیل گارانتی محصول یک مورد بسیار مهم و یک سیاست ترغیبی جهت خرید توسط مشتری است.

درب اتوماتیک فراز سیماران 6s

اتوماتیک بودن درب ها یک امتیاز مهم برای باز و بسته شدن به حساب می آید در شرایطی که درب ها به صورت خودکار باز و بسته شوند دیگر نیاز به نیروی دست وجود نخواهد داشت به همین دلیل و به دلیل وجود نیاز این محصول در جامعه شرکت سیماران تصمیم به تولید این محصول با کیفیت بسیار بالا گرفته است. شرکت سیماران برای تولید این محصول از مدرن ترین دستگاه های موجود استفاده کرده تا این محصول با کیفیت بالا تولید و بدون خطا به دست مشتریان برسد.

درب اتوماتیک فراز سیماران مدل 6s دارای یک موتور قدرتمند است که می تواند درب های بزرگ را جابه جا کنند قدرت موتور موجود در این محصول دویست هشتاد وات است که این قدرت بالا قادر به حرکت درآوردن و جابه جا کردن درب ها به صورت خودکار است. در صورتیکه موتورها فاقد توانایی و قدرت لازم باشند در این شرایط جک ها فعالیت خود را به خوبی انجام نخواهند داد و قادر به حرکت درآوردن درب ها نخواهند بود بنابراین نقش موتور بسیار بسیار حائز اهمیت است.

در هنگام تعبیه موارد لازم برای اتوماتیک کردن درب ها باید به وزن هر لنگه درب نیز توجه کرد؛ زیرا هر کدام از جک ها برای اتوماتیک کردن درب قادر به تحمل یک وزن مشخص هستند مدل 6s تا وزن دویست کیلوگرم برای هر لنگه درب را می تواند به حرکت در آورد به همین دلیل اگر وزن بیشتر از مقدار استاندارد باشد جک ها قادر به انجام عملکرد مناسب نبوده و بر روی درب ها هیچ کارایی نخواهند داشت.

خرید جک برقی سیماران مدل 6s

مسلما، جک های برقی یک قسمتی از کالای لوکس هستند، به جای استفاده از نیروی انسانی برای باز و بسته کردن درب پارکینگ، استفاده از جک برقی با داشتن یک دکمه(ریموت) به راحتی کار را آسان تر می کند.

قبل از تصمیم گیری برای خرید جک برقی، باید ابتدا ملاحظه شود که درب مورد نظر چقدر وزن و عرض دارد، و این دو شاخص مهمی برای خرید محسوب می شوند. پس باید به این درجه از اطمینان رسید که محصولی خریداری شود که وزن و عرض درب موردنظر پشتیبانی کند. در زمان خرید باید توجه داشت که بسیاری از استانداردهای جک ها ویژگی های مشابهی دارند و حتی در برخی از موارد کاملا شبیه هم هستند. این احتمالا ً به دلیل این واقعیت است که بسیاری از آن ها در خارج از کشور تولید می شوند، و برخی از فروشندگان آنلاین محصول مشابهی را می فروشند.

بررسی با رقبا

یکی از جک های پرقدرت سیمارن مدل 6s می‌باشد که برای دربهای با وزن بالا استفاده می‌شوداز رقبای این محصول می‌توان به جک وی تو 600 اشاره کرد که از لحاظ قیمتی تفاوت بسیار زیادی با این محصول سیماران دارد و برای دربهای با وزن 600 کیلوگرم و عرض 4 متر استفاده می‌شود. از دیگر رقبای این محصول می‌توان به جک سوزوکی مدل 600 اشاره کرد که از لحاظ قیمتی و کیفیتی با این مدل برابری میکند.

سخن پایانی

برای خرید درب های اتوماتیک می توان از طریق اینترنت اقدام کرد، امروزه اطلاعات در جهان حرف اول را می زند و تمام سایت های اینترنتی از جمله سایت آریا ایمن سیاست خود را مبنی بر ارائه اطلاعات به صورت ریز و با جزئیات قرار داده تا مشتری در هر کجا که باشد با مراجعه به سایت بتواند به داده های مربوط به محصول دسترسی پیدا کرده و به یک تصمیم گیری قطعی برسد. توجه به مشتری و احترام به آن از اصول مهم این مجموعه است که تحت هر شرایطی باید به آن پایبند بود و هر گونه تخلف به وجود آمده توسط مدیران مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J11105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
سیماران
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
24 ماه

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
2/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی
مناسب هر لنگه درب با وزن
200 کیلو
اتصال چشمی یا فتوسل
زاویه چرخش
110درجه
حرکت یکنواخت و بی صدا
قدرت موتور(وات)
280W
جریان مصرفی(آمپر)
1.2A
دمای کاری(سانتی گراد)
منفی 20 الی مثبت 80 درجه سانتی گراد
خازن راه انداز(میکروفاراد)
8µF~AC
سرعت اولیه و ثانویه
مقاوم دربرابرفشارمخالف

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
سویئچ خلاص کن کلیدی
پرسش و پاسخ (7)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 7 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/09/28

یه سوال داشتم اینکه این جک برای دب های تک لنگه هم استفاده میشه ؟؟؟؟
قیمت تک لنگه اش چقدر میشه؟؟؟؟؟؟

5.0
1400/05/03

جک پارکینگ فراز سیماران 6S دارای24 ماه گارانتی هستش من 2ماه میشه که خریدم وهمین الان هم دارم استفاده میکنم و تاهالا مشکلی ازش ندیدم من پیشنهاد میکنم بخرید عالی

5.0
1400/04/20

جک پارکینگ فراز سیماران 6S طراحی زیبایی دارد و دارای 24 ماه گارانتی است من برای در حیات خریدم و ازش راضی هستم

5.0
1400/03/22

جک خیلی خوبیه تو برند های ایرانی گزینه خیلی خوبیه

4.5
1399/10/25

توان بازوها خوب و نسبتا بالا هستش، وزن حدودی در پارکینگ ما ۶۵۰ کیلو هست که با توجه به راهنمایی هاتون این مدل رو تهیه کردم و از خریدمون راضی هستم.