×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا الکتریک مدل امگا طلا طلا مشکی

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: شیشه ای
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: ندارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
81,000 تومان
76,950 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
132,000 تومان
زنگ ملودی
125,000 تومان
سوکت Cat3
122,000 تومان
سوکت Cat6
140,000 تومان
سوکت تلفن تک
83,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
88,000 تومان
شاسی راه پله
84,000 تومان
شاسی زنگ
85,000 تومان
فیش آنتن
84,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
94,000 تومان
فیش آنتن مرکزی
122,000 تومان
پریز ارت UPS
90,000 تومان
پریز برق
81,000 تومان
– 5%
76,950 تومان
پریز برق ارتدار
89,000 تومان
کلید تبدیل
87,000 تومان
کلید دو پل
88,000 تومان
– 1%
87,120 تومان
کلید دیمر روشنایی
163,000 تومان
کلید سه پل
118,000 تومان
کلید کراکس
102,000 تومان
کلید کولر
132,000 تومان
کلید یک پل
84,000 تومان
– 1%
83,160 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا امگا طلا طلا مشکی

کلید و پریز ویر مدل امگا طلا طلا مشکی یکی از محصولات جدید و زیبای کمپانی ویرا الکترونیک می‌باشد. اینبار این کمپانی با تولید کردن کلید پریز ویرا طرح شیشه‌ای که دارنده جنسی از پلاستیک شفاف می‌باشد، توانسته نظر بسیاری را به خود جلب نماید. این محصول از طراحی عالی و زیبایی برخوردار می‌باشد. همچنین قیمت کلید و پریز مدل امگا بسیار مناسب بوده و رضایت بسیاری از افراد را جلب کرده است.

اگر به دنبال خریداری کلید و پریز لوکس و زیبا برای ساختمان‌های خود هستید، خرید کلید و پریز ویرا مدل امگا طلا طلا مشکی با داشتن ظاهری شیک و گیرا موردی بسیار مناسب برای شما می‌باشد. این محصول دارنده بدنه‌ای مربعی شکل است که قاب آن به رنگ مشکی و کلیدها به رنگ طلایی مشکی است.

کلید و پریز ویرا امگا طلایی

ویژگی‌ های منحصر کلید و پریز ویرا امگا طلا طلا مشکی

کلید و پریز ویرا مدل امگا طلا مشکی با قاب مشکی و کلید مشکی و طلایی طراحی و تولید خواهد شد. این محصول با بکارگیری بهترین و با کیفیت‌ترین متریال موجود بوسیله این شرکت تولید می‌گردد. با این که این محصول ایرانی می‌باشد، تولید این مدل از کلید پریز مطابق استانداردهای بروز دنیا انجام می‌گیرد. می‌توانید علاوه بر رفع نیاز توسط این مدل، با استفاده از طرح شیشه‌ای شیک و ترکیبی دو رنگ فوق‌العاده طلایی ومشکی در کنار یکدیگر به ارتقا و تکمیل دکوراسیون منازل و محیط‌های گوناگون اقدام نمایید.

در زمینه وارد شدن به بحث قیمت کلید و پریز ویرا امگا طلا طلا مشکی جای هیچ نگرانی نمی‌باشد. زیرا یکی از ویژگی‌های بسیار عالی و مثبت این مدل داشتن قیمتی مناسب با توجه به کیفیت کالا می‌باشد. از جایی که متریال مورد کارگیری در تولید مدل امگا طلا مشکی از شیشه خالص است، این مدل دارنده قیمت مناسبی می‌باشد.

کلید و پریز ویرا مدل امگا طلایی

تنوع در کادر کلید وپریز ویرا مدل امگا طلامشکی

یک مورد دیگر از ویژگی‌های بارز این محصول تنوع آنها در کادر بندی و قاب‌های دو خانه، سه خانه و چهار خانه‌ای تهیه نمود تا به جای نصب چند نوع کلید و پریز در مکان‌های گوناگون ساختمان آنها به گونه یکپارچه مورد استفاده قرار گیرد.

کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه ‌ای طلا مشکی

کلید و پریز ویرا مدل امگا طرح شیشه‌ای طلا مشکی از انواع کلید و پریز ویرا است. کلید و پریز ویرا مدل امگا دارای تنوع بسیار بالای مکانیزم اعم از کلید، پل، تبدیل، پریز برق ، فیش آنتن، شاسی زنگ، کلید کولر، دیمر، فیش بلندگو و غیره است. پس مجموعه‌ای بسیار کامل از مکانیزم‌ها در اختیارتان قرار دارد که قادر باشید تجهیزات کلید و پریز را به‌ شکل هماهنگ تعویض کنید یا به ‌گونه تکی در هنگام خرید انتخاب نمایید.

شرکت ویرا کلید و پریزهای خود را با چند سال ضمانت عرضه نموده است تا بتوانید محصولات مورد نظر خود را خریداری نمایید. کلید وپریز ویرا در نوع قاب کریستالی آن جلوه بسیار خاصی را به محیط خواهد بخشید و از سمتی کیفیت بسیار بالای متریال و قیمت مناسب این محصول در مقابل کلید و پریزهای خارجی توانسته این محصول را در رده‌های بسیار بالا قرار دهد.

سخن پایانی

شرکت ویرا به عنوان یکی از مطرح ترین فعال‌های حوزه تجهیزات الکتریکی در کشور با ارائه محصول‌های خود به بازارهای جهانی، نقش بسیار موثری را در صنعت الکترونیکی کشور ایفا نموده است و به همراه تولیدات و با تکیه بر اصل تحقیق و توسعه محصول‌های خود با بهره‌گیری از آزمایشگاه‌های فوق پیشرفته همواره به دنبال ارائه بهترین و خاص ترین کالاها و کسب رضایت مشتریان بوده است. برای خرید کلید و پریز ویرا می‌توانید به وب سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K502-4

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
شیشه
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
امگا ویرا
پرسش و پاسخ (16)

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 16 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/20

من خودم پیمانکار ساختمان هستم و از این مدل برای پروژه هام سفارش میدم و مشتری که برای خرید ملک میاد بیشتر از نقشه خونه از کیلید وپریز خوششون میاذد قیمتشم مناسبه

5.0
1399/12/02

اگه یه کلید و پریز شیک با قیمت پایین میخواهید خیلی مناسبه ،

3.0
1399/11/29

فقط ظاهر خوبی داره، به نظر من خیلی کلید و پریز ضیعفی هست.

4.0
1399/11/07

من چند سالی هست که توی کار سیم کشی ساختمون هستم واقعا پریزی به این زیبایی ندیده بودم در ضمن قیمش نسبت به برندهای دیگه هم پایین تره

5.0
1399/10/25

قیمت هاتون نسبت با بازار تقریبا یکسانه ولی من تعداد کمی میخواستم مجبور شدم از بازار بخرم فقط خواستم بگم رو دیوار وقعا نمای خوبی داره مخصوصا مشکی رنگش