×

جک برقی پارکینگ محک تکنما شفت بلند

نوع ومدل جک: بازویی،شفت بلند
تحمل وزن دو لنگه: 670 کیلوگرم
حداکثر عرض هر لنگه:   3.5متر
مدت گارانتی : 24 ماهه
مناسب تردد: ساختمان تجاری
تعداد تردد درساعت: 30 مرتبه
تعدادکددهی ریموت : 1000عدد
امکان تشخیص مانع: دارد
متعلقات نصب: برد+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
10,700,000 تومان
توضیحات

جک پارکینگ محک شفت بلند

جک پارکینگ محک تکنما یکی از جک‌های الکترومکانیکی محک شرکت تکنما در ایران است. این جک دارای سیستم الکترومکانیکی است و روی درب بازکن‌های اتوماتیک پارکینگی و آیفون‌های تصویری نصب می‌گردد. محصولات شرکت تکنما از کیفیت بالایی برخوردارند و بر خلاف بسیاری از محصولات موجود در بازار، علاوه بر کاتالوگ جک‌ها، روی کارتن جک برقی محک، توانایی‌ها و قابلیت‌های فنی آن درج شده است که برای کاربر مشخصات آن را نمایان می‌کند.

برای خرید جک پارکینگ محک تکنما شفت بلند بهتر است به طور کامل با این جک بی نظیر آشنا شوید تا از خرید خود مطمئن گردید. جک‌های پارکینگ تکنما علاوه بر اینکه به موارد مکانیکی توجه ویژه‌ای شده است، به قسمت‌های الکترونیکی و کنترل درب نیز به طور کامل پرداخته شده است. این جک‌ها می‌توانند از طریق آیفون‌های تکنما نیز کنترل شوند؛ زیرا این جک‌ها کاملا قدرتمند هستند.

جک برقی پارکینگی محک تکنما شفت بلند

بررسی ظاهری و ویژگی‌ های جک پارکینگ تکنما شفت بلند

این جک دارای بازوهایی است که از نمونه جک محک Mgo-200 20 سانتیمتر، بلندتر هستند و قابلیت نصب و به کارگیری در آپارتمان‌های پر تردد و  ساختمان‌های اداری پر رفت و آمد و همچنین امکان نصب برای درب‌های با عرض بیشتر از 3 متر یا بیش از 300 کیلو در هر لنگه دارند. دلیل اینکه این بازوها برای درب‌هایی با عرض بیش از 3 متر مناسب هستند، همین بلندتر بودن شفت آنها از نمونه‌های دیگر است. از نظر ظاهری این جک مانند دیگر جک‌های موجود در بازار است و آن چنان طراحی زیبا و خاصی ندارد. محل خلاصی این جک در نزدیکی لولای درب و روی موتور است. برای استفاده از این جک‌ها برای درب‌های تک لنگه باید از قفل برقی کله گاوی یا قفل کلونی استفاده گردد.

جک پارکینگ محک تکنما شفت بلند دارای ویژگی‌های زیادی است از جمله، دارای مدار فرمان کاملا هوشمند است که امکان برنامه‌ریزی دقیق دارد. این جک‌ها دارای قابلیت استفاده از سنسور مادون قرمز در دو حالت باز و بسته شدن درب هستند. نصب این جک بسیار راحت است و هر نصابی می‌تواند به آسانی آن را نصب کند. جک پارکینگ محک دارای برنامه‌ریزی اتوماتیک درب‌ها است و کاربر می‌تواند از تاخیر مدت زمانی که با فرمان ریموت تنظیم می‌شود، استفاده کند. با 120 ریموت کنترل، شناسایی می‌شود و درب‌های ورودی را تا وزن 670 کیلوگرم، می‌تواند تا 110 درجه باز می‌کند؛ همچنین این جک تمامی قطعات آن ضد آب هستند.

بررسی فنی جک پارکینگی تکنما شفت بلند

نوع و مدل این جک، جک پارکینگی دو لنگه محک شفت بلند است که حداکثر توان جابجایی آن 380 کیلوگرم برای هر لنگه است. ولتاژ ورودی موتور جک برقی 220 ولت است. ولی متاسفانه این جک قابلیت نصب برق اضطراری را روی خود ندارد. اما می‌توان قفل برقی را بر روی ان نصب کرد. تعداد کارکردهای روزانه آن نامحدود است. موقعیت‌های محل نصب نیز ساختمان‌های مسکونی، اداری، تجاری هستند. این جک قابلیت توقف در برابر مانع و قابلیت ترمزگیری نیز دارد و ضد آب و گردوغبار است.

اقلام همراه جک برقی تکنما شفت بلند

ملزوماتی که در هر پک جک پارکینگی محک شفت بلند موجود هستند عبارتند از: چشمی  فتوسل، براکت‌های مخصوص نصب، مدار فرمان اصلی، آنتن، دفترچه نصب، ضمانت و گارانتی، دو عدد ریموت، فلاشر.

رقبا جک اتومات محک شفت بلند

جک شفت بلند محک بر اساس قیمت، رقبای ایرانی زیادی دارد؛ از جمله آن‌ها جک فراز 6s است این جک دقیقا مشابه جک پارکینگ محک تکنما شفت بلند است و بسیاری از قابلیت‌های آن را دارد اما جک فزار 4S سیماران برای درب‌های با عرض کمتر از3 متر مناسب است. تنها برتری جک فراز سیماران گسترده‌تر بودن مراکز خدمات پس از فروش ان در ایران است.

سخن آخر

شما با جک پارکینگ محک تکنما شفت بلند آشنا شدید و دانستید چه ویژگی‌ها و مشخصاتی دارد ، قبل از خرید ما به شما پیشنهاد می کنیم جک  v2 600 را در سایت آریا ایمن مشاهده کنید و بعد از خرید، نظرات خود را راجع به این جک با ما در میان بگذارید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J15102

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تک نما
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
بازویی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب عرض هر لنگه
3/5 متر
مناسب برای تردد
مسکونی،اداری،تجاری
مناسب هر لنگه درب با وزن
335 کیلو
تعداد ریموت کنترل قابل کد دهی
1000 عدد

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
پرسش و پاسخ (0)