×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1024

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 2/4 اینچ
وضعیت تولید: توقف تولید
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024

شرکت تابا الکترونیک با سابقه ی طولانی که در عرصه ی تولیدات انواع آیفون های صوتی و تصویری دارد، بدون شک از برترین تولید کنندکان داخلی به شمار می آید. طراحی های خاص این شرکت همیشه مورد توجه مشتریان عزیز بوده، مخصوصا آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 که از طراحی کاملا خاص و منحصر به فردی برخوردار است و با توجه به طراحی متفاوتی که برای این محصول انتخاب شده است به گونه ای نماد شرکت تابا می باشد.

آیفون تصویری 1024 تابا

این محصول به گونه ای طراحی شده که کاملا می تواند جایگزین آیفون های صوتی و قدیمی شود، ابعاد آن کمی بزرگتر از گوشی صوتی است. با ابعاد کوچکی که دارد خیلی آسان میتوان مکانی را برای نصب آن اختصاص داد و از آن لذت برد. صفحه نمایش این مانیتور با ابعاد 2.4 اینچ کیفیت خیلی خوبی دارد و تصاویر را به خوبی به نمایش میگذارد. در ادامه در فروشگاه اینترنتی آریا ایمن به بررسی اجمالی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 می پردازیم.

بسته ی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 شامل این موارد می باشد:

مانیتور تصویری 2.5 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیپ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری TVD-1024

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 دارای ظاهری کاملا متفاوت، ابعادی کوچک و جمع و جور و قیمت فوق العاده پایین که می تواند انتخاب خوبی برای استفاده در منزل و ادارات باشد. این مانیتور دارای عرض 9.5 سانتی متر و ارتفاع 24.5 سانتی متر و ضخامت 6 سانتی متر است. این مانیتور کاملا مناسب مکان هایی می باشد که فضای کمی دارند زیرا در طراحی این محصول سعی شده از حداقل اندازه ها برای حداکثر قابلیت ها استفاده شود.

مانیتور 1024 تابا

رنگ این مانیتور سفید است و دارای صفحه نمایش 2.4 اینچی می باشد. در این مانیتور صفحه نمایش در بالاترین قسمت بدنه قرار گرفته، کمی پایین تر از آن هندست و یا گوشی این محصول قرار گرفته که بلندی هندست کمی از دستگاه پایین تر می باشد و از بدنه بیرون آمده است. در سمت راست این گوشی سه دکمه وجود دارد که یکی از این دکمه ها به نسبت دوتای دیگر کمی بزرگتر است، این دکمه برای باز کردن درب ورودی ساختمان استفاده می شود. کمی پایین تر از این کلید ها نام آشنای تابا به چشم می خورد.

مشخصات فنی TVD-1024

همانطور که قبلا هم گفته شد آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 گزینه مناسبی برای جایگزین شدن برای آیفون های صوتی می باشد. ابعاد کوچک این مانیتور تنها نکته ی مثبت و قابل توجه این مانیتور می باشد. ابعاد فیزیکی این محصول باعث می شود تا در فضای کم و محدودیت های مختلف این گوشی جزو کار آمد ترین ها به حساب بیاید.

1024 تابا

استفاده از تکنولوژی TFT در صفحه نمایش آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 از نکات مثبت این محصول به شمار می آید.

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 می پردازیم:

صفحه نمایش TVD-1024

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 از صفحه نمایش 2.4 اینچی برخوردار است که میتوان آن را کوچکترین مانیتور آیفون تصویری به شمار آورد. این دستگاه از امکاناتی چون صفحه نمایش LCD و تکنولوژی TFT بهره می برد که خود می تواند از نکات مثبتش باشد. بر خلاف ابعاد کوچک این مانیتور از وضوح و کیفیت بالایی برخوردار است.

این مانیتور آیفون تصویری سفید رنگ تابا الکترونیک در کوچک ترین ابعاد ممکن برای یک مانیتور آیفون تصویری طراحی و ساخته شده است یعنی طول آن 245،عرض 95 و طول 60 میلی متر می باشد.

رابط کاربری و کلید ها TVD-1024

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 همان گونه که گفته شد دارای 3 دکمه بر روی مانیتور است که به ترتیب از بالا جهت روشن کردن تصویر مانیتور، خاموش کردن تصویر مانیتور و در نهایت برای باز کزدن درب ورودی می باشند.

آیفون تصویری TVD-1024 تابا

در لبه سمت چپ بدنه آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 کلیدی جهت خاموش و روشن کردن دستگاه قرار گرفته است که از طریق آن میتوان برق ورودی به دستگاه را قطع و وصل کرد. در لبه ی کناری سمت راست بدنه نیز سه دکمه ی دیگر وجود دارد که دکمه ی اولی با نام Brightness می باشد که جهت تنظیم میزان روشنایی و نور تصویر می باشد، با حرکت دادن این دکمه به سمت بالا و یا پایین میتوان تصویر را روشن تر و یا تیره تر کرد.

دربازکن 1024 تابا

کلید دومی که در این قسمت قرار گرفته است با نام Color است که می توان از طریق آن رنگ های موجود در تصویر مانیتور را کنترل کرد و در نهایت کلید سوم که با نام Volume می باشد که با کمک آن میتوان میزان صدای زنگ آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 را تنظیم کرد.

این محصول ایرانی پرطرفدار علاوه بر سادگی و زیبایی منحصر به فرد خود از رابط کاربری آسانی برخوردار است.

حافظه ی آیفون تصویری تابا

متاسفانه برای آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 هیچ حافظه ای جهت ذخیره ی فیلم و تصاویر تعبیه نشده که با توجه به قیمت پایینی که این مانیتور دارد این مساله کاملا قابل قبول است.

اگر برای شما قیمت مهم تر از قابلیت حافظه است این محصول کاملا انتخاب خوبی برای شما محصوب می شود.

قابلیت ارتباط داخلی آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024

آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 از قابلیت ارتباط داخلی برخوردار نیست و اگر این قابلیت برای شما مهم و کارامد باشد بهتر است که از آیفون تصویری تابا مدل TVD-1043i استفاده کنید، البته مقدار قابل توجه ی اختلاف قیمت دارند که با توجه به قابلیت های آنها کاملا قابل قبول می باشد.

جمع بندی و گارانتی تابا

اگر تمایل به داشتن مانیتوری کوچک و جمع و جور هستید آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 گزینه کاملا مناسبی برای شما می باشد. این مدل مانیتور برای عزیزانی که به دنبال خرید آیفون تصویری با حداقل امکانات با مانیتور رنگی و با ابعادی شبیه به گوشی های آیفون صوتی هستند بسیار بسیار مناسب است. محصولات شرکت تابا الکترونیک دارای 3 سال گارانتی می باشند که آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 هم از این قاعده مستثنی نیست.

ضمانت آیفون تصویری تابا 1024

جهت استفاده از خدمات پس از فروش این کالا، ارائه کارتن محصول که کارت گارانتی و شماره سریال گارانتی در پشت همان کارتن، قرار گرفته الزامی می باشد.

گفتنی است که از کابل 0.6 فویل دار استاندارد استفاده شود و با سیم های تلفن، برق، آنتن و آسانسور در یک مسیر نباشد و در آخر نصب توسط افراد ماهر و طبق دفترچه راهنما صورت گیرد، که در غیر این صورت شامل گارانتی نمی شود.

آیفون تصویری تابا TVD-1024 و رقبا

آیفون تصویری تابا مدل TVD-2043 نیز همانند آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 محصولی از شرکت تابا الکترونیک می باشد، این آیفون تصویری، تنها به یک پنل تصویری متصل می گردد و از حافظه داخلی جهت ضبط و ذخیره تصاویر برخوردار نمی باشد. لازم به ذکر است که این آیفون تصویری دارای صفحه نمایش 4.3 اینچی است و در کل از ابعاد بزرگ تری به نسبت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 برخوردار است و به همین دلیل اختلاف قیمت بین این دو دستگاه وجود دارد.

دو محصول دیگری که میتوانند با آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 مورد رقابت قرار بگیرند آیفون تصویری 35FL سیماران و آیفون تصویری 1286 الکتروپیک  می باشند که به موجب ابعاد کوچک گزینه های بسیار مناسبی برای مقایسه با این محصول هستند. این دو کالا اختلاف قیمت چندان زیادی با آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 ندارند ولی هردوی آن ها قابلیت اتصال به دو پنل تصویری و همچنین ضبط و ذخیره تصاویر مراجعه کنندگان را دارند. ابعاد و صفحه نمایش این دو محصول نیز بزرگ تر از آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 می باشد.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از قیمت آیفون تصویری تابا مدل TVD-1024 با کارشناسان آریا ایمن تماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E2101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
2/4 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (9)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 9 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1403/01/03

من آیفون تابان ۱۰۲۴ دارم، مانیتورش سوخته، مانیتور این گوشی آیفون تابان رو از کجا تهیه کنم؟

بهنام رضوی (کارشناس آریا ایمن) :

درود بر شما.

این محصول تولید نمیشه، پیشنهاد میکنیم از مدل های تابا TVD5-43 و یا TVD5-70 استفاده بفرمایید.

5.0
1402/11/30

در برد پاور آیفون ۱۰۲۴ سی مقدار مقاومت R6 چقدر است .

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

5.0
1401/10/26

سلام میشه لطفا قیمت این محصول بگید

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب 

جهت استعلام موجودی و قیمت روز محصولات با کارشناسان آریا ایمن تماس بگیرید.

5.0
1398/05/16

من اولش فک میکردم چون قیمتش مناسب هستش کارش زیاد خوب نباشه ولی الان که دارم استفاده میکنم میبینم به هوای اینکه قیمتش پایینه ولی کیفیت خوبی داره و کاملا کارش درسته ممنون از سایت محشرتون .

5.0
1398/04/11

سلام ظاهر خیلی کوچیک و شیکی داره تونستم از فروش ویژتون با قیمت خیلی بهتر از قبل بخرمش خیلیم ممنون از پیشنادتون.