×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1286

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 3/5 اینچ
رزولوشن تصویر: 240*320
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
1,879,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

شرکت الکتروپیک ، یک شرکت ایرانی تولیدکننده انواع آیفون تصویری یکی از نام آشناترین برندها در این حوزه می باشد. محصولات شرکت الکتروپیک، با کیفیت و تنوعی که عرضه می شوند قابلیت رقابت با محصولات مشابه خارجی و داخلی را دارا هستند. علاوه بر این شرکت تولیدکننده آیفون تصویری ایرانی الکتروپیک توانسته نظر طیف وسیعی از کاربران با سلایق متفاوت را به خود جلب کند. در این مقاله، می خواهیم به بررسی یکی از محصولات این شرکت یعنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 بپردازیم. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، طراحی زیبا و ساده ای دارد و در دو نوع حافظه دار و بدون حافظه عرضه شده است.

بدنه آیفون تصویری الکتروپیک 1286، از جنس ABS یا آنتی استاتیک ساخته شده است که موجب حفظ کیفیت و ثبات رنگ بدنه در طول زمان می گردد. قیمت آیفون الکتروپیک 1286 ، با توجه به راه اندازی و نصب آسان و صفحه نمایش رنگی، یکی از آیفون های تصویری اقتصادی به شمار می آید.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 شامل این موارد می باشد :

مانیتور لمسی 3.5 اینچی

پنج عدد سیم برای اتصال به پنل بیرون

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

بدنه آیفون تصویری الکتروپیک 1286 ، سفید رنگ بوده و حاشیه مشکی، ظاهر آن را جذاب تر کرده است. سمت چپ پنل، گوشی آیفون قرار گرفته است و سمت راست و بالای پنل نمایشگر رنگی 5/3 اینچ قرار دارد. آیفون الکتروپیک 1286 ظاهری ساده، زیبا و کاربری آسانی دارد و به شکل مستطیل ساخته شده است. 3 کلید بیضی شکل روی قسمت جلویی پنل قرار گرفته است که لمسی نیستند. عملکرد این سه کلید غیرلمسی به این گونه ای است که کلید اول، نمایشگر را فعال کرده و تصویر را نشان می دهد، کلید دوم به منظور باز کردن در استفاده شده و اما کلید سوم کاربرد خاصی ندارد.

در سمت چپ پنل، دکمه روشن و خاموش کردن آیفون وجود دارد. زمانی که دستگاه فعال و روشن باشد، چراغ LED بالای دکمه، به رنگ قرمز درمی آید. همچنین، سه عدد پیچ برای تنظیم میزان صدای زنگ، تنظیم نور و روشنایی تصویر نمایشگر و تنظیم رنگ تصویر در کنار کلید روشن و خاموش قرار گرفته است. آیفون تصویری الکتروپیک 1286 با ارتفاع 4/21، عرض 7/19 و ضخامت 4/7 سانتی متر، تولید می  شود، بنابراین برای افرادی که به دنبال آیفون تصویری با ابعاد ظریف و باریک تری هستند، پیشنهاد نمی گردد.

گوشی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، که به صورت مستطیل ساخته شده، سمت چپ پنل قرار گرفته است. طراحی گوشی به گونه ای است که به جای آهنربا از یک قلاب برای قطع صدا و تصویر و همچنین نگهداشتن گوشی روی پنل، استفاده می شود. البته باید اشاره کرد این گوشی حدود 2 سانتی متر بالاتر از پنل قرار می گیرد که احتمال افتادن گوشی را به حداقل رسانده و کاربری آن را آسان تر نموده است. محل اتصال حافظه آیفون پیک نیز در کناره پنل می باشد و امکان ثبت تصاویر را به کاربر می دهد. همچنین سمت چپ پنل، دکمه روشن و خاموش کردن آیفون و سه عدد پیچ تنظیم کننده قرار گرفته است.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

آیفون تصویری الکتروپیک 1286

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

صفحه نمایش 5/3 اینچی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، غیر لمسی و رنگی بوده و از فناوری LCD-TFT برای تهیه آن استفاده شده است. به کمک این فناوری تصاویر با کیفیت بهتری نمایش داده می شوند. علاوه بر این، رزولوشن صفحه نمایش الکتروپیک مدل 1286، 320 در240 می باشد.

یکی از قابلیت های آیفون الکتروپیک 1286، کیفیت صدا و نیز تصویر نمایشگر آن است به طوری که در فاصله ای تا حدود بیش از 100 متر نیز کیفیت صدا و تصویر حفظ می گردد. البته باید اشاره کرد که تعداد واحدهای ساختمان و انشعابات و نوع سیم بندی دربازکن تصویری، در ارائه این کیفیت تاثیرگذار است. کیفیت تصویر و نیز زاویه دید نمایشگر آیفون تصویری مدل 1286، به گونه ای طراحی شده است که حتی با تماشای تصویر از پایین نمایشگر نیز، تصویر کاملا واضح دیده می شود.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

یکی از مواردی که بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک تاثیرگذار است، امکان ذخیره تصویر مراجعین می باشد. این کار به منظور بر بالا بردن امنیت ضروری است. در مدل حافظه دار آیفون تصویری الکتروپیک 1286، امکان ثبت 512 تصویر وجود دارد. در مدل 1286 دارای حافظه، 5 کلید در کناره پنل آیفون تصویری قرار گرفته اند که هر یک کارآیی خاص خود را دارد. این کلیدها شامل: REC، BACK، FWD، DEL و SETUP می باشند که کاربرد هر یک از آن ها به ترتیب عبارتند از: ثبت تصویر مراجعه کننده، بازگشت به منوی قبل، دیدن تصویر بعد، پاک کردن تصویر و تنظیم نحوه ذخیره عکس. یکی از قابلیت های آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، امکان سفارشی سازی آن می باشد. در صورتی که آیفون تصویری الکتروپیک 1286 بدون حافظه را خریداری کرده باشید، می توانید با تهیه پنل حافظه خارجی، به راحتی و به صورت مستقل در سمت راست آن نصب کرده و قابلیت ثبت تصویر را به آن اضافه کنید. حافظه داخلی ظرفیت 4 مگابایتی دارد اما می توان با اتصال کارت حافظه خارجی آن را تا 16 گیگابایت ارتقا داد.

آیفون الکتروپیک 1286

پشتیبانی از پنل‌های متفاوت

پشتیبانی از پنل های متفاوت، یکی از موارد موثر بر قیمت آیفون تصویری می باشد. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، امکان پشتیبانی از پنل های متفاوت را ندارد، اما می تواند از یک پنل تصویری و دو دوربین امنیتی پشتیبانی کند، البته این ارتباط شامل ارتباط صوتی نمی باشد.

آیفون تصویری الکتروپیک1286

ارتباط داخلی در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

امکان ارتباط داخلی بین واحدها، با استفاده از آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، وجود ندارد. بنابراین برای افرادی که نیاز به امکان ارتباط داخلی در ساختمان خود دارند، توصیه نمی شود.

جمع بندی و گارانتی

یکی از مزایای آیفون تصویری الکتروپیک، گارانتی و ضمانت نامه 36 ماهه آن می باشد. این گارانتی شامل تمامی قطعات دستگاه نیز می شود. در صورت بروز هرگونه مشکل فنی که در ضمانت نامه قید شده است، کاربر می تواند از خدمات پس از فروش رایگان با مراجعه به نمایندگی الکتروپیک استفاده کند. آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286، با ظاهری زیبا و کاربری آسان، یکی از دربازکن های محبوب و پرفروش شرکت الکتروپیک می باشد. از دیگر دلایل این محصول پرفروش می توان به ویژگی ها و قابلیت های آن اشاره کرد، از جمله: کیفیت ساخت بدنه از جنس ABS و عدم تغییر رنگ آن در طی زمان، کیفیت تصویر و صدا، قابلیت تنظیم روشنایی و رنگ تصویر، عرضه شده در دو نوع حافظه دار و بدون حافظه و البته امکان نصب پنل حافظه به صورت مستقل و... . علاوه بر این خرید آیفون تصویری الکتروپیک حمایت از کالای ایرانی با کیفیت می باشد.

گارانتی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 یکی از محصولات اقتصادی شرکت الکتروپیک می‌باشد که در دو مدل تولید و عرضه می‌شود مدل حافظه دار آن از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از مدل بدون حافظه آن است. قیمت این محصول نسبت به کیفیت و کارایی که دارد بسیار مقرون به صرفه است و توانسته یکی از پرفروش‌ترین مانیتور های این شرکت باشد. از رقبای این محصول می‌توان به آیفون تصویری سیماران مدل HS-43FL اشاره کرد که دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی می‌باشد و یکی از ساده ترین مانیتور های شرکت سیماران است و از لحاظ قیمیت پایین تر از مدل الکتروپیک می‌باشد

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM219

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (12)

متوسط امتیاز مشتریان

4.3

از مجموع 12 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/08/20

این مدل در سایت دارای حافظه است ؟ودر اول سایت گفته شده‌است ضبط تصاویر داردولی درمشخصات گفته ندارع؟بالاخره داره؟یا نداره؟

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، خیر این مدل نداره،موفق باشید

5.0
1399/12/16

mps528628errtbh ItjwK92 iQVQ kqrYSMJ

5.0
1399/12/06

درسته هیچ قابلیت خاصی نداره ولی واقعا کیفیت برند الکتروپیک بالاست. سالهاست که این مدل رو داریم الان هم مشکلی نداره و مثل روز اول کار میکنه.

1.0
1399/11/13

ایفون خوبیه ولی قیمتش خیلی بالاست با این قیمت میشه حافظه دارشو خرید

1.0
1399/10/25

در یک کلام
پولتونو به یه تیکه زباله ندید، یکم اضافه تر هزینه کنید یه چیز بهتر بخرید، اشتباه منو نکنید

محصولات مرتبط