×

پکیج کامل آیفون تصویری 1 واحدی تابا TVD-1035M

1 عدد مانیتور: TVD-1035 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 1 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
4,490,000 تومان
4,460,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل TVD1035M

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن برای راحتی و تسهیل در خرید برای شما خریداران عزیز شروع به جمع بندی محصولات آیفون تصویری تابا در یک قالب کرده است پک 1 واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1035 یکی از این پکیج های جمع آوری شده برای شما عزیزان است که شامل:

1_درباز کن تصویری تابا مدل 1035

2_ پنل تابا مدل ثمین

3_ قفل زنجیری تابا

4_ترانس تابا

5_قاب بارانگیر تابا

در ادامه به بررسی اقلام موجود در پکیج 1 واحدی آیفون تصویری تابا می پردازیم:

آیفون تصویری تابا مدل 1035M

آیفون تصویری تابا مدل 1035 دارای مانیتور ال سی دی 4.3 اینچی است این آیفون تصویری دارای حافظه است و تا 1024 عکس و 256 فیلم در حافظه خود میتواند نگه دارد قیمت آیفون تصویری تابا مدل 1035 نسبت به سایر مدل های شرکت تابا کمتر می باشد.

پنل 1 واحدی ثمین تابا

پنل ثمین تابا 1 واحدی بدنه ای از جنس پلاستیک و روکشی از جنس آلومینیوم و سرب خشک دارد که این قابلیت را به پنل میدهد که در مقابل گرما و سرما مقاوم بوده و به هنگام بارش باران و درهوای مرطوب به فعالیت خود ادامه دهد. پنل ثمین دارای دوربین ژاپنی سونی است که دارای دیدی 90 درجه و دید در هنگام شب است. همچنین در این پنل چراغ هایی تعبیه شده تا بتوان در شب نام واحد ها و شماره واحد هارا خواند.

پنل 1035

ترانس آیفون تصویری تابا

وظیفه ترانس تابا این است که برق پر نوسان شهری را تبدیل به برقی مناسب برای آیفون تصویری نماید. طراحی منبع تغذیه آیفون تصویری تابا به گونه ای است که از ورود گرد و غبار به داخلش جلوگیری می کند. همچنین جنس بدنه منبع تغذیه تابا از پلاستیکی طراحی شده است که الکتریسیته ساکن را انتقال نمی‌دهد.

ترانس 1035

قفل زنجیری تابا

قفل تابا دارای بدنه‌ای فلزی است که قابلیتی ضد آب دارد و از زنگ زدن و نفوذ آب به درون قفل جلوگیری می کند . قفل زنجیری ساختار و بدنه ای محکم دارد و به گونه ای است که بر اثر ضربه به در باز نمی شود. قفل زنجیری تابا عمر مفید بسیار طولانی ای دارد.

قفل زنجیری 1035

قاب باران گیر

قاب بارانگیر کمک می کند که از پنل ثمین تابا 1 واحدی محافظت شود تا در معرض نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد و به هنگام بارش باران قطرات باران پنل آیفون تصویری را خیس نکنند که به عمر مفید پنل آیفون کمک زیادی می کند.

قاب بارانگیر 1035

گارانتی

شرکت تابا یکی از معتبر ترین شرکت ها در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش است شرکت تابا الکترونیک تمامی محصولات خود را با گارانتی 36 ماهه عرضه می کند. گارانتی 36 ماه برای کسانی که قصد خرید آیفون تصویری تابا مدل 1035 را دارند کیفیت ساخت بالای این محصول را تایید می کند . ما به کسانی قصد خرید آیفون تصویری برای منزل خود دارند ؛ پک کامل آیفون تصویری تابا مدل 1035 را توصیه میکنیم تا بتوانند بدون دردسر تمامی لوازم مورد نیاز برای آیفون تصویری تابا مدل 1035 به صورت یکجا تهیه کنند.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از فروشگاه های اینترنتی معتبر است افتخار این را دارد که تمامی محصولات تابا را در اختیار شما خریداران عزیز قرار دهد. همچنین فروشگاه اینترنتی آریا ایمن برای تسهیل در خرید کالاها برای شما مشتریان عزیز ارسال رایگان به سراسر کشور دارد اگر قصد خرید پک کامل آیفون تصویری تابا مدل 1035 را دارید کلیک کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGO101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
سایز صفحه نمایش
3/5 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط