×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-2043

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 4/3 اینچ
رزولوشن تصویر: 272*480
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
ناموجود
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل 2043

آیفون تصویری تابا مدل 2043 را می‌توان یکی از ساده‌ترین محصولات تابا از نظر قابلیت هایی که در اختیار مشتریان میگذارد دانست. این مانیتور برای افرادی مناسب است که قصد دارند یک آیفون تصویری با قیمت نسبتا پایین و البته کیفیت بالا خریداری کنند که برند تابا الکترونیک در میان محصولات خود آیفون تصویری 2043 را طراحی و تولید کرده است تا بتواند تنوع مجموعه محصولات خود راهم از لحاظ قیمت و هم از لحاظ قابلیت‌ها و شکل و ظاهر تکمیل کند. هدف تولید آیفون تابا 2043 رقابت بین برند‌های دیگر با محصولات اقتصادیشان است که با کمی جست و جو متوجه خواهید شد که این مانیتور از همه جهات یک پله بالاتر از برند‌های دیگر می‌باشد. البته شاید بتوان در میان شرکت‌های تازه تاسیس که بیشتر قطعات خود را از چین وارد میکنند مدل ارزانتری پیدا کرد ولی شرکت تابا الکترونیک هیچگاه قابل مقایسه با شرکت‌های متفرقه هم از لحاظ کیفیت و هم از لحاظ خدمات پس از فروش نیست و این باعث شده تا مشتریان استقبال بسیار خوبی را از این مانیتور داشته باشند.

با بررسی آریا ایمن همراه باشید تا شما را با دیگر خصوصیات آیفون تصویری تابا مدل 2043 آشنا کنیم.

دربازکن تصویری تابا 2043

بسته محتویات آیفون تصویری تابا مدل 2043 شامل این موارد می باشد :

مانیتور تصویری 4.3 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری آیفون تابا 2043

طراحی ظاهری یک محصول از مراحل بسیار مهم و حیاتی طراحان هر شرکتی می باشد که باید تمرکز بسیار زیادی را در این مرحله داشته باشند که یک محصول هم از لحاظ زیبایی شناسی و هم از لحاظ سهولت کار با آن، نتیجه دلخواه را داشته باشد. آیفون تصویری تابا2043 شاید ظاهر مدرن و امروزی آیفون های تصویری را نداشته باشد. اما به دلیل طراحی خاص و یکتایش طرفداران بسیار زیادی را دارد. همانطور که از ظاهر این مانیتور می توان مشاهده کرد، بدنه آن از ظاهر مسطح دیگر محصولات شرکت تابا پشتبانی نمی کند. بلکه یک برآمدگی روی آن قابل مشاهده است که متشکل از دو قسمت است که روی همدیگر قرار گرفته اند و با رنگ های طوسی و سفید و یک برش موجی شکل از یکدیگر مجزا شده اند. این مانیتور دارای یک صفحه نمایش 4.3 اینچی است که دور آن با یک کادر مشکی رنگ احاطه شده است که در علم طراحی باعث بهتر دیده شدن تصویر از صفحه نمایش می شود. در باز کن تابا 2043 دارای دو دکمه برای ارتباط با آن می باشد که برای باز کردن درب و مشاهده تصویر بیرون استفاده می شود. زیر هندست این مانیتور چند دکمه طراحی شده است که برای تنظیماتی از قبیل روشنایی و کم و زیاد کردن صدای مانیتور استفاده میشود و از طرفی قرار گرفتن این دکمه ها زیر هندست و نمایان نبودن آن ها باعث زیبا شدن هرچه بیشتر این مانیتور شده است.

آیفون تصویری تابا مدل 2043

مشخصات فنی آیفون تصویری تابا 2043

آیفون تصویری تابا مدل 2043 از قابلیت خاصی که این روز ها مشتریان آیفون تصویری به دنبال آن هستند پشتیبانی نمی کند، این مانیتور می تواند تنها نیاز های اولیه مشتریان آیفون تصویری که همان مشاهده تصویر بیرون و باز کردن درب ساختمان است برطرف کند. پس انتظار بالایی را نمی‌توان از این مانیتور داشت. این مانیتور از یک صفحه نمایش 4.3 اینچی استفاده می کند که در برند های دیگر مانیتور های 4.3 اینچی قیمتی به نسبت بالاتر از این مدل تابا دارند.

آیفون تابا 2043

صفحه نمایش آیفون تابا مدل 2043

برای ساخت صفحه نمایش آیفون تابا 2043 از تکنولوژی TFT که یکی از انواع LCD است استفاده شده و مزیت این نوع صفحه نمایش ها علاوه بر کیفیت بالا در نشان دادن تصاویر، صرفه جویی بالا در استفاده از انرژی است. طول عمر این نوع صفحه نمایش ها بالا است و می تواند سالهای سال بدون هیچ استهلاکی برای شما کار کند. از آنجا که یکی از شایع ترین مشکلاتی که امکان دارد برای آیفون تصویری پیش بیاید خراب شدن صفحه نمایش آن است، شرکت تابا الکترونیک سعی کرده است حساسیت بالایی را در تولید صفحه نمایش محصولات خود بکار ببرد و قطعاتی که در تولید آن ها استفاده می کند از کیفیت بالایی برخوردار است.

رابط کاربری و کلیدها در مدل 2043 تابا

یکی از مواردی در طراحی آیفون های تصویری باید مورد توجه خاصی قرار بگیرد، طراحی رابط کاربری آن می باشد که در دو نوع کلید های لمسی و غیر لمسی طراحی می شوند که هر کدام از آنها مشتریان خاص خودشان را دارند. آیفون تصویری تابا مدل 2043 از دو کلید بیضی شکل استفاده می کند که یکی از آنها برای باز کردن درب استفاده می شود و از دکمه دیگری زمانی استفاده میکنیم که بخواهیم تصویر محیط بیرون را مشاهده کنیم. شرکت تابا در این مدل 2043 خود از قابلیت عکسبرداری استفاده نمی کند که این خود می تواند یکی از معایب این آیفون تصویری ایرانی باشد.

آیفون 2043 تابا

جمع بندی و گارانتی تابا الکترونیک

شرکت تابا الکترونیک با قدمت بالاش در تولید آیفون های تصویری توانسته در بازار آیفون تصویری که یکی از وسایل ضروری در صنعت ساخت و ساز است پیشتازی کند. بدون شک کیفیت محصولات تابا الکترونیک در نوع خود نمونه هستند و همین امر باعث شده تا تمام محصولات تابا الکترونیک چه آنها که از قابلیت بالایی پشتیبانی می کنند و قیمت بالایی دارند و چه آن دسته از مدل هایی که تنها برای باز کردن درب مورد استفاده قرار می گیرند و قیمت نسبتا پایینی دارند از فروش بسیار خوبی برخوردار باشند. آیفون تابا 2043 یکی از مدل های ساده تابا الکترونیک می باشد که بسیاری از پروژه های ساختمانی که به دنبال یک آیفون تصویری با کیفیت و با قیمت مناسب هستند باشد، و این مانیتور توانسته به خوبی از عهده این کار برآید و مشتریان را از خرید خود راضی نگه دارد.

شرکت تابا الکترونیک در تمام شهرهای کشور خدمات پس از فروش بسیار خوبی را ارائه می دهد، و این خود یک نقطه قوت برای این شرکت می باشد. از آنجا که اغلب شرکت ها پشتیبانی قابل توجه ای در اکثر شهرستان ها ندارند و این امر موجب شده است تا آن دسته از مشتریان که از شهرستان های اطراف کشور قصد خرید آیفون تصویری را دارند و به دلیل لینکه شرکت تابا خدمات پس از فروش خوبی را در تمام نقاط کشور ارائه میدهد، گزینه اولشان برای خرید، آیفون تصویری تابا باشد.

آیفون تصویری تابا مدل 2043

آیفون تصویری تابا 2043 و رقبا

تمام شرکت‌هایی که در حوزه تولید آیفون های صوتی و تصویری فعالیت دارند در میان محصولاتشان چند محصول با قیمت مناسب و اقتصادی برای مشتریانی که به دنبال یک مانیتور با قیمت پایین هستند دارند و در کنار شرکت تابا الکترونیک، شرکت‌هایی مانند سیماران و الکتروپیک نیز مجموعه ای از انواع آیفون های تصویری را در لیست محصولات خود دارند. یکی از محصولات سیماران که کاملا قابل مقایسه با آیفون تصویری تابا مدل 2043 می‌باشد، آیفون تصویری سیماران مدل HS-43FL می‌باشد که یکی از مدل‌های ساده شرکت سیماران می‌باشد و دارای صفحه نمایش 3.5 اینچی می‌باشد که هم از لحاظ کیفیتی و هم از لحاظ قیمتی قابل مقایسه با آیفون تابا مدل 2043 می‌باشد.  آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1286 رقیب اصلی این مدل از محصولات شرکت تابا می‌باشد. که این مدل‌ را می‌توان یکی از پرفروش ترین محصولات شرکت الکتروپیک به شمار آورد که از یک صفحه نمایش 3.5 اینچی بهره می‌برد البته محصولات الکتروپیک از لحاظ قیمتی کمی بالاتر از شرکت‌های سیماران و تابا می‌باشند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM115

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (14)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 14 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/02/22

این مانیتور خوبیه ولی فقط ظاهرش یکم قدیمی

4.0
1399/11/20

قیافه قشنگی نداره ولی خوب چون برند تابا هست ارزش خرید رو داره

3.8
1399/11/13

میخواستم بدونم مدل های دیگه دلیل گرون بودنشون نسبت به این مدل چیه؟؟؟ از نظر کیفیت باهم فرق دارن یا چیزهای دیگه ؟؟؟

5.0
1399/10/30

واقعا به صرفه و قیمت مناسب با کارایی خوب
با این وضعیت قیمتا الان این مدل کاملا مناسبه

5.0
1399/10/27

این مدلش هم قیمت مناسبی داره هم کیفیتش خوبه و مقاومه