×

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD5-70

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچ
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه تابا
اتصال به پنل: 1 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: ندارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

ادامه مطلب
2,750,000 تومان
قیمت و موجودی به روز میباشد.
با ضمانت
توضیحات

آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70

شرکت تابا اکترونیک بار دیگر دست به عمل زده و یک محصول جدید با قابلیت ها و ظاهری کاملا متفاوت را تولید و روانه بازار کرده است آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-70 یکی از محصولات شرکت تابا الکترونیک است که دارای ظاهری کاملا متفاوت با دیگر محصولات شرکت تابا می باشد و از آنجا که مشخص است؛ سعی شده ظاهر این مدل از محصولات خود را مدرن تر و همسو با علایق و سلایق مشتریان امروز آیفون تصویری طراحی کند. طراحان شرکت تابا الکترونیک در این مدل سعی کرده اند که محصولات خود را از آن حالت برآمدگی دار در بیاورند و محصولی با بدنه کاملا مسطح تولید و روانه کنند. این تفاوت در ظاهر نشان از پویا بودن این شرکت دارد که هر از چند گاهی مشتریان آیفون تصویری را غافلگیر می کند.

بسته آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 7 اینچی

هندست و یا گوشی

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

همراه 2 عدد کانکتور 5 پین

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

طراحی ظاهری آیفون تصویری TVD5-70

آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-70دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی استکه از فرمت PAL برای نشان دادن تصاویر استفاده می کند که یک تصویر واضح از محیط بیرون را به ما نشان می دهد. این صفحه نمایش 7 اینچی درون یک کادر مشکی رنگ قرار دارد و دکمه های آن در پایین مانیتور به روی یک نوار سفید رنگ قرار گرفته اند که به شکل دایره می باشند. هندست این مانیتور مقداری بلند تر از بدنه آن است که باعث افزایش راحتی کاربر در هنگام استفاده از آن شده است.

آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70

مشخصات فنی مدل TVD5-70

آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-70 علاوه بر زیبایی ظاهریش یک مانیتور کامل به نظر می رسد که از ویژگی های مثبت آن می توان به کیفیت نمایش تصویر و قابلیت جداسازی تصاویر در هنگام نمایش اشاره کرد که این ویژگی آیفون تصویری تابا باعث شده کیفیت تصاویر دریافتی بالا رفته و یک نتیجه قابل قبولی را به کاربر بدهد و همچنین این مانیتور به دلیل داشتن قابلیت اتصال به سه مانیتور به صورت موازی برای خانه های بزرگ می تواند بسیار مناسب باشد.

آیفون تصویری تابا 70-5

شما می توانید با نصب حداکثر سه عدد از این مانیتور در نقاط مختلف خانه به وسیله هر کدام از آنها درب را به روی مخاطبین باز کنید که این ویژگی می تواند یک نقطه قوت برای این مدل جدید تابا باشد

در ادامه به معرفی ویژگی های فنی آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 می پردازیم :

صفحه نمایش مدل TVD5-70

آِیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 دارای یک صفحه نمایش 7 اینچی است که داخل یک کادر مشکی رنگ قرار گرفته است و برای ساخت آن از تکنولوژی TFT استفاده شده که در نتیجه یک تصویر ثابت و بدون لرزش را به مخاطب می دهد. و همچنین در این مدل زمان قطع تصویر به صورت خودکار 1 دقیقه و سی ثانیه می باشد.

رابط کاربری و کلید ها در مدل TVD5-70

کلیدهای این آیفون تصویری در قسمت پایین صفحه نمایش قرار دارد. که به شکل دایره می باشد و در یک کادر سفید رنگ قرار دارد که نمای زیبایی را به این مانیتور داده است. به وسیله  دکمه های بالارونده و پایین رونده این مانیتور می توانید در بین گزینه های تنظیمات جابجا شوید . همانطور که در بالا به آن اشاره شد بزرگ بودن هندست این مانیتور هم به زیباتر شدن این مانیتور کمک کرده و هم باعث راحتی کاربر در هنگام برداشتن و گذاشتن گوشی به روی مانیتور شده است.

جمع بندی و گارانتی تابا

شرکت تابا الکترونیک همواره تلاش خود را روی تحقیق و توسعه با هدف نوآوری و تولید محصولات جدید گذاشته و در کنار آن همیشه مشتری مداری را سرلوحه خود قرار داده تا با اهمیت دادن به سلیقه مشتریانش محصولاتی را تولید کند که نظر مشتریانش را از همه نظر جلب کند. آیفون تصویری تابا الکترونیک مدل TVD5-70 از جدید ترین محصولات این شرکت است که هم از نظر ظاهری و هم از نظر کارکرد جزء بهترین محصولات شرکت تابا الکترونیک است. در کل اگر به دنبال یک مانیتوری با ظاهری زیبا هستید که بتواند نمای خانه تان را در هنگام ورود از درب برای هر بیننده ای خیره کننده نشان دهد در خریدن آن شکی به دل راه ندهید .

شرکت تابا الکترونیک یکی از بهترین شرکت ها از نظر خدمات پس از فروش است که با گارانتی سه ساله محصولاتش توانسته اعتماد مشتریانش را جلب کند. گارانتی محصولات این شرکت از زمان خرید آن محصول حساب می شود. که این خود یکی از مزایای خرید محصولات این شرکت است.

در باز کن تابا مدل TVD5-70 و رقبا

در باز کن تابا مدل TVD5-70 از لحاظ ظاهری بسیار شبیه به مدل آیفون تصویری سیماران مدل HS-72TK می باشد که دارای ظاهری با بدنه مسطح می باشد. که یکی از مدل های پرفروش.آیفون تصویری سیماران است. از دیگر رقیبان این محصول میتوان به آیفون تصویری تکنما VDP-D70 اشاره نمود. شرکت تابا الکترونیک در این مدل سعی کرده مانیتور های خودش را از آن حالت برآمدگی های زیاد روی بدنه محصولاتش خارج کند و توانسته با طراحی منحصربفردش به خوبی از عهده این کار برآید.

شما میتوانید برای خرید و یا اطلاع از آیفون تصویری تابا مدل TVD5-70 با کارشناسان آریا ایمنتماس حاصل بفرمایید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TM110

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
1
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (25)

متوسط امتیاز مشتریان

4.9

از مجموع 25 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/11/04

سلام.خوبید
ایفون فعلی منزل تابا مدل 1040m200است
پنل داخل واحد سوخته.
می شه مدل ۷ اینچی رو جای آن قرار داد؟

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب
بله هر مدل از مانیتور های تابا که بخواهید میتونید جایگزین کنید.

4.2
1400/06/23

تابا یکی از قدیمی ترینا تو آیفون تصویری هستش که واقعا محصولای با دوامی می سازه .

4.8
1400/03/31

مطمئنید این مانیتور 7 اینچه؟ خیلی ارزونه به نسبت اینکه 7 اینچه، الان هیچ برندی فکر نمیکنم با این قیمت مانیتور داشته باشه، اصلاعجیبه برام

پاسخ از آریا ایمن : این مدل آیفون تصویری تابا یکی از جدیدترین محصولات تابا هست و میشه گفت ارزانترین 7 اینچی بین تمامی برندها است دلیلش هم اینه که قابلیت های زیادی نداره اما کیفیت تصویری بالایی داره
5.0
1399/11/12

آیفون ساده ای هست از نظر قابلیت و لی خوب نسبت به قیمتش میصرفه، من چند روزه خریددمش هنوز نصبش نکردم

4.0
1399/11/09

ببخشید این مدل قابلیت اتصال موازی داره؟ و اینکه اگر این قابلیت رو داره چه تعداد مانیتوری رو میتوانیم توی یک واحد نصب کنیم؟

محصولات مرتبط