×

پکیج 1 واحدی آیفون صوتی تابا 4 سیم TL-633

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
1 عدد گوشی صوتی: TL-633 تابا
پنل: 1 واحدی TL-680
ترانس (منبع تغذیه): 735 تابا
قفل زنجیری: 545 تابا
مدت ضمانت: 60 ماهه تابا
جنس بدنه گوشی: پلاستیک ضد الکتریسیته
جنس بدنه پنل: پلاستیک ضد الکتریسیته
توانایی تقویت صدا: دارد
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
1,535,000 تومان
1,485,000 تومان
توضیحات

پکیج یک واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

اگر به دنبال یک آیفون صوتی مناسب برای منزل خود هستید، پیشنهاد ما خرید آیفون صوتی به صورت پکیج است. پکیج یک واحدی آیفون صوتی تابا یک محصول بسیار عالی و مناسب است. در ادامه به معرفی این پکیج عالی که مناسب برای نصب در منازل می‌باشد، می‌پردازیم.

پکیج 1 واحدی صوتی تابا

پکیج یک واحدی آیفون صوتی تابا مدل 633

آیفون صوتی تابا یک آیفون بسیار عالی و با کیفیت می‌باشد که توسط شرکت تابا در کشور ایران تولید شده است. شرکت تابا یک شرکت معتبر در زمینه تولید انواع پکیج‌های مربوط به آیفون صوتی می‌باشد که کار خود را از سال ۱۳۶۳ شروع کرده است. این محصول یکی از جدیدترین محصولات این شرکت است که مخصوص منازل تک واحدی می‌باشد و شما می‌توانید با تهیه این پکیج تمام وسائل مربوط به آن را داشته باشید. پکیج یک طبقه آیفون صوتی  ، دارای وسایل همراهی است که شامل گوشی صوتی، پنل در بازکن، قفل در بازکن و ترانس می‌باشد. تمام این وسایل توسط شرکت تابا تولید شده و همراه با این پکیج ارائه می‌شود.

مشخصات ظاهری

گوشی آیفون صوتی مدل TL633

گوشی صوتی تابا، دارای ظاهری بسیار شیک و زیبا می‌باشد که به رنگ سفید است. این موضوع باعث می‌شود تا با هر دکوراسیونی ست شود. به همین خاطر این مدل تبدیل به یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت تابا شده است.

روی سمت چپ گوشی صوتی، یک عدد دکمه جهت باز کردن در وجود دارد. همچنین روی گوشی این محصول یک برجستگی جهت راحت‌تر برداشتن و گذاشتن گوشی برای شما تعبیه شده است. جنس بدنه گوشی صوتی، از پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن می‌باشد. به همین خاطر گرد و غبار روی آن نخواهدنشست و همواره تمیز است. گوشی صوتی تابا مجهز به تقویت صدا می‌باشد تا شما صدا رفت و برگشت را به خوبی حس کنید.

پنل درب بیرونی

روی پنل درب بیرونی، یک سری خطوط به صورت سوراخ قرار داده شده است تا از طریق این خطوط صدا‌های محیط توسط میکروفون و اسپیکر پنل به گوشی صوتی اتصال پیدا می‌کند. همچنین بر این پنل، یک عدد دکمه جهت زنگ زدن وجود دارد که در کنار آن‌ها شماره واحد آن نوشته شده است. البته با توجه به این که این پکیج یک واحدی است، پس تعداد شماره واحد آن فقط ۱ است.

جنس پنل درب بیرونی از آلومینیوم و پلاستیک است. این پنل در برابر حرارت و برودت هوا بسیار مقاوم می‌باشد. همین امر موجب می‌شود تا آن را در هر دمایی بتوان نصب کرد. در قسمت شماره واحد، چراغی تعبیه شده تا در تاریکی بتوانید به راحتی دکمه زنگ را پیدا کنید و آن را فشار دهید تا زنگ به صدا درآید.

منبع تغذیه 8401

به طور قطع جنس هرمحصولی بسیار مهم است و باید به خوبی بتواند مقاومت از خود نشان دهد. بهتراست بدانید که برای منبع تغذیه این محصول جنس پلاستیک ضد الکتریسیته ساکن را در نظر گرفته‌اند، که این موضوع سبب می‌شود تا از جذب گرد و غبار جلوگیری گردد. میزان ولت این منبع تغذیه 220 ولت بوده و برق خروجی این منبع تغذیه 12 ولت از طریق جریان معمولی 0.5 آمپر می‌باشد.

قفل زنجیره 545

پک یک طبقه آیفون صوتی، مجهز به یک قفل درب باز کن بوده که به صورت کشش زنجیره به قفل در ورودی اتصال پیدا کرده است. بهتر است بدانید که برق ورودی به این قفل 12 ولت است که برق آن توسط پنل درب ورودی تامین می‌شود.

قیمت آیفون صوتی تابا

این محصول با توجه به ویژگی‌هایی که دارد یک گزینه مناسب و عالی همراه با یک قیمت بسیار عالی است. قیمت آیفون صوتی تابا بر اساس تعداد واحد ساختمانی است. شما جهت خریدن آیفون صوتی تابا همراه با گوشی صوتی آن می‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

سخن پایانی

اگر به دنبال یک آیفون صوتی برای منازل تک واحدی هستید، پیشنهاد ما پکیج یک طبقه آیفون صوتی تابا مدل 633 می‌باشد. این کالا با توجه به ویژگی‌هایی که دارد یک گزینه عالی برای شما می‌باشد.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
OA101

مشخصات کلی محصول

محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 1 واحدی
پکیج های آیفون صوتی
پکیج یک واحدی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1400/08/24

یه آیفون صوتی ارزون قیمت با پنج سال گارانتی دیگه چی ازین بهتر