×

مانیتور آیفون تصویری الکتروپیک 1294سفید

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
سایز نمایشگر: 7 اینچ
رزولوشن تصویر: 480*800
نوع نمایشگر: TFT-LCD رنگی
مدت گارانتی:  36 ماهه الکتروپیک
اتصال به پنل: 2 پنل آیفون تصویری
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد
ادامه مطلب
تماس بگیرید: 78475 - 021
با ضمانت
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

می توان ادعا کردآیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 ، از طراحی جذابی برخوردار است. طراحی این آیفون به رنگ مشکی یا سفید و مجهز به صفحه نمایش لمسی در نظر گرفته شده است. شرکت الکتروپیک در زمینه ساخت قطعات الکترونیک به ویژه آیفون تصویری ایرانی ، صاحب سال ها تجربه می باشد. همانند سایر محصولات خود، سعی داشته است تا در تولید مدل 1294 الکتروپیک خود نیز امکانات کاربردی و متنوعی برای کاربران فراهم نماید. خمیدگی پنل مدل 1294 الکتروپیک، بر زیبایی آن افزوده است. از مزایای آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، می توان به جعبه و بسته بندی منظم آن اشاره کرد. و این امر نشان از اهمیت دادن شرکت الکتروپیک به ظاهر محصول و احترام به کاربران دارد. اجزای دستگاه به صورت منظم در بسته بندی مناسب تحوبل مشتری می گردند.

بسته آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 شامل این موارد می باشد :

مانیتور 7 اینچی

دو عدد کانکتور 5 سیم و 2 عدد کانکتور 4 سیم

براکت نصب مانیتور بر روی دیوار

سیم برق مانیتور ، رولپلاک ، پیچ و وارنیش

دفترچه راهنما و کارت گارنتی

ظاهر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

همانطور که اشاره شد، شرکت الکتروپیک تلاش کرده است تا دربازکن تصویری مدل 1294 را با ظاهری زیبا تولید کند. این محصول در ابعاد 275 در 169 در 53 میلی متر طراحی شده است. در نگاه اول، یک نمایشگر بزرگ در مرکز مدل 1294 آیفون تصویری الکتروپیک دیده می شود. اندازه این نمایشگر 7 اینچ طراحی شده و در سمت چپ نمایشگر نیز گوشی آیفون پیک قرار گرفته است.

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک 1294، در اندازه ایده آلی طراحی شده و توانایی نمایش تصاویر با کیفیت و نور مناسب را دارا است. مانند مدل 797 نیز برند ELECTROPEYK پایین تر از نمایشگر حک شده است. یک چراغ LED مربوط به روشن بودن دستگاه و سه کلید نیز سمت راست پنل و در کنار صفحه نمایش به صورت زیر هم تعبیه شده اند که هر کدام امکانات خاصی را فراهم می آورد. زمانی که دستگاه روشن باشد، چراغ LED مربوط به power روشن می شود.

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

بدنه آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، با کیفیت و استحکام بالایی طراحی شده است، علاوه بر این نمایشگر و دکمه های لمسی، به صورت شفاف و براق دیده می شوند. کلیدهای تعبیه شده روی پنل آیفون تصویری الکتروپیک 1294، کارکرد این محصول را ساده تر نموده است. کاربرد کلید اول، برای تماس با واحدهای مختلف ساختمان و ارتباط داخلی می باشد. کلید دوم به منظور کنترل و مشاهده محیط درب ورودی ساختمان و کلید سوم نیز برای باز کردن درب طراحی شده است.

مشخصات فنی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

در ادامه مشخصات فنی آن بررسی خواهد شد. در قسمت مشخصات فنی به توضیح حافظه، ارتباط داخلی، رابط کاربری و ... می‌پردازیم.

آیفون تصویری الکتروپیک 1294

نمایشگر آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

صفحه نمایش آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، در اندازه ایده آلی طراحی شده است. شرکت الکتروپیک استفاده از نمایشگر LCD از نوع ترانزیستور فیلم نازک یا به اصطلاح TFT، برای محصول 1294 خود استفاده نموده است. فناوری TFT، تصاویر با کیفیت مطلوبی را به نمایش می گذارد. این نمایشگر 7 اینچی، رزولوشن 480 در 800 پیکسلی را فراهم می کند. همانند اغلب مدل های طراحی شده شرکت الکتروپیک ، نمایشگر لمسی توسط حاشیه ای خاکستری رنگ احاطه شده است. همانطور که در تصویر نیز قابل مشاهده است، در کناره سمت راست پنل آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، سه کلید به صورت پیچی برای تنظیم صدای زنگ و دیگر حالت های Mode و یک شیار برای قرار دادن کارت حافظه در نظر گرفته شده اند. لازم به ذکر است که مدل 1294 آیفون الکتروپیک توانایی ثبت و ذخیره تصاویر مراجعین را با استفاده از حافظه داخلی آن دارد اما برای ثبت فیلم مراجعین نیاز به کارت حافظه جانبی می باشد.

آیفون تصویری الکتروپیک

در ادامه به بررسی امکانات و ویژگی های این دربازکن تصویری می پردازیم که بر قیمت آیفون الکتروپیک 1294 تاثیرگذار هستند.

پشتیبانی از دو پنل در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

امکان پشتیبانی از پنل های متفاوت را می توان یکی از مزایای خرید آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 ، دانست. با استفاده از خروجی های این دستگاه، کاربر می تواند برای اتصال به دوربین مدار بسته که ممکن است در پارکینگ یا محل دیگری از ساختمان باشد و نیز درب ورودی ساختمان استفاده نماید، و تصاویر هر دو را در یک پنل مشاهده کند. البته باید اشاره کرد تصاویر دوربین مدار بسته قابلیت ثبت شدن را ندارند. اما این امکان فراهم می شود که کاربر بتواند کنترل بیشتری روی محیط اطراف خود داشته باشد. بنابراین امنیت ساختمان افزایش می یابد. یکی از قابلیت های تحسین  برانگیز آیفون تصویری 1294 الکتروپیک، توانایی دریافت تصویر از سه خروجی است. به این معنا است که می توان آن را به دو دوربین حفاظتی و یک درب ورودی متصل کرد. باید اشاره کرد که دوربین های مدار بسته از نوع آنالوگ لازم است از نوع آنالوگ باشند.

ذخیره عکس و فیلم در آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

یکی از مواردی که بر قیمت آیفون تصویری الکتروپیک تاثیرگذار می باشد، قابلیت ثبت و ذخیره تصاویر مراجعین می باشد. از نکات قابل توجه در این محصول، دارا بودن کارت حافظه SD آن می باشد. در این صورت، کاربران نیازی به تهیه حافظه جانبی نخواهند داشت. ثبت تصاویر و فیلم مراجعه کنندگان، با توجه به تنظیمات آیفون الکتروپیک 1294، می تواند به صورت اتوماتیک نیز انجام گردد. اگر تنظیم ثبت تصاویر به صورت خودکار انجام شود، به محض فشردن زنگ ورودی توسط فردی که مراجعه نموده است، تصویر فرد ثبت می شود. بنابراین می توان بیان کرد که آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 می تواند نقش منشی تلفنی را برای کاربر ایفا کند. زمانی که در منزل نباشید و فردی مراجعه کرده باشد، چراغ چشمک زن این دستگاه فعال می شود.

آیفون الکتروپیک 1294

ارتباط داخلی آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294

با توجه به امکانات آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294، کاربران می توانند با سایر واحدهای ساختمان از طریق آیفون تصویری بدون هزینه اضافی تماس گرفته و ارتباط برقرار نمایند. با توجه به تنظیمات و طراحی آیفون تصویری 1294 الکتروپیک، بعد از 3 دقیقه امکان ارتباط داخلی به صورت خودکار لغو می گردد.

جمع بندی و گارانتی

برای خریداران آیفون تصویری، برخورداری از خدمات پس از فروش و ضمانت توسط سازنده مهم می باشد. شرکت الکتروپیک ضمانت نامه 36 ماهه را برای آیفون های تصویری این شرکت در نظر گرفته است. کاربران می توانند در صورتی که مشکل فنی به وجود آید با مراجعه به نمایندگی الکتروپیک در سراسر کشور، از خدمات پس از فروش بهره مند گردند. باید ادعا کرد که قیمت آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 با توجه به امکاناتی که در اختیار کاربران خود قرار می دهد و در مقایسه با محصولات مشابه خارجی مناسب می باشد. آیفون تصویری الکتروپیک مدل1294، از جهت امکانات کاربردی و خاصی که دارا است، می تواند یکی از گزینه های ایده آل خرید آیفون تصویری باشد. از جمله این امکانات می توان به حافظه SD و قابلیت ذخیره تصویر و فیلم مراجعین، نمایشگر لمسی 7 اینچ و TFT، قابلیت تنظیم زنگ و پشتیبانی از 15 ملودی، ارتباط داخلی و.. اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن، محصولات مختلف آیفون تصویری الکتروپیک را ارائه می کند. در صورتی که تصمیم به خرید آیفون تصویری 1294 الکتروپیک و نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در زمینه قیمت آیفون تصویری دارید، فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با افتخار آماده پاسخگویی به نیاز شما است.

آیفون تصویری الکتروپیک 1294

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 و رقبا

آیفون تصویری الکتروپیک مدل 1294 یکی از محصولات بسیار شیک و مشتری پسند الکتروپیک است که قابیلت های بسیار زیادی را در خود جای داده است، اگر بخواهیم از میان رقبای الکتروپیک یک مدل را نام ببریم که قابل رقابت با این مدل باشد می‌توان به آیفون تصویری تکنما مدل VDP-C70TM اشاره کرد که که به شما امکان ارتباط داخلی با تمامی واحد ها را داده و همچنین قابلیت ذخیره عکس و فیلم را نیز دارد یکی از قابلیت های جذاب این مدل قابلیت انتقال زنگ می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد زمانی که در خانه حضور ندارید کنترل زنگ واحدتان را به واحد دیگری بسپارید .

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
E4111

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
الکتروپیک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
مانیتور
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (19)

متوسط امتیاز مشتریان

4.8

از مجموع 19 نظر

پرسیدن سوال

3.8
1403/01/01

سلام من مدتیه نصب کردم عالیه برای راهنمایی دوستان که سوال پرسیدن. برای دیدن عکس ها کلید مثبت کنار گوشی رو بزنید و با منفی بالا پایین کنید و برای پاک کردنشون کلید اولی از بالا MODE رو بزنید و با همون تایید کنید.
اونایی هم که برای چراغ چشمک زن میپرسن، وقتی که کسی در میزنه گوشی عکس میگیره و تازمانیکه شما نگاه نکنید عکس ها رو چراغ آبی نمیشه.

بهنام رضوی (کارشناس آریا ایمن) :

درود بر شما،

ممنونیم که اطلاعات خودتون رو با کاربران به اشتراک گذاشتید.

5.0
1402/11/25

سلام خسته نباشید ما مدل ۱۲۹۴ درباز کن الکترکپیک تازه خریدیم اومدن نصب کردن ، چراغ قرمز نمایشگر پاور چشمک میزنه همیشه طبیعیه؟؟؟ همینطوری میشه

نرگس فراهانی (کارشناس آریا ایمن) :

لطفا با خدمات پس از فروش تماس بگیرید.

5.0
1402/11/01

سلام و خسته نباشید

چراغ پاور برنگ قرمز چشمک زن هست آیا این طبیعیه؟

5.0
1402/10/25

سلام خسته نباشید چجوری عکس های داخل آیفون رو ببینم

5.0
1402/10/14

سلام جناب من آیفون تصویری الکترو پیک نصب کردم نو خریدم تصویر و زنگ و در باز کن کار نمیکنه آیا کارت رم میکرو باید داشته باشه که تصویر و زنگ و در باز کن کار کنه

وحید سالاری (کارشناس آریا ایمن) :

سلام و عرض ادب، اگر مدل آیفون تصویریتون حافظه دار باشد به صورت اتوماتیک تا 200 عکس رو ذخیره میکند و نیازی به رم ندارد. موفق و موید باشید.

محصولات مرتبط