×

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 2205

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
تشخیص هویت: اثر انگشت-رمز
سخنگو: دارد
زبان دستگاه: انگلیسی
تقویم دستگاه: میلادی
تعداد تردد: 100000 تردد
ظرفیت اثر انگشت: 3000اثر انگشت
ابعاد دستگاه: 200*84*31میلیمتر
فاصله کارتخوان: حداکثر 3 سانت
سنسور ضد سرقت: دارد- پوش باتن
سایز صفحه نمایش: 3 اینچ
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۵

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۵ از دستگاه‌هایی است که با پیشرفت تکنولوژی در حوزه هوش مصنوعی تولید شد. امروزه از این سیستم در ادارات و شرکت‌های تجاری، سازمان‌ها و … استفاده می‌شود.‌ هر روز کاربرد آن در مکان‌های مختلف بیشتر شده و شاهد استفاده از آن در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی و کنترل رفت‌وآمد افراد هستیم. مهم‌ترین کاربرد آن در ادارات و در راستای کنترل تردد و ورود ‌و خروج‌ کارمندان است. در مطلب امروز قصد داریم در مورد این دستگاه، اطلاعاتی به شما ارائه دهیم. با ما تا پایان مطلب همراه باشید.

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 2205 با قابلیت اثر انگشت

ویژگی های حضور غیاب بتا مدل ۲۲۰۵

این دستگاه کنترل تردد از لحاظ ظاهری طراحی زیبا و منحصر به فردی دارد. شرکت تولید کننده آن بتا است که از سال ۱۳۸۰ فعالیت خود را آغاز کرده و سیستم‌های الکترونیکی مختلفی را تولید می‌کند که در نوع خود بی‌نظیر هستند. جنس بدنه آن پلاستیکی است و با ترکیب آن با آلیاژ آهن استحکام و مقاومت بالایی در شرایط آب‌وهوایی مختلف دارد. این دستگاه دارای صفحه نمایش رنگی ۳ اینچی است که منوی انگلیسی داشته و پارامترهای خاصی را تنظیم می‌کند و مورد استفاده قرار می‌گیرد. در کنار این دستگاه جایگاه سنسور اثر انگشت وجود دارد. یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد آن امکان ثبت تردد تا ۱۰۰۰۰۰ عدد و ۳۰۰۰ اثر انگشت است.

ویژگی فنی دستگاه کنترل تردد بتا مدل 2205

از لحاظ فنی دستگاه بتا قابلیت ارتباط با کارتخوان‌ها را دارد و علاوه بر تشخیص اثر انگشت می‌تواند تردد در ادارات و مجتمع‌های مسکونی و… را با کارت فراهم کند؛ همچنین می‌تواند از همه روش‌ها استفاده کند تا امنیت را بالا ببرد‌. نرم افزارهایی وجود دارند که می‌توان از این سیستم بهره بیشتری گرفت مثلا می‌تواند برای محاسبه حقوق و دستمزد و گزارش‌های مربوط به اضافه کار یا کسر و … مورد استفاده قرار گیرد. از ویژگی‌های دیگر آن امکان اتصال قفل برقی به دستگاه است. این دستگاه‌ها دارای سوکت یو اس بی برای انتقال دادن اطلاعات در فلش مموری و پورت LAN هستند و می‌توانند مستقیما به کامپیوتر وصل شوند.

خرید دستگاه حضور و غیاب بتا 2205

با توجه به اینکه هر روز بر میزان استفاده از این دستگاه افزوده می‌شود مشتریان زیادی خواهان آن هستند و شرکت بتا با استفاده از امکانات موجود و با تکیه بر دانش و تکنولوژی روز بر کیفیت آن می‌افزاید و با ارائه گارانتی ۱۲ ماهه مشتریان زیادی را جذب می‌کند. اگر شما هم قصد خرید این دستگاه منحصر به فرد را دارید می‌‌توانید به سایت آریا ایمن مراجعه کنید و خیلی راحت با گوشی یا هر دستگاه متصل به اینترنت دیگر این محصول با کیفیت ما را با قیمت مناسب خریداری کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت روز آن با ما تماس بگیرید یا به سایت ما سر بزنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y1103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
چین

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
اثر انگشتی
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1399/02/13

این مدل حضور و غیاب رو برای شرکتمون گرفتیم کامله ولی اگر اونموقع با دستگاه های کارابان آشنایی داشتم حتما اونارو انتخاب میکردیم، مخصوصا مدلای جدید کارابان که خیلی ظاهر خفنی هم دارن