×

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 2207

تشخیص هویت: کارت-اثر انگشت-رمز
سخنگو: دارد
زبان دستگاه: انگلیسی
تقویم دستگاه: میلادی
تعداد تردد: 160000 تردد
ظرفیت کارت: 3000 کارت
ابعاد دستگاه: 31*84*20میلیمتر
فاصله کارتخوان: حداکثر 3 سانت
سنسور ضد سرقت: دارد
سایز صفحه نمایش: 4/3 اینچ
ادامه مطلب
ناموجود
ناموجود
موجود شد به من پیامک بده
توضیحات

دستگاه حضور و غیاب مدل بتا ۲۲۰۷

دستگاه حضور و غیاب یکی از بهترین دست آورد‌های تکنولوژی برای دفاتر و مراکز اداری به حساب می‌آید. در تمامی مراکز اداری سابقا کار حضور و غیاب کارکنان به صورت دستی و دفتری انجام می‌گرفت. اما در حال حاضر دستگاه حضور و غیاب در اکثر ادارات به جای دفتر‌ها و کارتابل‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه‌ها به دلیل انجام کار شناسایی با روش‌های مختلفی مانند شناسایی اثر انگشت، کارت، کد و.. بسیار محبوب و پرکاربرد هستند. دستگاه حضور و غیاب بتا دستگاهی است که در این مقاله قصد معرفی آن و صحبت در مورد مشخصات و ویژگی‌های آن را داریم.

دستگاه حضور و غیاب بتا مدل 207 با قابلیت اثر انگشت و کارت

کاربرد‌های مختلف دستگاه حضور و غیاب بتا مدل ۲۲۰۷

دستگاه حضور و غیاب مدل بتا ۲۲۰۷ از محصولاتی است که برای شناسایی افراد با روش‌های مختلف می‌توان از آن استفاده کرد. کاربرد این دستگاه‌ها در ادارات، حضور و غیاب کارمندان است. به طور مثال یکی از این دستگاه‌ها در ورودی اداره نصب می‌شود، کارمندان موظف‌ هستند هر روز در شروع ساعت کاری هنگام ورود به یکی از روش‌های شناسایی، حضور خود را ثبت کنند. یکی از مدل‌های ثبت حضور شناسایی اثر انگشت است. برای این کار از دستگاه حضور و غیاب انگشتی استفاده می‌شود.

دستگاه کنترل تردد نیز از خانواده این دستگاه‌ها به حساب می‌آید. وظیفه‌ این دستگاه ها اندازه‌گیری ترددی است که در یک محیط اتفاق می‌افتد.

سخن پایانی

دستگاه حضور و غیاب بتا محصولی است که هر سازمانی برای کنترل بهتر پرسنل‌هایش به آن نیاز دارد. امکانات و ویژگی‌های این دستگاه می‌تواند امور مربوط به ثبت و بررسی اطلاعات را با سرعت بیشتر و هزینه کمتر انجام دهد. از مزایای این دستگاه درصد دقت بسیار بالای آن نسبت به دقت انسانی است. به علاوه تنها هزینه این دستگاه مبلغی است که برای خرید آن پرداخت می‌شود. در حالی که استخدام یک نیروی انسانی با حقوق ماهیانه و سایر امتیازات کارمندی همراه است. آخرین نکته به رعایت اصول مربوط به خرید این دستگاه‌ها مربوط می‌شود. حساسیت این دستگاه‌ها از عواملی است که رعایت خرید از مراکز معتبر را الزامی می‌کند. آریا ایمن فروشگاهی است که علاوه بر معرفی محصولات مختلف امکان خریدی آسان و مطمئن را برای مشتریان ایجاد می‌کند.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
Y1101

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
بتا (Beta)
محصول کشور
چین

مشخصات فنی

تشخیص چهره
اثر انگشت
رمز عبور
کارتخوان
اتصال به گیت تردد
صفحه نمایش
نوع دستگاه حضور و غیاب
اثر انگشتی
پرسش و پاسخ (0)