×

پکیج کامل آیفون تصویری 4 واحدی تابا TVD-2070M

4 عدد مانیتور: TVD-2070 تابا - 7 اینچی
پنل: 4 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: دارد
نوع صفحه کلید مانیتور: لمسی (تاچ)
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
18,070,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070

آیا تا به حال پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا را خریداری کرده‌اید؟ آیفون تصویری تبلتی 2070 تولید شرکت تابا یک برند ایرانی توجه به استانداردهای جهانی با کمترین قیمت تولید است. با توجه به اطلاعات،جدیدترین نسخه تولیدی آیفون تصویری تبلتی 2070 برای سال 2022 است که شما می‌توانید برای خرید آن از سایت آریا ایمن بهره ببرید. همچنین پکیج آیفون تصویری چهار طبقه تابا مدل 2070 دارای مشخصات برتری نسبت به نمونه‌های دیگر آیفون تصویری تابا است که در ادامه به توضیحاتی درباره آنها می‌پردازیم.

آشنایی با پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070

پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 دارای مانیتور 7 اینچ و صفحه نمایش LCD رنگی هست، پک آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 امکان اتصال به چهار  آیفون تصویری دیگر را دارد، یعنی شما می‌توانید با استفاده از پکیج آیفون تصویری تابا در چهار واحد مختلف استفاده کنید. آیفون تصویری تبلتی تابا مدل 2070 به صورت کلی دارای یک مانیتور با رزلویشن 480در800 به همراه پنل ثمین و یک قفل برقی و یک ترانس 8401 تابا است که ترانس ظان می‌تواند برق شهری را به برق مورد نیازآیفون تصویری تبدیل کند. حافظه داخلی پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 حدود 8 گیگابایت است و شما می‌توانید از آن برای ذخیره عکس‌ها و ویدیوهای مختلف استفاده کنید، در صورتی که این حافظه برای تامین نیازهای شما کافی نیست پیشنهاد می‌کنیم، از کارت حافظه برای افزایش حافظه پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 تا 16 گیگابایت استفاده کنید.

مشخصات پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070

از مشخصات ویژه پکیج آیفون چهار واحدی تابا مدل 2070 می‌توانیم به نمایش دمای محیط اطراف، نمایش تاریخ دقیق روز به شمسی و خورشیدی، میزان حافظه بسیار بالای مانیتور، نمایشگر بسیار قوی، رزولویشن 480در800، قابلیت اتصال به دوربین‌های مداربسته و... اشاره داشته باشیم. همچنین برای خرید پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 شما میتوانید از تنظیمات این آیفون برای دریافت یک آیفون دلخواه با زنگ ملودی موردعلاقه، میزان صدای دلخواه آیفون، نمایش تصویر در اندازه دلخواه و... بهره ببرید. در صفحه نمایش پکیج آیفون تصویری چهار واحدی مدل 2070 دکمه‌های لمسی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها برای تنظیمات بیان شده استفاده کنید.

سخن پایانی

برای خرید پکیج آیفون تصویری چهار واحدی تابا مدل 2070 با مشخصات ذکر شده و برتر نسبت به باقی آیفون‌های تصویری از برند تابا می‌توانید از سایت آریا ایمن با مناسب‌ترین قیمت ممکن بهره ببرید. سایت آریا ایمن برای فروش محصولات شرکت تابا الکترونیک گارانتی 36 ماهه به همراه ضمانت محصول قرار داده است.  قیمت تعیین شده برای پکیج آیفون تابا مدل 2070 در سایت آریا ایمن بسیار منصفانه می باشد، شما می توانید از امکاناتی همچون مشاوره رایگان،معرفی فرد متخصص جهت نصب و خرید حضوری بهره ببرید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGF106

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 4 واحدی
سایز صفحه نمایش
7 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط