×

پکیج کامل آیفون تصویری 3 واحدی تابا TVD-1090M

3 عدد مانیتور: TVD-1090 تابا - 4/3 اینچی
پنل: 3 واحدی ثمین
ترانس (منبع تغذیه): 8401 تابا
قفل زنجیری:  545 تابا
مدت ضمانت: 36 ماهه تابا
ضبط تصاویر: دارد
ارتباط داخلی: ندارد
نوع صفحه کلید مانیتور: دکمه ای
حداکثر فاصله با پنل: 100 متر با کابل 0.6 فویلدار
شرایط کارکرد: -10 الی +55 درجه سانتیگراد

هدیه ما به شما!

(( یک عدد قاب باران گیر فلزی ))

ادامه مطلب
9,470,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پکیج سه طبقه آیفون تصویری تابا مدل 1090(آریا ایمن)

خریداران فروشگاه اینترنتی آریا ایمن، در این بخش شما را با ویژگی های خوب پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1090 آشنا می کنیم .

برای آگاهی از قابلیت های این آیفون تصویری همراه ما باشید. محصولی که میخواهیم به شما معرفی کنیم، پکیج کامل اف اف تصویری تابا می باشد.

شرکت تابا یکی از معروف ترین برندهای  داخلی در تولید محصولات برقی و تجهیزات ساختمانی است.

ست  کامل  سه واحدی آیفون تصویری تابا مدل 1090

قطعات داخل پک :

● مانیتور آیفون تصویری تابا مدل 1090 به تعداد واحد انتخابی 3 عدد

●  پنل آیفون تصویری مدل ثمین TVD-1820

●  قفل درب بازکن تابا مدل TL-545

● ترانس آیفون تابا مدل TVD-8401

● قاب باران گیر فلزی هدیه ویژه شرکت آریا ایمن

مانیتور آیفون تصویری تابا TVD-1090 :

●  شکل ظاهری صفحه نمایش تابا مدل 1090

وسط مانیتور تابا مدل1090، مشکی رنگ است و این قسمت مشکی زیبایی مانیتور را دو چندان کرده است. در قسمت بالای این بخش مشکی رنگ، صفحه نمایش مانیتور تابا  قرار دارد که صفحه نمایش آن  4 اینچ  و مربعی شکل است که وضوح تصویر بالایی دارد.

در قسمت پایین این مدل از تابا سه دکمه قرار دارد که دکمه اول از سمت چپ جهت خاموش شدن صفحه نمایش و دکمه وسط جهت بازکردن درب ورودی و دکمه بعدی جهت نمایش جلوی درب ورودی می‌باشد. مابین این دکمه ها و مانیتور آرم کمپانی تابا قرار گرفته‌است. در پایین‌ترین قسمت صفحه نمایش تابا مدل 1090 یک  چراغ ال ای دی وجود دارد که نشان دهنده  روشن و یا خاموش بودن مانیتور است.

دکمه های تنظیمات صفحه نمایش(صدا و زنگ و …) در لبه سمت راست بدنه این محصول تابا قرار گرفته‌است.

مانیتور درب باز کن تصویری تابا  دارای حافظه داخلی می باشد که قابلیت  ذخیره 200 عکس را دارا  می‌باشد. 

قابلیت های  مانیتور آیفون تصویری تابا 1090 :

 ● تنظیم صدای زنگ 

● پشتیبانی از زبان انگلیسی و فارسی

● تنظیم  تقویم شمسی و میلادی

● نصب آیفون تصویری تابا مدل 1090 به دو درب ورودی

● مانیتور دربازکن تصویری تابا مدل 1090 این امکان را به شما می دهد تا درآپارتمان و ساختمان‌هایی که دارای دو درب ورودی هستند در صورت فشردن دکمه زنگ، هر درب ورودی که مراجعه کننده داشته باشد همان درب برای مراجعه کننده باز شود.

●  نصب سه  آیفون تصویری در یک واحد :

در آپارتمان‌هاو ساختمان‌ها با متراژ بالا این قضیه اهمیت پیدا می‌کند. می‌توان برای سرعت و دسترسی سریع  به مانیتور آیفون تصویری ، حداکثر سه عدد از این مدل آیفون را در نقاط مختلف داخل واحد آپارتمان یا ساختمان نصب کرد:

پنل دربازکن تصویری تابا مدل ثمین TVD-1820

● جنس صفحه

پنل دربازکن تصویری تابا مدل ثمین با نام تجاری TVD-1820 از جنس آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده است. این پنل در برابر سرما وگرما مقاوم ساخته شده است.

● مشخصات دوربین :

دوربین پنل درباز کن تصویری تابا مدل 1820 رنگی می باشد. این دوربین دارای زاویه دید 75 درجه است. دوربین داخل پنل قابلیت چرخش 46 درجه افقی و 16 درجه عمودی جهت پوشش خوب تصویر جلوی درب را دارد. با فشار کلید زنگ روی پنل درب، صدای زنگ همزمان درداخل ساختمان، و بیرون ساختمان برای مراجعه کننده هم پخش میشود. اسامی واحد های روی پنل، دارای روشنایی مناسب می باشد که قابلیت تشخیص اسامی نوشته شده در شب  را دارد. این پنل در برابر باران غیر قابل نفوذ می‌‌باشد. با این حال شما می توانید برای حفاظت بهتر از پنل در برابر باران و نور خورشید از قاب محافظ آیفون تصویری که شرکت آریا ایمن بصورت هدیه  در اختیار خریداران محترم قرار می دهد استفاده کنید

ترانس آیفون تصویری تابا مدل 8402 :

جنس بدنه ترانس آیفون تابا ، از پلاستيك ضدالكتريسيته ساكن ساخته شده است. برق این منبع تغذیه 220 ولت و برق خروجی آن 12 ولت می باشد. این محصول در آیفون های تصویری و صوتی تابا قابل استفاده می‌باشد.و همراه این پک ارائه می‌شود.

 قفل درب بازکن تابا مدل TL-545 :

قفل درب بازکن تابا مدل TL-545 بصورت پکیج به خریداران ارائه می‌شود اگر می‌خواهید قفل برقی درب حیاط (کله گاوی) را به پنل درب نصب کنید بایستی قفل برقی درب حیاط را جداگانه خریداری کنید.‌

قفل زنجیری دربازکن تابا مدل   TL-545 بصورت پکیج  تحویل داده می شود.

قاب بارانگیر

هدیه ویژه آریا ایمن جهت خریداران محترمی که این پک سه واحدی تابا مدل 1090 را انتخاب کرده‌اند.

سخن پایانی

● گارانتی معتبر

گارانتی معتبر: یکی دیگر از موارد مهم در خرید آیفون تصویری محصول می‌باشد. همه تولیدات شرکت تابا دارای گارانتی 36 ماهه هستند و پکیج سه طبقه تابا مدل 1090 نیز از این قاعده مستثنی نیست لازم به ذکر است که شرکت تابا یکی از پاسخگوترین شرکت های ایرانی در زمینه گارانتی می‌باشد.

● خرید پکیج سه واحدی آیفون تصویری تابامدل 1090:

شما می‌توانید خرید خود را  با روش های حضوری در تهران و تلفنی یا خرید آنلاین از سراسر کشور با اطمینان کامل  انجام دهید. 

خرید از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن در زمان و هزینه ها صرفه جویی کنید. شما می توانید قیمت ایفون تصویری تابا را در سایت های مختلف اینترنتی مقایسه و بهترین خرید را انجام دهید. با خرید ست کامل آیفون تصویری تابا مدل TVD-1090 یک قاب بارانگیر فلزی از فروشگاه اینترنتی آریا ایمن هدیه بگیرید با خرید از آریا ایمن، محصول خریداری شده خود را، درب منزل تحویل بگیرید.

●نصب و راه اندازی :

بعد از خرید دربازکن تصویری تابا ، نوبت نصب آیفون تصویری است. خریداران عزیز فروشگاه آریا ایمن نگران نصب در بازکن تابا نباشند زیرا این فروشگاه به شما فرد متخصص و امین را معرفی می کند.وب‌سایت آریا ایمن یکی از معتبرترین وب سایت های اینترنتی محسوب می‌شود که در حوزه فروش محصولات الکترونیکی مانند آیفون ،کلید پریز ، لامپ ، جک پارگینک و.... فعالیت می‌کند. فروشگاه اینترنتی آریا ایمن با در نظر گرفتن قیمت‌هایی مناسب و منصفانه برای آیفون‌های تصویری و سایر محصولات خود، همواره در تلاش است تا شما را در خرید بهتر یاری کند و پاسخگوی سوالات شما خریداران در زمینه خرید و نصب می باشد هم‌اکنون می‌توانید آیفون تصویری تابا مدل ۱۰۹۰ را با بهترین قیمت و کیفیت از وب‌ سایت آریا ایمن  به آدرس اینترنتی ariaimen .com تهیه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TGH105

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پکیج 3 واحدی
سایز صفحه نمایش
4/3 اینچ
نوع صفحه نمایش
LCD رنگی
صفحه نمایش لمسی
صفحه کلید لمسی
ضبط تصاویر
تنظیم میزان صدای زنگ
تغییر ملودی زنگ
ارتباط با دیگر واحدها
ارتباط با نگهبانی
افزودن گوشی موازی یا صوتی
اتصال به چند پنل یا دوربین
2
تماس صوتی از راه دور
ارتباط تصویری از راه دور
باز کردن درب پارکینگ
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط