×
برند:

جک پارکینگ یکتا مدل ریلی 1000

نوع و مدل جک: ریلی،1000
حداکثر تحمل وزن : 1000 کیلوگرم
حداکثر عرض درب: 6 متر
مدت گارانتی: 30 ماهه
ولتاژ مورد نیاز: 220Vac~50Hz
استانداردحفاظتی IP44
تعدادکارکرد در ساعت: 15 بار
قدرت موتور: 400 وات
بستن درب با زمانبندی: دارد
متعلقات نصب: برد+ریل+چشمی+فلاشر+ریموت
ادامه مطلب
9,000,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000

جک پارکینگ یکتاریلی مدل 1000 یکی از جدیدترین محصولات شرکت یکتا گیت بوده و به‌دلیل کیفیت بالای خود یکی از بهترین نمونه‌های جک پارکینگی در ایران است. برای ساخت این محصول از مواد اولیه مرغوب و بادوام استفاده می‌شود تا در طی سالیان متمادی به کار خود ادامه دهد و نیازی به تعمیر یا عوض کردن نداشته باشد. اگر شما هم تصمیم دارید که یک جک پارکینگ مناسب تهیه کنید، در ادامه با ما همراه باشید.

ویژگی‌ های ظاهری و مشخصات جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000برای انواع درب‌های پارکینگی مانند تک لنگه، دولنگه، کرکره‌ای و... با طول حداکثر 6 متر مناسب است و طراحان شرکت یکتا این محصول را به‌شکلی کاملا ساده و کلاسیک طراحی کرده‌اند. این محصول در دو رنگ سفید و آبی تولید شده و آرم شرکت سازنده آن به صورت YEKTA GATE در بالای محصول حک شده است.

جک درب پارکینگ ریلی یکتا مدل 1000

این جک پارکینگ طوری ساخته شده است که بتواند در بازه دمایی بین 20- درجه تا 55 درجه سانتیگراد به کار خود ادامه دهد که این بازه کاملا با شرایط آب‌وهوایی کشور ایران سازگار است؛ همچنین قیمت جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000 کم‌تر از جک‌های پارکینگی دیگر است.

اقلام همراه جک پارکینگ برقی یکتا ریلی مدل 1000

در هنگام خرید جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000 به شما تعدادی لوازم جانبی هم داده می‌شود که یکی از این لوازم، برد یا مدار کنترل است. این برد وظیفه دارد تا فرمان‌های صادرشده از طرف ریموت را دریافت و اجرا کند؛ همچنین دو عدد ریموت (یکی به عنوان ریموت اصلی و دیگری به عنوان یدکی) در جعبه وجود دارد. چهار ریل شانه‌ای یک متری هم برای حرکت روان و آرام درب در نظر گرفته شده است. اقلام دیگر شامل یک عدد فلاشر، یک جفت چشمی فتوسل، براکت نصب موتور و دفترچه راهنمای جک به همراه کارت گارانتی هستند.

● برد یا مدارکنترل

● ریموت ( دو عدد )

● فلاشر( یک عدد )

●  فتوسل ( یک جفت )

● ریل شانه ای (4 قطعه یک متری )

● کاتالوگ نصب و کارت گارانتی

بررسی فنی جک ریلی یکتا مدل 1000

ساختار جک پارکینگ یکتا ریلی به گونه‌ای است که درب را کاملا نرم و بی‌صدا حرکت می‌دهد و می‌تواند تا حداکثر 1000 کیلوگرم وزن آن‌ها را تحمل کند. حرکت چرخ‌دنده‌ها و اجزای جک هماهنگ و قابل تنظیم هستند، به‌طوری که می‌توانید برای باز یا بسته کردن درب‌ها زمان مشخصی را تعیین کنید. جک پارکینگ یکتا به 220 ولت انرژی احتیاج دارد و درجه حفاظتی آن 44IP اندازه‌گیری شده است؛ بنابراین میزان نفوذ گردوغبار یا رطوبت به داخل آن بسیار کم است. مدار فرمان به کار رفته در جک ریلی یکتا از نوع مینی رامونا است که یکی از بهترین و کامل‌ترین مدار‌های موجود در صنعت جک‌های پارکینگی است. مدار فرمان رامونا قابلیت‌های متفاوتی دارد از جمله:

● می‌تواند بسیاری از ریموت‌ها را شناسایی کرده و فرمانشان را دریافت کند.

● امکان نصب قفل برقی روی آن وجود دارد.

● درصورتی که یکی از ریموت‌ها گم شود می‌توان با حذف کردن شماره آن از روی مدار، عملکرد ریموت روی درب را غیرفعال کرد.

● می‌توان زمان و سرعت موتور را روی آن کنترل کرد.

   چکیده ای ازویژگی های  جک پارکینگی یکتا مدل ریلی 1000

● گارانتی 30 ماهه

● حرکت بی صدا و منظم

● امنیت بالا

● تحمل وزن تا 1000 کیلو

● مناسب درب های تک لنگه حداکثر  6 متر

● تنظیم بستن درب در زمان معین

● امکان تنظیم بصورت اتومات و نیمه اتومات

● مناسب مکان های تجاری و مجتمع های مسکونی

● سازگار با شرایط آب وهوایی ایران

● دارای تنظیم سرعت زیاد و کم

رقبای جک یکتا ریلی مدل 1000

جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000 دارای گارانتی 30 ماهه پس از خرید است و یکی از نمونه‌های بادوام و به صرفه بازار در مقابل هزاران رقیب داخلی و خارجی مانند برند  جک ریلی سیماران 1200 ،  یا  جک ریلی v2 ست. قیمت جک پارکینگ یکتا ریلی پایین‌تر از نمونه‌های دیگر بوده و به‌ دلیل کیفیت بالایی که دارد، اغلب افراد به خرید آن روی بیاورند.

سخن پایانی

یکی از اجزای مهم در حفظ امنیت محل کار یا زندگی درب‌ها هستند که در گذر زمان و صنعتی شدن روش زندگی انسان‌ها، دستخوش تغییرات فراوانی شده‌اند. وقتی میزان امنیت درب‌ها بالا برود، آسایش خاطر ما هم بیشتر خواهد شد و در این صورت کیفیت زندگی خانواده‌مان هم ارتقا خواهد یافت. جک پارکینگ یکتا ریلی مدل 1000 با داشتن بروزترین قطعات و تجهیزات می‌تواند در مدتی بسیار طولانی به شما در این امر کمک کند. برای سفارش و خرید این محصول به سایت آریا ایمن مراجعه کنید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
J25103

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
یکتا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

محصولات جک برقی
ریلی
برق مصرفی
220 ولت
مناسب برای تردد
مجتمع مسکونی،تجاری
مناسب برای درب با عرض
6 متر
مناسب درب با وزن
1000کیلوگرم
درجه حفاظتی
IP44

تجهیزات همراه

مرکز کنترلر
ریموت
فلاشر
فتوسل
ریل
4 عدد ریل یک متری
پرسش و پاسخ (0)