×

پنل آیفون تصویری 10 واحدی سهند کارتخوان تابا TVD-1860

نوع دوربین: Cmos سونی
کیفیت دوربین: 1/3 مگا پیکسل
حداقل روشنایی: 0/05 لوکس
زاویه دید:  75 درجه 
میزان چرخش افقی: 46 درجه 
میزان چرخش عمودی: 16 درجه
جنس بدنه: آلومینیوم و پلاستیک
نوع صفحه کلید: دکمه ای
دید در شب: دارد
حداکثر تعداد واحد: تا 20 واحد
ادامه مطلب
3,100,000 تومان
با ضمانت
توضیحات

پنل سهند کارتخوان 10 واحدی TVD-1860CR

تابا الکترونیک با تجربه چندین و چند ساله در زمینه تولید آیفون تصویری توانسته اعتباری در سطح کشور برای خود دست و پا کند. این برند که سالیان سال با ارائه بالا ترین کیفیت اجرایی، خاطره خوشی برای مصرف کنندگان خود ساخته است، همواره سعی و تلاش میکند که بتواند محصولات بروز خود را با همان کیفیت همیشگی ، تقدیم بازار آیفون تصویری کند. یکی از محصولات تولید شده توسط شرکت تابا الکترونیک پنل کارتخوان سهند 10 واحدی TVD-1860-CR میباشد. این محصول همان پنل سپهر میباشد با این تفاوت که قابلیت کارتخوان به آن اضافه شده است. شما در پنل های کارتخوان این قابلیت را دارا هستید که بتوانید با استفاده از تگ یا کارتی که قبلا در سیستم پنل درب باز کن تعریف کرده اید درب را باز کنید.

ویژگی های پنل 10 واحدی سهند کارتخوان تابا

در ادامه به معرفی امکانات موجود بر روی پنل سهند 10 واحدی کارتخوان مدل TVD-1860-CR میپردازیم، که شامل :

دوربین CMOS SONY

بدنه آلومینیونی

قابلیت باز کردن درب با کارت و تگ

مقاوم در برابر باران

امکان ذخیره 1000 تگ و کارت

دارای کارت اصلی جهت ورود به سیستم

قابلیت دید در شب

قابلیت چرخش دوربین

گارانتی 36 ماهه

دوربین  CMOS SONY

شرکت سونی که جزو قدرتمند ترین شرکت های صنعت تکنولوژی جهان محسوب میشود یکی از تامین کنندگان قطعات تابا الکترونیک میباشد. این شرکت قدرتمند در تولید لوازم صوتی و تصویری، دوربینی به ابعاد حدودی سه در سه سانتی متر تولید نموده است. این دوربین کوچک برای محصولاتی مثل پنل آیفون تصویری که نیاز به دوربین های کوچک دارند طراحی شده اند. حدود 90 درصد پنل های موجود در بازار ایران چه شرکت های ایرانی مانند تابا الکترونیک و الکتروپیک و شرکت های خارجی مانند کوماکس و سامسونگ از این دوربین بهره میبرند. تابا الکترونیک نیز برای هر چه بالاتر بردن کیفیت محصولات تولیدی خود، در تمامی پنل های خود از جمله سهند ده واحدی کارتخوان از این دوربین استفاده میکند. این دوربین با داشتن قابلیت دید در شب در شب هنگام شعاع دید خوبی را پدید می آورد. همچنین این دوربین قابلیت چرخش 46 درجه ای افقی و 16 درجه عمودی را دارا میباشد و در هر حالتی زاویه دید 75 درجه ای پدید می آورد.

قابلیت باز کردن درب با تگ و کارت

یکی از تکنولوژی های جدیدی که در حال گسترش در بقیه صنعت ها میباشد، استفاده از کارت و تگ میباشد.همه ی ما در طول روز با استفاده از کارت بانکی به سرمایه خود در بانک ها دسترسی داریم و نیازی به پول نقد نداریم. با استفاده از اعتبار موحود بر روی تگ خود از وسایل نقلیه عمومی مانند مترو و اتوبوس استفاده میکنیم. استتفاده از تگ و کارت های اعتباری به دلیل کوچک بودن ،حمل آسان و استفاده راحت از آنها به شدت مورد اقبال عمومی قرار گرفته است. به همین علت شرکت های مختلفی از جمله شرکت های تولید آیفون تصویری رو به تولید پنل های درب باز کن کارتخوان آورده اند تا بتواند جای کلید های همیشه مزاحم را پر کند. پنل کارتخوان سهند تابا یکی از پنل ها میباشد که قابلیت پشتیبانی از کارت و تگ را دارد. این پنل پر فروش از 1000 کارت و تگ پشتیبانی میکند.

گارانتی 36 ماهه تابا

شرکت تابا الکترونیک با داشتن چندین و چند نمایندگی فعال در سرتاسر کشور توانسته در سریعترین زمان ممکن برای مشتریان خود بهترین خدمات موجود را فراهم بیاورد. همچنین این شرکت یکی از بهترین گارانتی ها را در میان برند های ایرانی عرضه میکند.

کلام آخر

فروشگاه اینترنتی آریا ایمن یکی از معتبر ترین فروشگاه های لوازم الکتریکی در تمام کشور میباشد. این فروشگاه با فراهم آوردن امکان ارسال فوری به سراسر کشور اسباب راحتی و آسایش شما را فراهم آورده، شما نیز میتوانید با خیال راحت و آسوده از اصالت کالا، خرید مد نظر خود را سفارش دهید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
TP149

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
تابا
محصول کشور
ایران

مشخصات فنی

دسته بندی دربازکن
پنل
نوع پنل
طبقاتی کارتخوان
محل قرارگیری
توکار
نوع حسگر دوربین
CMOS رنگی
تنظیم زاویه دوربین
دید در شب
نور پس زمینه کلید
افزایش تعداد واحد
تا 20 واحد
باز کردن درب با کارت یا تگ
امکان تنظیم میزان صدا
تماس مستقیم با نگهبانی
مدل پنل بیرونی آیفون
سهند تابا
تعداد واحد پنل
پنل 10 واحدی
پرسش و پاسخ (0)
محصولات مرتبط