×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: َABS
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
74,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
122,000 تومان
زنگ ملودی
115,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
سوکت Cat3
113,000 تومان
سوکت Cat6
131,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
78,000 تومان
شاسی راه پله
75,000 تومان
شاسی زنگ
75,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
فیش آنتن
74,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
84,000 تومان
فیش آنتن مرکزی
ناموجود
پریز ارت UPS
82,000 تومان
پریز برق
73,000 تومان
پریز برق ارتدار
80,000 تومان
کلید تبدیل
77,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
کلید دو پل
77,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
153,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
کلید سه پل
107,000 تومان
کلید صلیبی
92,000 تومان
کلید کولر
122,000 تومان
کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک سفید طلایی (گلس)
کلید یک پل
74,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس سفید با زه طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا امروزه با توجه به ظاهر شیک و مدرنی که دارد؛ مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفته است. همانطور که می‌دانید دکوراسیون داخلی منزل از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و باید نوع کلید و پریز را به گونه‌ای انتخاب کنید که با هر سبک دکوراسیون، مبلمان، دیوار و ... هماهنگی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس سفید با زه طلایی مورد بررسی قرار دهیم و همچنین قیمت کلید و پریز ویرا را در این سری از محصولات VEERA جهت آشنایی با این محصول مورد بررسی قرار دهیم.

کلید و پریز ویرا مدل آلفا کلاسیک کریستال سفید طلایی

کلید و پریز ویرا مدل آلفا کلاسیک

کلید و پریز ویرا مدل آلفا از جمله محصولات جدید تولیدی شرکت ویرا الکتریک می‌باشند که دارای طراحی فوق العاده زیبا و منحصر به فردی است. این محصول به گونه‌ای است که از بیرون به شکل مربعی بوده و دور ان با زه طلایی رنگ در بر گرفته شده است و رویه دایره شکل دارد. اطراف این دایره نیز به شکل زه طلایی رنگ بوده و به این صورت زیبایی خاصی را به کلید و پریز داده است. شما عزیزان با هر نوع سبک دکوراسیون که دارید؛ می‌توانید از این محصولات استفاده کرده و بدون اینکه کوچکترین خللی در سبک دکوراسیون شما ایجاد نماید.

بررسی مشخصات کلید و پریز ویرا مدل آلفا کلاسیک

ساختار ظاهری کلید و پریز ویرا مدل آلفا کلاسیک به شکلی است که از بیرون شامل یک زه طلایی مربعی شکل است؛ و رویه آن به شکل دایره در رنگ‌های مختلف از جمله طلایی قرار دارد. با توجه به اینکه زیبایی خاصی به این کلید و پریز بخشیده است؛ قدرت انتخاب بیشتری را به خریداران می‌دهد. توجه داشته باشید که این محصول از تنوع بالایی در رنگ قاب و مکانیزم کلید و پریز برخوردار می‌باشد. به همین خاطر شما در هر مکانی با توجه به دکوراسیون خود می‌توانید از آن بهره مند شده و هماهنگی و سازگاری بین زیبایی در محیط ایجاد خواهد شد.

شما عزیزان برای منازل مسکونی، اداری، تجاری، درمانی و آموزشی و ... می‌توانید از کلید و پریز ویرا بهره‌مند شوید. شایان ذکر است که کلید و پریز ویرا مدل آلفا در مدل‌های مختلف یک پل، دوپل، تبدیل، پریز، شاسی زنگ، کلید کولر، دیمر، فیش بلندگو و ... تولید و روانه بازار می‌شود. نصب این تجهیزات بسیار ساده و راحت بوده که به صورت توکار است و هر فردی می‌تواند جهت نصب و تعبیه آن اقدام نماید.

ویژگی کلید و پریز ویرا مدل آلفا

کلید پریز ویرا مدل آلفا امروزه با توجه به ظاهر شیک و منحصر به فردی مورد محبوبیت بالایی برخوردار شده است. در هر آپارتمان و ساختمانی که وارد شوید؛ بدون شک این نوع تجهیزات را مشاهده خواهید کرد. این محصول از ویژگی.ها و خصوصیات منحصر به فردی برخوردار است. یکی از ویژگی‌های بسیار مهم این محصول برخورداری از نصب توکار بوده که باعث می‌شود تا ظاهر بسیار زیبایی را به محل مورد نظر می‌دهد.

این محصول ساخت شرکت ویرا الکتریک ایران بوده و در تولید و ساخت آن از مواد استاندارد و قطعات درجه یک استفاده شده است. از ویژگی‌ها و خصوصیات بسیار مهم این محصول می‌توان به جنس بدنه آن اشاره کرد که معمولاً بدنه ان از پلاستیک فشرده ساخته شده است. این محصول نوعی کلید ساده مکانیکی بوده و دارای ۳۶ ماه گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش توسط شرکت ویرا الکتریک می‌باشد. ظاهر شیک و جذاب این محصول، قیمت مناسب و اقتصادی و ... از ویژگی های بسیار مهم این محصول به شمار می‌رود که در مقابل کلید و پریز های خارجی که دارای قیمت های نجومی هستند از قیمت قابل قبولی برخوردار است اگر به دنبال قیمت کلید و پریز ارزان هستید مدل آلفا گلس میتواند گزینه بسیار مناسبی برای شما باشد.

سخن پایانی

در این مطلب به شما کلید و پریز ویرا مدل آلفا کلاسیک سفید با زه طلایی  را معرفی کردیم و آن را مورد بررسی قرار دادیم. شما عزیزان می‌توانید برای هر ساختمان و آپارتمانی از این تجهیزات استفاده نمایید. معمولا در آشپزخانه، اتاق خواب، نشیمن برای اتصال لوازم خانگی؛ برای روشن و خاموش کردن برق این محصول مورد استفاده قرار می‌گیرد. اما در نظر داشته باشید که شما باید محصولاتی را تهیه کنید که علاوه بر کیفیت بالا با هر سبک دکوراسیونی نیز هماهنگ و سازگار باشد. پیشنهاد ما به شما کلید و پریز ویرا می‌باشد. البته در نظر داشته باشید که در زمان تهیه و خرید اینترنتی کلید و پریز می‌توانید از خدمات مشاوره توسط کارشناسان پشتیبانی آریا ایمن نیز بهره مند شوید.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K501-1-3-2

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
آلفا کلاسیک ویرا
پرسش و پاسخ (2)

متوسط امتیاز مشتریان

4.6

از مجموع 2 نظر

پرسیدن سوال

4.5
1402/05/16

محصول قشنگیه برای کاغذ دیواری تناژ تیره گرفتم خیلی به هم میان فقط باید ببینم کیفیتش چجوریه دیگه تا الان که خوب بوده

4.8
1400/06/24

واقعا خوشکله، کلا فضای خونه رو عوض میکنه