×
برند:
دسته بندی: کلید و پریز

کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی استیل (گلس)

100% از خریداران ، این کالا را توصیه کرده‌اند
طریقه نصب: توکار
گارانتی: دارد
جنس بدنه: ABS
مقاومت در برابر نفوذ آب: ندارد
مقاومت در برابر خط و خش: دارد
تغییر رنگ به مرور زمان: ندارد
مناسب محیط: اداری و مسکونی
لمسی (تاچ): نیست
چراغ راهنمای شب: دارد
کیفیت مکانیزم: درجه 1
ادامه مطلب
97,000 تومان
نوع کلید و پریز

بسته محصولات خود را به راحتی انتخاب کنید:

تصویر نوع کلید و پریز قیمت واحد وضعیت خرید کنید
زنگ دینگ دانگ
161,000 تومان
زنگ ملودی
151,000 تومان
سوکت Cat3
149,000 تومان
سوکت Cat6
173,000 تومان
سوکت تلفن دو قلو
103,000 تومان
شاسی راه پله
98,000 تومان
شاسی زنگ
98,000 تومان
فیش آنتن
97,000 تومان
فیش آنتن ماهواره ( SAT )
110,000 تومان
پریز ارت UPS
108,000 تومان
پریز برق
96,000 تومان
پریز برق ارتدار
106,000 تومان
کلید تبدیل
102,000 تومان
کلید دو پل
102,000 تومان
کلید دیمر روشنایی
202,000 تومان
کلید سه پل
142,000 تومان
کلید صلیبی
121,000 تومان
کلید کولر
161,000 تومان
کلید یک پل
97,000 تومان
جمع کل: 0,0
تمامی قیمت ها بدون مالیات
 محصول موجود است
 محصول دیگر در انبار موجود نیست
 محصول در انبار موجود نیست، اما امکان سفارش مجدد وجود دارد
توضیحات

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس مشکی با زه استیل

کلید و پریز ویرا مدل آلفا یکی از المان‌های پرکاربرد در هر ساختمان است. در ساختمان‌های مسکونی و در ساختمان‌های اداری و داخلی کلید و پریز بیشترین کاربرد را دارد و تغییر آن‌ها می‌تواند تحول بزرگی را در محیط ایجاد کند. در صورتی که شما عزیزان بتوانید این محصولات را با مبلمان، دیوار و ... هماهنگ کنید، باعث می‌شود تا زیبایی فضا چند برابر شود. در این مطلب قصد داریم شما کاربران عزیز را با کلید و پریز ویرا مدل آلفا با قاب کلاسیک گلس مشکی با زه استیل آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

کلید و پریز ویرا آلفا کلاسیک مشکی استیل گلس

کلید و پریز ویرا مدل آلفا

کلید و پریز ویرا مدل آلفا با توجه به اینکه از گلس مشکی برخوردار است؛ زیبایی خاصی را با دکوراسیون داخلی از جمله مبلمان، دیوار و ... ایجاد می‌کند. توجه داشته باشید که این محصول دارای تنوع بسیاری از جمله طرح‌های چوب افرا و گردو، طرح متالیک، کریستال و ... است که نیاز شما عزیزان را در تمامی محیط‌ها برطرف خواهد کرد. شرکت ویرا الکتریک که یک شرکت داخلی با بهره‌گیری از تکنولوژی روز دنیا توانسته است محصولات با کیفیت بالا و با ظاهری شیک و زیبا را تولید و روانه بازار کند.

این شرکت توانسته است استانداردهای داخلی و بین المللی لازم را دریافت کند. امروزه انتخاب کلید و پریز نسبت به گذشته از اهمیت بالایی برخوردار می‌باشد و تمامی افراد تمایل دارند تا محصولی را انتخاب کنند که تداخلی در سبک دکوراسیون آن ها نداشته باشد. به شما عزیزان کلید و پریز ویرا را پیشنهاد می‌کنیم. این محصول با ظاهری شیک و مدرن با تمامی سبک‌های دکوراسیون هماهنگ است.

ویژگی های کلید و پریز ویرا مدل آلفا

همانطور که ذکر شد کلید و پریز ویرا مدل آلفا از جمله محصولات تولیدی داخلی ایران می‌باشد. از متریال مرغوب و باکیفیت برای تولید این محصول استفاده شده است و جنس بدنه آن از پلاستیک فشرده می‌باشد. بهتر است بدانید نصب این کلید و پریزها به صورت توکار بوده و بسیار راحت که هر فردی می‌تواند جهت نصب و تعبیه آن اقدام نماید. شما عزیزان می‌توانید این محصول را به صورت یک پل، دوپل و ... تهیه کرده و از آن بهره مند شوید. همانطور که پیداست زه دور کلید و پریز ویرا به صورت استیل می‌باشد و از کیفیت بسیار بالا بوده و زیبایی خاصی را به آن می‌دهد.

بدنه این محصولات به صورت مربع شکل و میانی ان به صورت دایره شکل است که زه آن استیل و دور تا دور کلید و پریز ها از استیل می‌باشد که باعث شده است زیبایی منحصر به فردی را به محصول ببخشد. با توجه به این که کلید و پریز ویرا دارای تنوع بالایی در رنگ قاب و مکانیزم می‌باشد؛ در هر مکانی شما می‌توانید از آن بهره مند شده و با هر دکوراسیونی سازگاری و هماهنگی خاصی را ایجاد خواهد کرد. همچنین بهتر است بدانید که امروزه برخی از کلید و پریزها به صورت لمسی موجود می‌باشند که شما می‌توانید از آن بهره مند شوید.

گارانتی کلید و پریز مدل آلفا

کلید و پریز ویرا مدل آلفا دارای ۵ سال گارانتی معتبر و خدمات پس از فروش شرکت ویرا الکتریک می‌باشد. شما می‌توانید این محصول را با اطمینان کامل تهیه کرده و از آن بهره‌مند شوید. توجه داشته باشید که نصب این محصول نیاز به هیچگونه پیچ و مهره ندارد.

سخن پایانی

همانطور که ذکر شد کلید و پریز از جمله موارد لازم و ضروری است که در هر آپارتمان و ساختمان مورد نیاز است. شما عزیزان زمانی که برای تهیه کلید و پریز اقدام می‌کنید باید محصولی را که با هر نوع سبک دکوراسیونی هماهنگ و سازگار باشد؛ را انتخاب نمایید. پیشنهاد ما به شما عزیزان کلید و پریز ویرا مدل آلفا است. این محصول با توجه به اینکه با زه طلایی و همچنین با زه استیل موجود می‌باشد؛ محصول مناسبی را انتخاب کرده بدون اینکه تداخلی در سبک دکوراسیون منزل شما ایجاد شود.

ادامه مطلبShow less
جزئیات محصول
K501-2-4-3

مشخصات کلی محصول

شرکت سازنده
ویرا الکتریک
محصول کشور
ایران
گارانتی
مدت زمان گارانتی
36 ماه

مشخصات فنی

جنس بدنه
پلاستیک فشرده
نوع کلید و پریز
ساده مکانیکی
طریقه نصب
توکار

سایر ویژگی‌ها

مدل کلید و پریز
آلفا کلاسیک ویرا
پرسش و پاسخ (1)

متوسط امتیاز مشتریان

5

از مجموع 1 نظر

پرسیدن سوال

5.0
1402/05/18

برای خونمون گرفتم واقعا خیلی فضا رو قشنگ تر میکنه

سالار حسن توفیق (کارشناس آریا ایمن) :

با عرض سلام.خوشحالیم که از خریدتون راضی هستید.